adexo3
۸۱۳۹۸۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پهلوان: هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود

احسان پهلوان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما از روز پنجشنبه تمرینات را شروع کردیم و بچه‌ها با انگیزه مضاعفی تمرین می‌کنند تا برای نیم‌فصل دوم آماده شویم.

خبرگزاری تسنیم: احسان پهلوان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما از روز پنجشنبه تمرینات را شروع کردیم و بچه‌ها با انگیزه مضاعفی تمرین می‌کنند تا برای نیم‌فصل دوم آماده شویم. تلاش ما این است که در بین مدعیان باشیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر امسال تصریح کرد: رقابت بین تیم‌های بالای جدول فشرده است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌شود. ما هم جزو مدعیان هستیم و اگر تقویت شویم، با قدرت بیشتری در نیم‌فصل دوم حاضر خواهیم شد.

نکته مهم این است که در نیم‌فصل دوم با تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پدیده که جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند در تبریز روبه‌رو می‌شویم. همین‌طور با تیم‌هایی چون پیکان، پارس جنوبی، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان.

پهلوان که امسال در تراکتورسازی در بعضی از بازی‌ها روی نیمکت نشست، در مورد این موضوع هم تصریح کرد: هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود، اما من در گذشته هم گفته‌ام که تابع تصمیم کادر فنی هستم. همیشه وقتی در زمین هستم، تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم شرایطم در نیم‌فصل دوم بهتر شود.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به بازگشت آنتونی استوکس به این تیم خاطرنشان کرد: امیدوارم استوکس هر چه زودتر در تمرینات حاضر شود. این بازیکن از لحاظ فنی کیفیت خوبی دارد و با گل‌هایی که زد، نشان داد که به درد تراکتورسازی می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تراختور

      یاشاسین تراختور،بلاش بخوره سره تیم حکومتی

    • بدون نام

      پهلوان یاشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج