جاباما
۸۲۰۱۵۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

نکسیا: بیرانوند از مرز‌های آسیایی عبور کرده است

تیم ملی ایران در دو بازی گذشته از جام ملت های آسیا توانسته دو کلین شیت را ثبت کند و این آمار به نام علیرضا بیرانوند رقم خورده است.

خبرورزشی: شروع عالی ایران در جام ملت‌های آسیا در حالی بوده که هنوز برخی می‌گویند تیم ملی کشورمان هنوز محک جدی نخورده و این در حالی است که در بازی دوم، تیم ملی ویتنام توانست دو فرصت خطرناک روی دروازه ایران به وجود بیاورد و هر دو بار، بیرانوند موفق به مهار توپ‌ها شد.

اما در همین زمینه با نیما نکسیا دروازه بان پیشین تیم ملی کشورمان که سابقه بازی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در کارنامه اش دارد، صحبت کردیم. نکسیا گفت: «بیرانوند یک گلر کامل در فوتبال ایران است که می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند.

حقیقت این است که او از مرز‌های آسیایی عبور کرده و در سطح جهانی کارش را دنبال می‌کند. به نوعی می‌توان گفت هر وقت بیرانوند درون دروازه می‌ایستد، خیال همه طرفداران تیم ملی و حتی باشگاه پرسپولیس راحت است، زیرا یا گل نمی‌خوریم یا خیلی سخت این اتفاق رخ می‌دهد. من به این بازیکن اعتماد کامل دارم و فکر می‌کنم همه علاقه‌مندان به فوتبال ترجیح شان ادامه دادن بیرانوند با همین شرایط درون دروازه تیم ملی باشد.»

نکسیا در مورد عملکرد ایران در جام ملت‌ها نیز گفت: «دو بازی انجام دادیم و ۷ گل به ثمر رساندیم. این یعنی در انجام کار‌های تهاجمی کاملا موفق بودیم، اما هنوز وارد مسیر اصلی نشده ایم. بازی روز چهارشنبه با عراق، یک بازی بسیار مهم و حیثیتی است. هم باید به فکر انتقام بابت شکست ۴ سال قبل باشیم و هم با یک برد ارزشمند، تیم اول گروه باقی بمانیم تا در مراحل بعدی، کار راحت تری داشته باشیم. انشالله این تیم ملی بتواند انتظارات را برآورده کند و بعد از سال ها، ایران را به قهرمانی در آسیا برساند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا چرت میگین ؟ اول بازیاشو نگاه کنید ببینید چند بار دستش به توپ میخوره بعد از این حرفا بزنید ، چه تو پرسپولیس چه تیم ملی ، توپ اصلا سمت دروازه اش نزدیکم هم نمیشه بعد میان میگن کلین شیت کرد

    • لاکی لوچیانو

      خداییش حقشه بره تیم سطح بالا اروپایی

    • بدون نام

      باشگاه لنگ داشتن بیرانوند رو مدیون کیروشه وگرنه همون پارسال که اون گل ها رو میخورد وحتی پیشکسوت های این باشگاه بیرانوند رو به کپسول آتش نشانی تشبیح میکردن از فوتبال محو میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن

    • بدون نام

      درود بر علی گلادیالر

    • بدون نام

      با همون 4 تایی که از الهلال خورد خخخ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج