۸۱۳۵۶۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

تابش: مثل برخی دنبال بمب ترکاندن نیستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن اعتراض به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر محرومیت تیمش از حضور تماشاگران، درباره روند نقل و انتقالات زردپوشان توضیح داد.

ایسنا: مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار کرد: یک اردو درکیش مد نظر کادر فنی است که از ۲۵ دی ماه بازیکنان به این اردو خواهند رفت تا خود را برای ادامه در رقابت‌های لیگ برتر آماده کنند. فکر نمی‌کنم که اردوی خارج از کشور داشته باشیم.

وی درباره این که برخی از هواداران سپاهان معتقد هستند که این تیم در جذب بازیکن از رقبایش عقب افتاده است، گفت: سپاهان مثل برخی تیم‌ها نیست که بخواهد بمب بترکاند و قبل از به نتیجه رسیدن با یک بازیکن، اسم آن را مطرح کند. جذب یک بازیکن با کیفیت مثل خریدن یک کیلو لوبیا نیست و باید با نظر کادر فنی و احتیاط لازم مذاکره کنیم. در حال حاضر هم با چند بازیکن خوب در حال مذاکره هستیم و فکر نمی‌کنم که از دیگر تیم‌های بالانشین جدول عقب افتاده باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: باشگاه یک بازیکن را از گذشته تا به امروز مد نظر داشت که جذب کند، اما با نظر کادر فنی تصمیم گرفته شد که دیگر این مساله را پیگیری نکنیم. سرمربی و کادر فنی گزینه‌های مناسب و مورد نیاز را در اختیار باشگاه قرار داده‌اند که در آینده نزدیک اخبار جذب این بازیکنان منعکس خواهد شد.

تابش همچنین در رابطه با حکم کمیته انظباطی که سپاهان بر اساس آن به پرداخت جریمه و محرومیت یک جلسه‌ای از تماشاگر محکوم شده است، گفت: حکمی که برای باشگاه سپاهان صادر شده، بسیار سنگین است. باشگاه به این حکم معترض است و این اعتراض را به کمیته انظباطی خواهیم فرستاد. نمی‌دانم چرا برای باشگاه سپاهان احکام خاص صادر می‌شود. به این حکم صادر شده از سوی کمیته انظباطی معترض هستیم و امیدوارم در رابطه با این حکم تجدید نظر شود.

وی با اشاره به این که در سال ۸۶ سپاهان به گونه‌ای محکوم شد که تا به حال هیچ تیمی به این شکل محکوم نشده است، خاطرنشان کرد: در آن سال سپاهان در جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی می‌کرد و سپاهان بر اساس آن حکم ۳ ماه از حمایت تماشاگران محروم و به کسر ۵ امتیاز محکوم شد که در پایان با افتخار و سربلند، سپاهان نایب قهرمانی لیگ را به دست آورد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: شیشه اتوبوس تیم حریف بیرون از شهر اصفهان شکسته شده و معلوم نیست چه شخصی این کار را انجام داده است. آیا فردی که شیشه را شکسته رهگذر بوده یا هوادار سپاهان بوده است؟ هیچ کدام از این مسائل مشخص نیست و نمی‌دانم چرا باید باشگاه سپاهان ۹ میلیون تومان بابت این مساله جریمه بشود.

به گزارش ایسنا، تیم سپاهان اصفهان به دلیل تخلف تماشاگرانش در بازی مقابل پرسپولیس یک جلسه از حضور تماشاگرانش در مسابقات خانگی و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و همچنین سپاهان به علت وارد شدن خسارت به اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس باید مبلغ ۸۹/۵۰۰/۰۰۰ ریال در حق باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      آخه شله زرد ، اون سال 3 امتیاز کم شد و یک جلسه محرومیت . لطف کن جلو طرفدارای عقده ای و وحشیتون بگیر .
      در ضمن اون سال پرسپولیس با اینکه شش امتیاز ازش کم شد با افتخار قهرمان شد. کیه ندونه مافیا ایران کیه . پس مظلوم نمایی نکن

    • پسر نوح

      مسخره

    • بدون نام

      اره خب نیازی هم ندارین چون اون تاج بیشرف و داورا رو دارین

    • قاضی بیطرف

      عجب رویی داری مرتیکه.مثلا تو ورزشی هستی .ولی بویی ازجوانمردی ومنش پهلوانی آن نبردی.شایدم فکر میکنی پهلوانی برای کشتی هست.فوتبال فقط مدیری میخواد پاچه خوار و متملق.سال ۸۶ زدید چشم یک سرباز را کور کردید.حالا تو بعدازده سال اومدی کورکورانه وبی شرمانه از بی عدالتی حرف میزنی .البته استحقاق های اینچنینی عادت دیرینه‌ای درشماست.چون یه دهه خواستند فوتبال از دو قطبی دربباد خیلی حقهای ناحقی بهتون دادند.اگرما کمتر میدونیم شما که بهتر میدونید.پس خجالت خوب چیزیه.اگر بدونید.....

    • ایرانیم.

      مردک حرف مفت زن اون اشغاال حبوونی که شیشه شکسته اگه هوادارشمانیس چ
      پس چه مرضی داشته این کاروانجام بده.سال 86 تماشاگران وحشی شماچشم اون سربازبیگناهونابیناکردن حتماخودتونولایق تشویقم میدونید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج