۸۱۲۶۶۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بُرد پُرگل لیورپول و منچستریونایتد در باکسینگ‌دی

از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد، تاتنهام و لیورپول به پیروزی پرگلی رسیدند و منچستر سیتی شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه بازی‌های باکسینگ دِی (روز پس از کریسمس) لیگ برتر انگلیس و در چارچوب هفته نوزدهم (هفته آخر نیم فصل نخست) امروز ۶ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های منچستریونایتد، لیورپول و تاتنهام برنده شدند و منچسترسیتی متحمل شکستی غیرمنتظره شد.

در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود هادرزفیلد را با نتیجه قاطع ۳ بر یک شکست داد و دومین برد خود را با هدایت اولگنار سولسشایر کسب کرد. نمانیا ماتیچ در دقیقه ۲۸ و پل پوگبا در دقایق ۶۴ و ۷۸ گل‌های منچستر یونایتد و یورگنسن در دقیقه ۸۸ تنها گل هادرزفیلد را در این بازی را زدند تا من‌یونایتد نهمین برد این فصلش را کسب و به رده ششم جدول صعود کند.

دیگر تیم شهر منچستر، سیتی اما در خانه لسترسیتی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و دومین باخت متوالی‌اش را تجربه کرد. سومین شکست شاگردان پپ گواردیولا در این فصل لیگ برتر باعث سقوط آنها به رده سوم جدول شد. در این بازی برناردو سیلوا در دقیقه ۱۴ گل نخست را برای سیتی زد اما مارک آلبرایتون در دقیقه ۱۹ و ریکاردو پریرا در دقیقه ۸۲ گل‌های لسترسیتی را به ثمر رساندند. سیتی هفته گذشته نیز در خانه مقابل کریستال پالاس تن به شکست داده بود.

لیورپول صدرنشین جدول در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۴ بر صفر نیوکاسل تحت هدایت رافائل بنیتس را شکست داد. دژان لوورن در دقیقه ۱۲، محمد صلاح در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی، ژردان شکیری در دقیقه ۸۰ و فابینیو در دقیقه ۸۵ گل‌های این بازی را زدند تا قهرمان نیم فصل لیگ برتر با کسب شانزدهمین برد‌ش، حاشیه امنیت خود را در صدر جدول به ۶ امتیاز افزایش دهد.

تاتنهام اما قاطعانه‌ترین برد هفته را با زدن ۵ گل و بسته نگه داشته دروازه‌اش مقابل میهمانش بورنموث کسب کرد. کریستین اریکسن در دقیقه ۱۶، هیئونگ مین سون ۲ بار در دقایق ۲۳ و ۷۰، لوکاس مورا در دقیقه ۳۵ و هری کین در دقیقه ۶۱ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. تاتنهام با این برد جای منچسترسیتی را در رده سوم گرفت.

در دیگر بازی‌های امشب لیگ برتر کریستال پالاس در خانه مقابل کاردیف به تساوی بدون گل رضایت داد، اورتون با نتیجه ۵ بر یک از سد میزبانش برنلی گذشت.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس انجام می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۲۰:۴۵ به وقت تهران برایتون میزبان آرسنال است و در بازی دوم از ساعت ۲۳ واتفورد از چلسی پذیرایی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من اصلا به تغییرات یه روزه اعتقادی ندارم بنظرم تو همه جا حتی سردسته اصلی ایران اینه که بازیکنان با مربی از لحاظ روحی حال نمیکنن و کم کاری میکنن و زیرآب سرمربی رو میزنن نتایج ضعیف و اخراج وگرنه واضع بود چطور منچستر با این همه ستاره دوسال مورینیو به اندازه یه تیم ته جدولی هم بازی نکردن وخوب مشخص بوده بحث متحول شدن فنی نبوده و رابطی روحی و روانی سرمربی نروژی بیش از 100 درصد کار بود تا بحث فنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج