۸۱۵۴۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: بُرد ۰ - ۵ مقابل لیورپول اهمیتی ندارد!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی معتقد است هم آنها و هم لیورپول شانس پیروزی در دیدار فردا شب را دارند.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی معتقد است هم آنها و هم لیورپول شانس پیروزی در دیدار فردا شب را دارند.

سیتی فردا شب در شرایطی در استادیوم اتحاد میزبان لیورپول خواهد بود که می داند برای زنده نگه داشتن شانس های قهرمانی خود و کاهش فاصله ۷ امتیازی، چاره ای جز پیروزی برابر لیورپول آماده ندارد.

تقابل های اخیر با لیورپول: "من نمی خواهم به این فکر کنم که در گذشته چه اتفاقی رخ خواهد داد. کسب پیروزی در گذشته نشان نمی دهد که در آینده اتفاق می افتد و اگرچه من احساس می کنم که می توانیم همه را شکست دهیم، اما همه رقبا نیز می توانند ما را مغلوب کنند و گرچه ما لیورپول را در گذشته با نتیجه ۰-۵ شکست داده ایم، اما این اتفاق فصل قبل افتاده است.

گواردیولا: بُرد ۰ - ۵ مقابل لیورپول اهمیتی ندارد!

لیورپول در کنار منچستریونایتد بهترین تیم های تاریخ انگلیس هستند و آنها می توانند ما را شکست دهند و البته ما نیز می توانیم آنها را مغلوب کنیم و حقیقت این است. در این مقطع لیورپول بهترین باشگاه در اروپا و تیمی با ثبات و توانا در کنترل جزئیات است اما این دیدار فرصتی است که ما اختلاف خود را با آنها کاهش دهیم."

شرایط اخیر منچسترسیتی: "ما تیم دوم در اروپا در ایجاد شانس گلزنی هستیم اما ما به اندازه کافی دقیق نیستیم و این احساس من است. داشتن آرامش در برابر لیورپول اشتباه خواهد بود و ما باید با توپ و بدون توپ، هجومی باشیم.

گواردیولا: بُرد ۰ - ۵ مقابل لیورپول اهمیتی ندارد!

من از اینکه امتیازات زیادی تا اینجا فصل کسب کرده ایم خوشحالم اما در برخی دیدارها مانند بازی برابر پالاس نیز ما انتظار از دست دادن امتیاز نداشتیم اما در آن دیدار نیز حریف بسیار دقیق بود و از سه ضربه به چارچوب به سه گل رسید. کسب ۱۰۰ امتیاز دشوار است و همه از شما تمجید می کنند اما تکرار چنین کارنامه ای دشوار است و من به خاطر این عملکرد به همه ارکان باشگاه افتخار می کنم."

اهمیت تقابل با لیورپول: "برای این بازی مثل تمام بازی های گذشته آماده شده ایم. شکل تمرینات تفاوتی نکرده؛ هرچند فرصت استراحت اندکی داشته ایم. واقعیت این است که هفت امتیاز با لیورپول فاصله داریم ولی نیم فصل دوم تازه شروع شده و بازی فردا دومین دیدار نیم فصل دوم است. هنوزفرصت زیادی برای جبران این فاصله امتیازی داریم.

این روزها همه می پرسند که اگر ببازیم، شرایط برای قهرمانی چه خواهد شد اما من به این چیزها فکر نمی کنم. تمرکز کل تیم روی بازی فردا و کسب پیروزی است. بزرگترین فرصت را برای کاهش فاصله با لیورپول داریم و باید از آن استفاده کنیم."

گواردیولا: بُرد ۰ - ۵ مقابل لیورپول اهمیتی ندارد!

وضعیت کوین دی بروین: "او امروز با ما تمرین کرد و شرایطش روز به روز بهتر شده است ولی فردا یک تست دیگر روی او انجام خواهیم داد تا مشخص شود برای بازی، آماده است یا خیر."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج