۸۱۵۵۳۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

بازگشت لژیونر‌های راحت طلب به لیگ برتر!

علی قربانی و پیام صادقیان به لیگ ایران بازگشتند.

خبرآنلاین: لژیونر شدن سخت است.بسیار هم سخت است. این که یک بازیکن از کشور و خانواده و دوستان نزدیک و تیم داخلی اش دل بکند و راهی دیار غربت شود،کاری نیست که از هر بازیکنی بربیاید. اینجاست که یک فوتبالیست اگر می خواهد در خارج از کشور پیشرفتی چشمگیر داشته باشد، باید علاوه بر کیفیت فنی،آنقدر از لحاظ روحی روانی قوی و حرفه ای باشد که بتواند بر تمام این مشکلات غلبه کند و خود را با شرایط جدید وفق بدهد.

نگاهی به عملکرد لژیونرهای موفق ایران طی سالیان اخیر نشان می دهد که همه آن ها با تحمل سختی هایی به جایگاه فعلی دست یافتند. از علیرضا جهانبخش که در اوج جوانی خطر کرد و راهی هلند شد و آنقدر درخشید که حالا در بهترین لیگ جهان بازی می کند تا کریم انصاری فرد که حاضر شد با دستمزد کم در یونان بازی کند اما به ایران بازنگردد تا بتواند به روند پیشرفت خود ادامه دهد.

با این حال اما در طی این سال ها لژیونرهایی بودند که راه جنگیدن در شرایط سخت را بلد نبودند و در نهایت هم ترجیح دادند به فوتبال ایران بازگردند. شاید تازه ترین نمونه از این مورد،علی قربانی و پیام صادقیان باشند. بازیکنانی که با رویاهای بلندپروازانه ای پا به فوتبال اروپا گذاشتند اما حالا خیلی زود یک بار دیگر به لیگ برتر بازگشتند.

علی قربانی پس از نمایش هایی کاملا سینوسی در ترکیب فصل گذشته استقلال پس از اینکه دیگر جایی در فهرست وینفرد شفر برای فصل جدید نداشت، راهی لیگ اسلواکی شد.خبری که در ابتدا همه را متعجب کرد. عملکرد قربانی در تیم اسپارتاک گاهی بر سر زبان ها می افتاد.

او در لیگ اروپا هم برای تیمش موفق به گلزنی شد و شاید می توانست با ادامه دادن وضع فعلی خود، در آینده پیشرفت هم بکند اما ترجیح داد برای ادامه فوتبالش به سپاهان برود. سپاهانی که قطعا بیشتر از اسپارتاک به قربانی پول می دهد تا مهاجم قدبلند و سابق استقلالی ها شاگرد قلعه نویی در تیم صدرنشین لیگ شود.

پیام صادقیان هم وضع تقریبا مشابهی دارد. او که با رویای ملی پوش شدن،لیگ ایران و حواشی اش را کنار گذاشت و راهی ترکیه شد، بازهم نتوانست به موفقیت قابل توجهی دست یابد. او بازهم درگیر مسائلی عجیب و غریب شد که اجازه نداد درخششی در سوپرلیگ ترکیه داشته باشد.

نتایج ضعیف عثمانلی اسپور و سقوط این تیم به دسته پایین تر هم مزید بر علت شد تا پیام صادقیان که چندسال پیش بی تردید یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران بود و حالا آینده مبهمی در این فوتبال دارد، با تیم سپیدرود رشت قرارداد امضا کند. تیمی که در انتهای جدول است که صادقیان باید بتواند جلوی سقوطش به دسته پایین تر را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا و جواد

      صادقیان . خخخخخ
      آخه این لنگی بی خاصیتم شد بازیکن !!!!؟ این سر تا پاش حاشیس تو ترکیه هم که خوراکش جور بوده واسه ولگردی و ادامه حاشیه هاش منتهی اونجا به کسی پول یامفت نمیدن اومده اینجا با همون حاشیه ها و البته پول مفت

      پاسخ ها

      • کیسه چرک بزدل مقیم ترکیه

        فریبا جون فکر کنم صادقیان روبا مهدی قاعدگی اشتباه گرفتی

    • بدون نام

      همون جور که جلو سقوط تیم های قبلیش رو گرفت جلو سپید رود هم میگیره

      پاسخ ها

      • TF

        این کیسه کش یاغی بی خاصیت چه متنیه علیه بازیکن سرورش نوشته بریدبدبختا فعلاتانیم فصل دوم ازتوغاربیرونیدباشروع نیم فصل محبوریدبرگردید به محل سکونتتون غااااااااااارنشینا ششششششششش تاییا پیام خان هرچی باشه سرورتونه هنوزعرقش به تیم محبوبش پرسپولیسوداره سگش تودره افتاده باشه ازبازیکنای میلیاردی دیپورت شده تون بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج