۸۱۳۵۸۰
۱۸ نظر
۵۰۰۹
۱۸ نظر
۵۰۰۹
پ

آشنایی با مارکو فوتاکس، مهاجم مدنظر برانکو

برترین ها: پس از منتفی شدن حضور رضا قوچان نژاد در پرسپولیس، بار دیگر پرونده جذب یک مهاجم سانتر فوروارد حرفه ای در دستور کار برانکو قرار گرفته و اینطور که از شنیده ها بر می آید او از بین یک مهاجم کروات و یک مهاجم مجار، یکی را برای خط حمله پرسپولیس انتخاب می کند؛ بر طبق شنیده ها، مهاجم مجارستانی مد نظر پرسپولیس، مارکو فوتاکس نام دارد که در ادامه به بیوگرافی و سوابق تیمهای او و همچنین آمار گلهای او در تیمهای سابقش می پردازیم.

آشنایی با مارکو فوتاکس یکی از گزینه های خط حمله پرسپولیس

مارکو فوتاکس سانتی متری اهل کشور مجارستان است و ۲۸ سال سن دارد؛ پست تخصصی او مهاجم تارگت است و با توجه به قد و قامت بلندی که دارد، تسلط خوبی روی توپ های هوایی دارد؛ آخرین تیم مارکو فوتاکس، هایدوک اشپلیتس نام دارد و او در ۳۷ بازی در حد فاصل سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ برای این تیم ۲۰ گل به ثمر رسانده که آمار بسیار خوبی برای این مهاجم ۲۸ ساله به شمار می رود.

آشنایی با مارکو فوتاکس، مهاجم مدنظر برانکو

تیمهای قبلی مارکو فوتاکس

مارکو فوتاکس سابقه بازی در تیمهای مطرح لسترسیتی، پورتموث، بلکپول، نانسی فرانسه، وردربرمن آلمان را نیز در کارنامه دارد که نشان از کیفیت بالای این مهاجم گلزن دارد. او پس از اتمام قراردادش با هایدوک اشپلیتز در تاریخ ۳۱ آگوست(حدود ۳ ماه پیش) بدون تیم است و باشگاه پرسپولیس می تواند بدون پرداخت مبلغی بابت رضایتنامه او، فوتاکس را به خدمت بگیرد.

آشنایی با مارکو فوتاکس، مهاجم مدنظر برانکو

قیمت مارکو فوتاکس

قیمت مارکو فوتاکس در دوره های مختلف بازی اش متفاوت بوده است اما بالاترین قیمتی که او به یک تیم منتقل شده، ۱٫۳ میلیون یورو بوده و پائین ترین آن نیز ۲۵۰ هزار یورو که با توجه به اینکه او هم اکنون تیمی ندارد، احتمال اینکه او با مبلغ کلی به ارزش ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار به پرسپولیس بیاید بسیار زیاد است.

ناگفته نماند پرسپولیسی ها حاضر شده بودند برای قوچان نژاد مبلغ ۷۰۰ هزار دلار پرداخت نمایند اما رقم درخواستی ۱ میلیون دلار گوچی، او را از این تیم دور کرد.

آمار گلزنی مارکو فوتاکس

همانطور که مشاهده می کنید او در فصل اخیر لیگ کرواسی، در ۱۶ بازی لیگ و حذفی برای هایدوک به میدان رفته و تنها موفق به زدن ۳ گل شده است که نشان از دور بودن او از شرایط امادگی قبل از عمل جراجی زانویش دارد.

آشنایی با مارکو فوتاکس، مهاجم مدنظر برانکو

مصدومیت از ناحیه لیگامنت زانو

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که فوتاکس سال گذشته با عمل جراحی که بر روی لیگامنت زانوی چپ خود انجام داد، دوباره به میادین بازگشته اما در فصل اخیر رقابتهای لیگ کرواسی نتوانست، انتظارات را براورده سازد و به همین دلیل مسئولین هایدوک از تمدید قرارداد با او منصرف شدند.

آشنایی با مارکو فوتاکس، مهاجم مدنظر برانکو

برانکو ایوانکویچ که کیفیت کار فوتاکس را در لیگ کرواسی زیر نظر داشته، او را برای بازی در پرسپولیس مد نظر دارد و در صورت توافقات مالی، باید این مهاجم گلزن و بلند قامت مجارستانی را مهاجم جدید سرخ ها بدانیم.

کلیپ مهارتها و گلهای مارکو فوتاکس

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

آشنایی با مارکو فوتاکس، مهاجم مدنظر برانکو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .....

      بابا اینو بیارن همه تیم هارو له میکنه زیر نظر برانکو

    • مسعود

      توجه کنید اکثر گلهایی که زده روبرو تیم های ضعیف بوده که در پایان با برتری پر گل بوده کیفیت منشای غیر آماده بهتر از این مهاجم کرواته اونم بعد از مصدومیتی که داشته اونایی که ورزشکار هستند میدونند بعد از جراحی زانو مثل روز اول نمیشه

    • mostafaghaleh7l

      تمام کننده خوبیه، فقط خدا کنه آمادگیشو حفظ کرده باشه

    • بدون نام

      این به درد تیم نمیخورد

    • بدون نام

      هر چی درب و داغون ومصدوم وبدون تیم رو اینا میرن میخرن واسه پرسپولیس واستقلال.اقا این پولهارو خرج فوتبالیستهای خودمون کنید.از جوانان بیارید به بزرگسال تا نتیجه بگیرید

      پاسخ ها

      • Aryan

        برادر من از کدوم جوون داری حرف میزنی ؟ اگر جوونای ما خوب بودن برانکو مجبور نبود با آوردن بازیکن خرجی نظم مالی
        باشگاه رو بهم بریزه دوما بازیکن ایرانی هم قیمتشون کم نیست همین قوچان نژاد افت کرده قدش ۱۷۹ سانته و سی و دو سالشه تو لیگ قبرس به زور سه گل زده گفت من ۷۰۰ هزار دلار میخام و برانکو میخواست احیاش کنه ولی خودش نیومد به نظر من مارکو فوتاکس مهاجم خوبیه و اگر افت کرده برانکو میتونه
        احیاش کنه به شرطی که قیمتش ۶۰۰ یا ۵۰۰ هزار دلار باشه در ضمن سر زن خوبیه که در مقایسه با قوچان نژاد خیلی عالیه و برانکو کارش اینه که مهاجم های افت کرده رو احیا کنه مثل مهدی شریفی

    • بدون نام

      وزیرجان!
      زودتر خزانه را خالی کن که تیمت نیاز به تقویت داره.
      استقلال را که بیچاره کردی حداقل پول بازیکن تیمت را با خیال راحت پرداخت کن.

      پاسخ ها

      • مسعود

        زر نزن! 15میلیارد الحاجی گرو و نویمایر که از بیت المال باید پرداخت بشه هنوزفراموش نشده، خرید10تا بازیکن درنصف شب توسط کیسه کشا که حتی 2دقیقه هم بازی نکردن رو هم هنوز فراموش نکردیم. حالا زربزن بگو تیم وزیر کیه!!!

    • علی

      فقط تموم کننده هست.خوبی تموم کننده اینه که ضرباتش دقت بالایی داره ولی باید کل تیم بجنگن تا توپ برسه به این

    • خوزستان تنهاست....

      اصلا مشخصه بازیکن خوبی نیست...نمیتونه راه بره...بجای اینکه اینهمه پول بدید به این بابا لنگ دراز، هزینه کنن روی جوونای کشور خودمون شرررررف داره....همه گلهایی که زده مرده خوری بوده....اینم دو روز دیگه میره فیفا شکایت میکنه و محرومیت و هزار بدبختی دیگه...آخه تیمهای ایرانی وقتی نمیتونن بازیکن خارجی خوب بگیرن چرا اصرار دارن به بازیکنان بی کیفیت خارجی...همش دلال بازی.

    • محمد

      نگاه کنید پرسپولیس باخی نخای باید حداقل یک یا....چند بازیکن خارجی وبیرونی بخرد این بازیکن شاید یکیش باشد

    • بدون نام

      از سبک و استیل بازیش معلومه بدرد نمیخوره
      همه گلاش مرده خوری ه به درد نمیخووووووره

    • متین

      بنظر منم بازیکن خوبی نیست اما توی لیگ ما بیشتر تاکتیک ها روی ضربه سره و الان پرسپولیس مهاجم قد بلندی نداره اگ تمام کننده خوبی باشع خوبه برامون وگرن حرکت و تکنیکی نداره بخاطر قد بلندش

    • امیر

      منشا که خیلی بهتر از اینه

    • حامد

      بازیکن خوبی نیست .ی بازیکن تکنیکی وتمام کننده و باهوش لازم داریم .بخوایم موفق باشیم باید بازیکنی بگیریم که از دوتا موقعیت تو ی بازی یکی رو حداقل گل کنه. انتظار معجزه از برانکو نمیشه داشت. منشأ واسه پیکان ترکوند تو پرسپولیس هیچی ....الان شاید این نیم فصل احیا بشه و بکارمون بیاد ..ی مهاجم ميخواییم مثل بونجاح تو 36بازی 54گل زدواسه اسد...يدونه بخریم خوبشو بخریم و بازیکنی که مصدوم بوده و زانو جراحی کرده و ماههاس تیم نداره

    • نریمان

      به نظر من بازیکن خسته هستش و دیگه به درد پرسپولیس نمی خوره.

    • ارشیا

      ماباید بازیکنی جوان بیتریم هلندی یا اسپانیا..... نه فقط عراقی وکرواسی

    • سعید

      بنظر من مهاجم خوبیه،از اون تموم کننده های خوبه،چپ پا هم هست،مهاجم باید اینجور خوب ضربه اخرو بزنه و تموم کنه،به درد لیگ ایران و آسیا میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج