اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۲۶۵۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دلایل موفقیت استقلال در انتهای نیم‌فصل

استقلال بیشتر از پرسپولیس گل زد و کمتر امتیاز گرفت، آن هم در حالی که گل خورده دو تیم با هم برابر است. دلایل این اتفاق را بررسی می‌کنیم.

وبسایت نود: استقلال در همین مدت کوتاه تا نیم‌فصل، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است. مدتی به خاطر ناکامی در گلزنی مورد شدیدترین انتقادها قرار می‌گرفت و در روزهای منتهی به نیم‌فصل هم انقدر گل زد که در پایان، تعداد گل‌های زده‌اش از پرسپولیس هم بیشتر شده است.

جالب است که تعداد گل‌های خورده این دو رقیب هم با همدیگر برابری می‌کند، اما پرسپولیس با تفاضلِ یک گل کمتر از استقلال، ۶ امتیاز بیشتر از این کسب کرده است. اتفاقی که نشان می‌دهد پرسپولیس چقدر اقتصادی‌تر از استقلال امتیاز جمع می‌کند.

و البته نکته دیگر هم اینکه پرسپولیس در این فصل معمولا به مشکل خلق موقعیت برنمی‌خورد و راحت دروازه حریفان را با خطر تهدید می‌کند، ولی استقلال خصوصا در چند مسابقه ابتدای فصل حتی از ایجاد موقعیت گل هم عاجز بود. ضعفی که با گذشت زمان و برگزاریِ تمرینات بیشتر، حل شد.

بخشی از این معضل هم این بود که استقلال دیرتر از پرسپولیس فصل را استارت زد و زمانی که برانکو سر تمرین تیمش بود، شفر در سوئیس بازی‌های جام جهانی را برای یک برنامه تلویزیونی کارشناسی می‌کرد و تمرینات آبی‌ها به تاخیر افتاد.

مشکل دیگری که باعث شده استقلال با وجود تعداد گل‌های زده و خورده نسبتا برابر با پرسپولیس، ۶ امتیاز کمتر از این تیم کسب کند، به استرس و فشاری برمی‌گردد که روی دوش بازیکنان این تیم است. برای درک بهتر این ماجرا، کافی است نگاهی به مسابقات این فصل استقلال بیاندازیم که این تیم گلِ اول را زد.

استقلال در ۵ مسابقه لیگ هجدهم، قبل از حریف گل زد و جالب است که در هر پنج مسابقه هم برنده شد. گل‌هایی که همه‌شان قبل از دقیقه ۳۰ به ثمر رسید و با برداشته شدن فشار از روی تیم، استقلال توانست بازی را اداره کند و برنده مسابقه شود. با نتایج خوبی که استقلال که در پایانِ نیم‌فصل کسب کرد، دیگر خبری از فشار ابتدای فصل نیست و آبی‌ها با ادامه روند آماده‌سازی‌شان احتمالا دیگر با مشکل گلزنی مواجه نخواهند.

اتفاقی که این نوید را به هواداران این تیم می‌دهد که در نیم‌فصل دوم استفاده بهینه‌ای از گل‌های‌شان داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدام موفقیت خخخ

    • احمد

      انشاالله قهرمانی

    • مسعود

      دلیل اصلیش بازی با 3تیم ته جدول بود، نیازی هم به اینهمه توضیح نداشت!!! خخخخخخخخ

    • بدون نام

      اگه موفقیتی باشه میشه به لغو بازی پدیده آماده و بازی با سه تیم ته جدولی و کمک داوری اشاره کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج