۸۱۳۷۳۵
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال حتما ۲ دروازه‌بان خوب می‌خواهد

مربی دروازه بان های استقلال می گوید خط خوردن حسین حسینی از تیم ملی فنی نبوده است.

ورزش سه: مربی دروازه بان های استقلال می گوید خط خوردن حسین حسینی از تیم ملی فنی نبوده است.

اشکان نامداری در این باره گفت: به نظرم خط خوردن حسینی از تیم ملی فنی نبود. اگر بحث بازی نکردن باشد، چرا او را بعد از بازی با پدیده دعوت کردند؟ جالب اینکه اولین باری که حسینی به تیم ملی دعوت شد ۳ ماه بود که اصلا در استقلال بازی نکرده بود. اینکه بازیکن را به اردو می برند، در بازی های دوستانه او را بازی می دهند و بعد خطش می زنند تامل برانگیز است.

او در مورد اینکه مربی ها ترجیح می دهند بازیکنانی را دعوت کنند که در شرایط مسابقه هستند هم گفت: این حرف را قبول دارم ولی دروازه بان اول و دوم تیم ملی مشخص است، بیرانوند دروازه بان اول است و عابدزاده هم بنا به دلایلی گلر دوم است.

آقای کی روش دروازه بان سوم را به نظر من نمی خواست بازی بدهد و بعید است فرصت به دروازه بان سوم برسد. اگر آقای کی روش حسینی را نمی خواست بعد از بازی با پدیده او را دعوت نمی کرد، حسینی در دو بازی دوستانه بوده و عین جام جهانی روز آخر خطش زدند.

احساس می کنم این اتفاق فنی نیست، وقتی رشید مظاهری خط خورد، باید حسینی به جام ملت ها می رفت اما هر دو بازیکن خط خوردند و یک دروازه بان جدید به این رقابت ها رفت. در این که هر ۳ دروازه بان خوب هستند شک نیست ولی این مسائل تامل برانگیز است.

مربی دروازه بان های استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با حسینی صحبت کرده است یا نه هم گفت: بله، نیم ساعت صحبت کردم گفتم آینده خوبی داری و نباید این اتفاق باعث بشود که افت کنی، حالا چه از نظر روحی و چه از نظر فنی. البته من با او تلفنی صحبت کردم و هنوز ندیدمش که مفصل صحبت کنیم.

نامداری در مورد شایعه جدایی حسینی می گوید: من نه از کادرفنی، نه از حسینی و نه از مدیران باشگاه چنین چیزی را نشنیده ام. یک سال و نیم مربی او هستم همه اش می گویند حسینی جدا می شود در حالی که من فکر نمی کنم خودش چنین تصمیمی داشته باشد و باشگاه اجازه جدایی او را بدهد.

او در پاسخ به این سوال که اگر خودش سرمربی استقلال بود، دو دروازه بان مدعی را در تیمش نگه می داشت یا نه هم گفت: ببنید اول من سرمربی استقلال نیستم. ولی من اگر بخواهم تصمیم بگیرم چون استقلال تیم بزرگی است و در جام های بزرگی شرکت می کند در هر پست چند بازیکن آماده جذب می کردم .

این را هم بگویم حضور در استقلال و نیمکت این تیم افتخار است. به نظر من تیم ما ۳ دروازه بان خوب دارد و ما برای شرکت کردن در رقابت های حساس حتما ۲ دروازه بان آماده می خواهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتی نامداری .با این حرفها فقط میخوای بمونه پشت رحمتی عمر فوتبالش تباه بشه مثل طالب لو

    • فرشید

      دوتا کمه۳.تا بگیرید که تو اسیا ابرو ریزی نکنید۶تا۶بخخخخخخخورید

      پاسخ ها

      • S.R.M

        شما که تازه تو آسیا سر از تخم در اوردید لطفا جیک جیکتون رو بکونید

    • بدون نام

      انصافا بحث بی سرانجام را رها کنید مردم هزار و ی مشکل دارن . چرا به عنوان یک انسان که شهرت داری یک کلمه در باره مشکلات مردم نمیگی نکنه میترسی سمتت را از دست بدی

    • بدون نام

      بحث خط خوردن ی دروازه بان ذخیره خیلی طولانی و شک برانگیز شده . دیگه شوری را از مزه بردید

    • بدون نام

      بهترین بازیکنان به تیم میلی دعوت نشدن . این همه هیاهو برا چیه . دارید ی جورایی التماس حسینی را میکنید که تو تیمتون بمونه . خیلی ضایع بازی دراوردید

    • بدون نام

      ی جوری حسینی حسینی میکنید که انگاری اگه حسینی تو تیم بود قهرمانی رو شاخش بود . بسه بسه بسه

    • بدون نام

      هم میگه هر سه دروازه بان تیم ملی خوب هستن و هم میگه خط خوردن حسینی تامل بر انگیزه؟؟ خط خوردن گلری که یه نیم فصل نیمکت نشین تیم پنجم جدول لیگ بوده کجاش عجیب هست؟ درسته که میخوای تملق گلرت بگی که بمونه ولی این خط خوردن تامل بر انگیز نیست استاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج