۸۱۵۹۹۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مسیر تیم ملی تا فینال در صورت دوم شدن در گروه

ایران در صورتی که در گروه D صدرنشین نشود این احتمال وجود دارد که برای فینالیست شدن به ترتیب با عربستان، کره‌جنوبی و استرالیا یا ژاپن بازی کند!

وبسایت نود: تا به حال همه معادلاتی که برای فینالیست شدن ایران تصور شده، این فرض در نظر گرفته شده که تیم ملی صدرنشین گروه شود (برای خواندن مسیر فینالیست شدن تیم ملی در صورت صدرنشنی در گروه، اینجا کلیک کنید). ولی در صورتی که ایران در این گروه اول نشود، مسیر سختی برای رسیدن به فینال پیش‌روی خواهد داشت.

ایران در صورتی که تیم دومِ گروه شود باید با تیم نخست گروه E رقابت دهد. گروهی که عربستان، قطر و کره‌شمالی شانس سرگروهی دارند و احتمالا بازی با عربستان، سخت‌ترین قرعه برای کی‌روش در این مرحله خواهد بود. ایران در صورت عبور از این مرحله باید در یک‌چهارم با تیم نخست گروه C رقابت دهد.

گروهی که کره‌جنوبی و چین شانس صدرنشینی دارند. یعنی این احتمال وجود دارد که ایران در صورت صدرنشین نشدن در مرحله گروهی، دو بازی متوالی مقابل عربستان و کره‌جنوبی انجام دهد تا به نیمه نهایی برسد. حتی با عبور از این دو مرحله، همچنان کار ایران در نیمه نهایی هم اصلا ساده نخواهد بود.

در آن صورت کی‌روش باید منتظر نتایج بقیه گروه‌ها باشد. جایی که برنده ژاپن و استرالیا می‌تواند با اماراتِ میزبان رقابت دهد و برنده این تقابل، در نیمه نهایی مقابل ایران قرار بگیرد. قرعه‌ای وحشتناک برای تیم ملی که تازه در این مرحله باید مقابل یکی از تیم‌های ژاپن، استرالیا یا اماراتِ میزبان قرار بگیرد.

حتی فینالیست شدن هم به معنای پایانی آسوده برای ایران نخواهد بود. همچنان معادلات و نتایج می‌توانند به گونه‌ای رقم بخورند که ایران در فینال هم با تیم‌های کره‌جنوبی، چین، عراق، استرالیا و ژاپن بازی کند.

اگر استرالیا و ژاپن هم مثل ایران (طبق فرض) دوم شوند، این دو تیم در نیمه‌نهایی شانس رویارویی با ایران را دارند و در صورت صدرنشینی آن دو کشور و دوم شدنِ ایران در مرحله گروهی، این تقابل می‌تواند در مرحله نهایی یا همان فینال صورت بگیرد. برای کره‌جنوبی و چین هم اوضاع به همین منوال است.

تیمی که از بین کره‌جنوبی و چین در مرحله گروهی صدرنشین شود، در مرحله یک‌چهارم با ایران بازی می‌کند و هر کدام که دومِ گروه‌شان شوند، در صورت صعود به فینال و همچنین فینالیست شدنِ ایران، می‌توانند دیدار پایانی جام را برگزار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی ام وبه تاج ای بودنم افتخار ایکنم

      میمردی درصورت صدرنشینی ایران راهم مینوشتی؟

    • مالد

      تیمی که بهادقهرمان بشه واسش فرقی نداره کره باشه یاژاپن یا.... ولی من میگم ایران عمرابه نیمه نهایی.نمیرسه حالاببین نگاه کن ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج