۸۲۰۲۰۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

جباری: مجیدی آمد تا سر و صدا‌ها بخوابد

علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال حرف‌های جالبی را درخصوص حضور احتمالی جباروف در استقلال و همچنین پیوستن مجیدی به کادر فنی بر زبان آورد.

ایلنا: علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال حرف‌های جالبی را درخصوص حضور احتمالی جباروف در استقلال و همچنین پیوستن مجیدی به کادر فنی بر زبان آورد.

با جباری که این روزها حامی رایکوف در استقلال می‌باشد در مورد شرایط این روزهای فوتبال ایران و آبی‌پوشان همکلام شدیم.

شرایط استقلال را در نیم‌فصل دوم چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال باید بازیکن جدید جذب کند. حداقل دو مهره بسیار خلاق و باکیفیت را جذب کند، در غیر این صورت در نیم‌فصل دوم به مشکل می‌خورد. با توجه به اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در نیم‌فصل دوم آغاز خواهد شد، قطعا تیم باید تقویت شود.

بحث حضور جباروف در استقلال همچون ابتدای فصل شنیده می‌شود.

جباروف در تیم خودش بازی نمی‌کرد، حالا نمی‌دانم چرا استقلال به دنبال جذب این بازیکن است! او شرایط لازم را ندارد. ۳۸ سال سن دارد و نکته جالب‌تر اینکه سه بازیکن ارامنه در تیم قبلی وی با او همبازی بودند، آنها بازی می‌کردند اما جباروف نیمکت‌نشین بود! اگر نظر مرا می‌خواهید باید بگویم که کار جباروف برای استقلال تمام است و اصلا به صلاح نیست که این بازیکن به استقلال بازگردد.

فرهاد مجیدی هم به کادر فنی استقلال اضافه شد. ارزیابی‌تان از این اتفاق چیست؟

آمدن مجیدی به استقلال خوب است زیرا وی از پیشکسوتان استقلال بوده و این تیم متعلق به این بازیکنان است اما ما به دنبال بازیکنی هستیم که بتواند داخل زمین نیاز تیم را برطرف کند. نه اینکه مربی نباید جذب می‌شد اما دغدغه حال حاضر ما جذب بازیکن جدید است. یک نکته دیگری که باید بگویم این است که مجیدی به استقلال آمد تا سر و صداها بخوابد ولی تا کی کسی چیزی نگوید؟! این تیم نیاز به برد دارد. هوادار به ورزشگاه می‌آید تا پیروزی تیمش را ببیند.

به نظر شما شفر رزومه‌دارترین مربی تاریخ استقلال است؟

باید قبول کنیم رایکوف خاصیت‌هایی داشت که در هیچ مربی دیگری وجود ندارد. ما نباید او را با کسی قیاس کنیم و این ظلم است. رایکوف کسی بود که خودش بازیکن پیدا می‌کرد. یادم هست آن موقع که علم پزشکی هنوز آنقدر پیشرفت نکرده بود، یک روزی مچ پای من دچار پیچیدگی شد، آن را با شیلنگ آب سرد آماده مسابقات کرد. روشن را از اختیاریه، حجازی را از محل تهرانپارس، مظلومی‌ها را از خوزستان و خیلی از بازیکنان دیگر را در این فوتبال کشف کرد. باید به امثال رایکوف احترام گذاشت. او می‌رفت از روستا بازیکن کشف می‌کرد اما بعضی‌ها از هتل هم بیرون نمی‌روند.

تیم ملی باید در سومین بازی خود در جام ملت‌ها به مصاف عراق برود.

عراق یکی از سخت‌ترین تیم‌هایی است که ما باید با آن در جام ملت‌های آسیا بازی کنیم. اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی راه پیدا کنیم، قطعا کارمان در ادامه مسابقات آسان‌تر خواهد شد. امیدوارم تیم ملی بتواند بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کند و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامان

      والا اقا بارها گفتیم و نوشتیم ..اینقدر هوار نکشید .مجیدی چه کمکی میخواد به تیم بکنه .تیم امروز دچار بیماریهای نزمن و مهلکی است که چاره دردش نه مجیدی هست نه جپاروف 38ساله ... تیم رقیب با درایت و هوشیاری بی صروصدا چند بازیکن گرفت .تیمش رو ترمیم کرد ب اردوی قطر رفت بازی تدارکاتی انجام داده نه کاری به جپاروف وتیام گرو .ووووداشت نه هیاهو راه انداخت..دیگر تیمها هم همینطور تراکتور.سپاهان وووو اماده بازی های نیم فصل شدن .ولی هوادارای استقلال تمام وقتشان صرف شنیدن اخبار جپاروف.نومایر گرو.الحاجی .وزیر پرسپولیسی.داور پرسپولیسی .مسافرت شفر و افضات اقای خطیر .....همه تیم های اسیایی از استقلال میترسند.کجایی اقای خطیر هنوزم همه تیمهای اسیایی در حالت سکته هستند یا دان تیمشون قوی میکنن واسه بازیهای باشگاه های اسیا .....اقای فتحی سفر خوش گذشت .سفر شما چطور بود اقای شفر .‌خسته نباشین خدا قوت ....هواداران هم حواسشون به وزیر پرسپولیسی باشه ها .‌.اقای خطیر شما هم چندتا مصاحبه توپ بزن .تاحسن روشن هم خاموش بشه ما هم بریم واسه فتح سه جام ...روزنامه استقلال هم تیتر بزن ...وای اگه جپاروف نیومد شاه فرهاد اومد

    • بدون نام

      مجیدی مگر کی استقلال از این بزرگتر ندارد

    • بدون نام

      این فصل هم با وجود فتحی و شفر که درگیر دلالی هستن بیچاره ایم

    • بدون نام

      اصلا مجیدی کی اسطوره کرده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج