adexo3
۸۱۲۸۶۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مهاجری: از رفتن بازیکنانم به تراکتور بی خبرم!

رضا مهاجری می گوید فعلا بحثی درباره انتقال بازیکنان ماشین سازی به تراکتور مطرح نشده است.

ورزش سه: تیم ماشین سازی این روزها تمرینات خود برای حضور در نیم فصل دوم را آغاز کرده است. تیم سبزپوش تبریزی که با رضا مهاجری عملکرد خوبی در نیم فصل اول داشت، اکنون وارد بازار نقل و انتقالات هم شده و شایعات ریز و درشتی در خصوص بازیکنان ورودی و خروجی این تیم به گوش می رسد. در این باره کسی بهتر از رضا مهاجری نمی توانست پاسخگو باشد و به همین دلیل به سراغ سرمربی ماشین سازی تبریز رفتیم تا گفتگویی با او انجام دهیم.

* انتقال از بنیان دیزل به تراکتورسازی

ما سه ماه است که اینجا تمرین می کنیم. به هر حال مالکیت و مدیریت باشگاه تصمیم گرفتند که این انتقال صورت بگیرد و ما هم آمدیم. امکانات خیلی خوبی دارد، کمپ خیلی خوبی است و در حال تمرین کردن هستیم.

* اردوی نیم فصل؟

ما وقتی نیم فصل را با بازی مقابل پدیده تمام کردیم، باتوجه به شرایط تیممان و این که بدنسازی خوبی انجام نداده بودیم، نیاز داشتیم تمرینات را زود شروع کنیم تا از مصدومیت جلوگیری شود. خداراشکر بچه ها هم همه آمدند و با انگیزه کار را جلو می برند. امیدوارم یک بدنسازی خوب داشته باشیم. اردوی خوبی در کیش داریم؛ از جمعه می رویم و ۱۲ روز در کیش هستیم و بعد به تبریز می آییم و یک هفته هم اینجا تمرین می کنیم. در کیش ۲ بحث داریم، یا یک تورنمنت ۴جانبه هست که یا می رویم آن جا و اگر نشد در تهران ۴ بازی دوستانه برگزار می کنیم.

* بازگشت مصدومان به تمرین؟

مصدومان هنوز به تمرینات اضافه نشده اند، ولی طبق صحبتی که با پزشک تیم داشتیم، من فکر میکنم محسن یوسفی و توحید غلامی به اردوی کیش اضافه می شوند و آرام آرام تمرین می کنند. حضورشان در تمرینات گروهی زمان بر است و باید ببینیم چه می شود.

* حضور ماشین سازی در بازار نقل و انتقالات؟

بالاخره ما نیاز به بازیکن داریم اما بازیکنی را باید بخریم که کیفیت لازم را داشته باشد اما بازیکنان خوب قرارداد دارند. البته الان هم بیکار نیستیم و باشگاه تمام تلاشش را می کند تا بتوانیم ۳-۴ بازیکن باکیفیت لازم را به لیست اضافه کنیم. فکر میکنم تا ۲-۳ روز بعدی این اتفاق بیفتد، رضایت هایشان را بگیرند و فسخ کنند تا ما بخریم.

* شایعه انتقال بازیکنان ماشین به تراکتور؟

تا الان چیزی به صورت جدی درباره انتقال بازیکنان ما به تراکتور مطرح نشده و گمانه زنی بوده که در رسانه ها وجود داشته است. بچه های ما در حال تمرین هستند، حسین کنعانی با تیم ملی است و ده خسوس و دیگران هم هستند و تا الان اتفاقی نیفتاده است

* خریدها داخلی هستند یا خارجی؟

سعی می کنیم خریدهایمان بازیکنان داخلی باشند، تلاشمان این است که بیشتر خط جلو را تقویت کنیم، چون سیستم دفاعی ما خوب است و بازیکن باکیفیت داریم. در خط جلو هم بازیکنانمان با کیفیت هستند اما نفرات کم داریم و برای ایجاد تغییر در طول مسابقه به مشکل می خوریم.

* حضور حسین کنعانی زادگان در جام ملت ها؟

خداراشکر حسین جزو لیست نهایی آقای کی روش است که این می تواند خیلی برای ما و باشگاه خبر خوبی باشد که بالاخره ماشین سازی هم یک نماینده در تیم ملی و ماشین سازی دارد. امیدوارم حسین جایش را در ترکیب تیم ملی باز کند و در ترکیب اصلی بازی کند.

* ایده آل رتبه در نیم فصل دوم؟

من دوست دارم تیمم به شرایط خوب برسد، از راس کار تا تمام بچه ها تلاش می کنند به رتبه خوب برسند، ما می خواهیم حداقل در نیمه بالایی جدول باشیم.

* حضور بازیکنان جوان تراکتور در ماشین سازی؟

بازیکنی از تراکتورسازی نیاورده ایم و این ها هم که هستند، از امید تراکتور آمده اند و با ما تمرین می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو تیم با یک مالک مساویه ۶ امتیاز...!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج