۸۱۳۳۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مشکل ادامه‌دار رئال؛ هافبک‌ها و مهاجمان گل نزن!

پیش بینی می‌شد که با خروج کریس رونالدو از رئال مادرید، بازیکنان دیگر در غیاب او با افزایش تعداد گل های خود، خلا گل های CR۷ را برطرف کنند. اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، پیش بینی می‌شد که با خروج کریس رونالدو از رئال مادرید، بازیکنان دیگر در غیاب او با افزایش تعداد گل های خود، خلا گل های CR۷ را برطرف کنند. اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

باشگاه در تابستان ماریانو دیاز را از لیون به برنابئو بازگرداند که به نظر می‌رسید در کنار موجودی پیشین رئال، برای جبران این گل ها کافی باشد. به نظر می‌رسید کریم بنزما و گرت بیل در این فصل همه تلاش خود را برای رسیدن به ۲۰ گل لالیگایی انجام دهند. اما این دو بازیکن فاصله زیادی با این هدف دارند و با به ترتیب ۶ و ۴ گل زده تا به اینجای کار، نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

ماریانو هنوز در لالیگا موفق به گلزنی نشده و در حالی که انتظار می‌رفت امسال، سال مارکو آسنسیو باشد، او فقط یک گل به نام خود ثبت کرده است.

مشکل ادامه‌دار رئال؛ هافبک‌ها و مهاجمان گل نزن!

اگر یک خط عقب تر برویم، وضعیت هافبک ها نیز چندان تعریفی ندارد. پای تونی کروس و لوکا مودریچ هنوز به گلزنی باز نشده و ایسکو، که فصل قبل 10 گل لالیگایی داشت، تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه ها شده است.کاسمیرو هنوز گلی نزده و در جلوی نام لوکاس واسکز و دنی سبایوس نیز عدد یک دیده می‌شود.

با تنها 24 گل بعد از 16 بازی، رئال مادرید بدترین فصل لالیگایی خود را از نظر گلزنی از سال 1990 تاکنون پشت سر می‌گذارد. در تمام این سال ها، کهکشانی ها تنها در فصل 94-1993 آماری به این بدی داشته اند. برای مقایسه کافی است بدانیم بارسلونا دو برابر رئال در لالیگا موفق به گلزنی شده و اتلتیکومادرید که قوای دفاعی آن شهرت بیشتری نسبت به خط حمله اش دارد، 25 گل در لالیگا به ثمر رسانده است.

با وجود این آمار و ارقام، مادرید برنامه ای برای جذب مهاجم در ژانویه ندارد و ایمان دارد بازیکنان میانی و هجومی این تیم دوباره به روزهای خوب خود بازخواهند گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج