۸۱۶۴۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مصرف مواد مخدر، «رسم شایع» بازیکنان لیگ جزیره

براساس اظهارات یک محقق در زمینه استفاده از دارو در حیطه ورزش، استعمال داروهایی از قبیل کوکائین و ماری جوانا در بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس بسیار شایع است و اتحادیه فوتبال انگلیس آزمایش دوپینگ از بازیکنان را جدی نمی گیرد.

ایرنا: براساس اظهارات یک محقق در زمینه استفاده از دارو در حیطه ورزش، استعمال داروهایی از قبیل کوکائین و ماری جوانا در بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس بسیار شایع است و اتحادیه فوتبال انگلیس آزمایش دوپینگ از بازیکنان را جدی نمی گیرد.

روزنامه ایندیپندنت روز شنبه نوشت: پروفسور «ایوان وادینگتون» که سال ها آثار ناشی از استفاده از داروها را در ورزش مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده، معتقد است استفاده از مواد مخدر به طور تفریحی در میان بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال جزیره بسیار شایع است. او برای اثبات این ادعا به تحقیقی اشاره می کند که به طور ناشناس در سال ۲۰۰۵ با همکاری اتحادیه بازیکنان حرفه ای انجام شده و بسیاری از فوتبالیست های شرکت کننده در آن، نسبت به استفاده از این مواد اقرار کرده بودند.

این اظهارت بدنبال گزارش های اخیر مبنی بر استفاده یکی از بازیکنان تیم ملی انگلیس از کوکائین در جشن شب سال نو میلادی منتشر شده است.

وادینگتون در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت اظهار داشت: اتحادیه فوتبال انگلیس تست استفاده از دارو را آنچنان که باید و شاید جدی نمی گیرد؛ در تحقیقی که ما هم انجام داده ایم، بازیکنان نسبت به استفاده فزاینده از برخی مواد مخدر اقرار کرده اند. هیچ شکی در مورد این موضوع وجود ندارد.

وی ادامه داد: بیشترین موادی که مورد استفاده فوتبالیست ها قرار می گیرد کوکائین و ماری جوانا است.

سازمان مبارزه با دوپینگ انگلیس سال گذشته تقریبا ۲ هزار بازیکن شاغل در لیگ برتر را مورد آزمایش قرار داد و نمونه آزمایش ۶ بازیکن حاوی نوعی از مواد مخدر بود. البته براساس سیاست های این نهاد، اسامی افراد مذکور منتشر نشد.

اتحادیه فوتبال انگلیس مصرانه معتقد است تعداد بازیکنانی که نتیجه آزمایش آنها مثبت شده بسیار معدود است؛ ادعایی که با توجه به گزارش اخیر منتشر شده از سوی وادینگتون در مورد استفاده شایع از مواد مخدر به طور تفریحی توسط بازیکنان کاملا در تناقض است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج