اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۱۷۲۲
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

اقدام کی‌روش در دنیای فوتبال نادر است

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کی روش زمان مناسبی را برای صحبت انتخاب نکرد گفت: فدراسیون باید تدبیری کند که تمرکز همه روی موفقیت تیم ملی باشد.

خبرگزاری مهر: شهاب الدین عزیزی خادم به اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: کی روش در هشت سال حضورش مورد حمایت خوب مسئولان ورزش و مسئولان خارج از ورزش قرار داشته و مردم همه میزبانان خوبی برای وی بوده اند.

وی ادامه داد: درحالی که تیم ملی دیدارهای حساس و سرنوشت سازی را پیش رو دارد و همه باید از این تیم حمایت کنند، زمان خوبی برای شکایت و فرافکنی نیست چرا که الان زمان نتیجه گیری از حمایت هایی است که تاکنون از سوی مردم و مسئولان از تیم ملی و کی روش صورت گرفته است.

عزیزی خادم ادامه داد: برای موفقیت تیم ملی در جام ملت های آسیا سالها برنامه ریزی و هزینه شده و انتظار مردم این است که پس از هشت سال حضور کی روش در ایران تیم ملی بتواند با این قرعه مناسب قهرمان آسیا شود. مردم انتظار درخشش باشکوه تیم ملی در جام ملت ها را دارند نه اینکه چنین اظهار نظرهایی صورت بگیرد.

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در شرایطی که تیم ملی نیاز به حمایت دارد و همه باید به خاطر منافع ملی حامی این تیم باشند، عقلانی و حرفه ای نیست که سرمربی تیم ملی بیاید این اظهارات را مطرح کند. در حال حاضر باید از هرگونه رفتار و گفتار کنایه آمیز و تفرقه افکن دوری شود.

عزیزی خادم ادامه داد: اینکه سرمربی تیم ملی بیاید و در کوران مسابقات علیه وزیر ورزش که شخص اول ورزش کشور است چنین اظهاراتی داشته باشد غیراخلاقی و غیرمتعارف است. به نظرم وزارت ورزش و سایر مسئولان برای حمایت از تیم ملی همه کار کردند و کی روش نباید در این مقطع چنین اظهارنظری می کرد.

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فدراسیون باید به گونه ای این موضوع را مدیریت می کرد که چنین صحبت هایی در مورد وزیر ورزش مطرح نمی شد. این اتفاق در دنیای فوتبال نادر است که یک سرمربی در میانه مسابقات علیه مسئولان ورزش صحبت های تند انجام دهد.

شهاب الدین عزیزی خادم در پایان گفت: فدراسیون باید کاری کند که تمام نگاه ها و حمایت ها معطوف به تیم ملی شود تا این تیم با قهرمانی در آسیا بتواند دل مردم را شاد کند. الان زمانی است که همه باید برای موفقیت تیم ملی گام بردارند و از هر گونه اظهار نظر حاشیه ساز خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 57 یاران

      وقتی هر روز وزیر ورزش با افراد مختلف و متفاوت برعلیه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حاشیه سازی میکنن، امثال برانکو و قلعه‌نویی و مایلی کهن و، ، هرروز برنامه ریزی علیه کیروش میکند آقای کیروش مجبور به دفاع از حقوق وشخصت میشود، آقای وزیر شما چطور اینکار کردید کمی خجالت

      پاسخ ها

      • ع.م

        کاربر محترم. شما ایرانی هستید؟

    • ج

      این از بی عرضگی رئیس فدراسیون فوتبال ایران شخص تاج است.
      قبول که تابی عرضه است خودکیروش هم یه آدم بی ادب وبی شخصیت وبیشعوری است.

    • 57 یاران

      اصلا هم مورد حمایت قرار نگرفته است بلکه دعایی مردم ایران و توان وقدرت سرمربی فهیم تیم ملی جناب کیروش موفقیت و پیروزی برای ایشان بود و برای دشمنان ش شکست همراه داشته،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این عقلش کجا بود که فهمش باشه

    • کامران

      یک کاسه لیس دیگه برای خوش رقصی وزیر به حرف اومد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • آواره

      اخه تو خودت چه گلی زدی به سر مردم که حالا خودت رو داخل اداما حساب کردی زر بزنی..

    • بدون نام

      توهم همونی هستی‌که باکارهای مسخرت سوژنودشدی حالا ازکیروش حمایت نمیکنی وزیرورزش چیکارس که نمیخواهدتمدیدکنه بهترین مربی تاریخ ایران ووجهان باروضه خیابانی ملوچک پولکی خاین خودش وخراب کردشمادشمن ایران وایرانی هستین نه کیروش موفق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گور پدر کیروش گدای موازمبیکی دزد

    • بدون نام

      اگه فرداپس فرداقهرمان نشیم کیروش میگه تقصیرعزیزی خادم بود

    • پرسپولیس قهرمان

      یک طرفه نرو به قاضی. خودشیرینی هم نکن، وزیر شخص اول مملکت نیست خودشیرین.
      مصاحبه ها و اقدامات وزیر و مایلی و برانکو و هزارتا اذیت و آزارا نمیبینی بعد اومدی خودشیرینی میکنی؟!!!
      البته کیروشم تند میره و باید ادب شه. اما انصاف داشته باشید و نمک نشناس نباشید....

    • بدون نام

      عزیزان دلالی وفساد در فوتبال ایران بیداد میکند......کی روش جلوی اینها ایستادگی کرده..... پس باید تغییر کنه.افشین پیروانی ،علی کریمی مایلی کهن، برانکو،بازیچه این فساد شده ان تا علیه مربی تیم ملی بشن وبرانکو رو جایگزین کنند

    • بدون نام

      جناب عزیزی خادم تو خودت واسه ملت چه کار کردی؟ چرا همش شما مسولین از مردم مایه میذارین تحریم میشه میگین ملت ایران میتونن سالها روزه بگیرن جنگ راه میندازین تو کشورهای عربی جوانای بدبخت مردم رو میندازین وسط پس چرا از آقازاده های دوتابعیتی خودتون مایه نمیذارین؟ آگه به حرف مردمه که ما میگیم کیروش حرف دل مارو زده ما گرسنه مریض بی پول واسیریم بابا ولمون کنید بدبخت مون کردین هرکی هم حرف بزنه یه تمساح مثل خیابونی میارین تو تلویزیون اشک میریزه مردم رو به جونش میندازین شما رگ خواب ملت رو بدست گرفتین در ضمن وقتی میرن به کیروش میگن وزیر نذاشت قرار داد تورو تمدید کنیم خودت باشی ناراحت نمیشی؟ نمیگی چرا قرارداد برانکو وشفر تمدید شده مال من نشده؟ اول ببینید چی شده بعد بپرین به کیروش شما در حد کیروش نیستی جانم

      پاسخ ها

      • !

        احسنت

    • بدون نام

      کی روش بزرگ مرد،شجاع،نترس است نه از کسی باج میگیرد نه به کسی باج می دهدو از همه مهمتراینکه در هیچ شرائطی خودش را نمی فروشد همیشه از حق دفاع کرده وحقیقت را پذیرفته و اینکه وزیر کشور بصورت مخفیانه یار جمع میکند وزیراب کی روش را می زندتا برانگو را جایگزنی کند انهم زمانیکه کی روش قرارداد داردو به ان پابند است،پس تمام این تنش ها از سوی وزیر بدجنس وخائن به تیم ملی صورت گرفته وامثال خیابانی هم اتش بیارمعرکه شدند.

      پاسخ ها

      • خان بالا خان پایین

        درودبشرفت،احسنت

    • بدون نام

      اگه ب نظر مردمه ک مردم ایران سالهاست متوجه اوضاع شدن . مردم خوب و بدو خودشون تشخیص میدن . اگه کوتاه اوندن از ترسشون نیست از فهمشونه ک نکنه یبار دیگه رو دست بخورن . مطمن باشید ی روز عروسی کوچه مردم ایران میرسه . .... درود بر کیروش شجاع و فهیم . درود بر شرفت ک از ابتدا طرف مردم بودی و تو دل مردم

    • بدون نام

      لعنت به کیروش دلال و فردوسی پور جیره خور و تاج بی عرضه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج