adexo3
۸۱۴۶۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بطری آبی که برای اونای امری ۸ هزار پوند آب خورد

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس «اونای امری» سرمربی تیم آرسنال را به دلیل رفتار غیر ورزشی در بازی مقابل برایتون و شوت کردن بطری آب به سمت تماشاگران، ۸ هزار پوند جریمه کرد.

ایرنا: کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس «اونای امری» سرمربی تیم آرسنال را به دلیل رفتار غیر ورزشی در بازی مقابل برایتون و شوت کردن بطری آب به سمت تماشاگران، ۸ هزار پوند جریمه کرد.

روزنامه تلگراف انگلیس روز دوشنبه نوشت: سرمربی ۴۷ ساله توپچی ها که در جریان بازی مذکور از محدوده فنی خارج شده بود، جریمه مذکور را پذیرفت. این جریمه به واسطه تخطی از استانداردهای اخلاقی برای وی در نظر گرفته شده است.

بطری آبی که برای اونای امری ۸ هزار پوند آب خورد

با این وجود، «امری» بلافاصله پس از این اقدام از یکی از هواداران روی سکوها عذرخواهی کرد و پس از اتمام بازی نیز به سمت هواداران تیم میزبان رفت و بار دیگر از آنان عذرخواهی کرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس پنجشنبه هفته گذشته خبر جریمه سرمربی اسپانیایی آرسنال را تایید کرد؛ این در حالی است که «امری» پس از حادثه امیدوار بود تا عذرخواهی از هواداران، او را از پرداخت جریمه و مجازات های متعاقب آن معاف کند.

در واقع سرمربی آرسنال در پاسخ به این پرسش که آیا معذرت خواهی و ابراز پشیمانی غائله را ختم خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: بله، امیدوارم این طور باشد اما در هر صورت باید به تصمیم و رای احترام بگذارم چرا که این جریمه نتیجه رفتار غیر ورزشی من است.

امری که تیم تحت هدایتش شنبه شب با باخت سنگین پنج بر یک مقابل لیورپول در هم شکست در بازی روز سال نو این تیم مقابل فولام برای همراهی تیمش مشکلی نخواهد داشت و اتحادیه فوتبال انگلیس به همان جریمه نقدی برای مجازات وی بسنده کرد.

با این وجود، «خوزه مورینیو» سرمربی برکنار شده تیم منچستریونایتد در سال 2016 و در جریان بازی تیمش مقابل وستهم به دلیل بروز رفتار غیر اخلاقی مشابه، ضمن جریمه نقدی یک جلسه از همراهی نیمکت تیمش محروم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج