۸۲۱۷۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیش بازی منچستریونایتد - برایتون

منچستریونایتد و برایتون، امروز دیدار حساسی را در الدترافورد برگزار خواهند کرد.

ورزش سه: منچستریونایتد و برایتون، امروز دیدار حساسی را در الدترافورد برگزار خواهند کرد. شیاطین سرخ در بهترین فرم ممکن قرار دارند و در هر ۶ بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده اند. پس از حضور اوله گونار سولسشر، یونایتد موفق به کسب تمامی سه امتیازها شده و رکورد سر مت بازبی توسط سرمربی جوان نروژی شکسته شده است.

هر چند که شیاطین سرخ با این بردها در رده ششم قرار گرفته اند و ۴۱ امتیازی هستند ولی توانسته اند فاصله امتیازات خود با رقبا را کاهش داده و آماده تغییر رتبه در جدول لیگ برتر شوند. شاگردان سولسشر هم امتیاز با آرسنال هستند و در صورت لغزش شاگردان اونای امری، می‌توانند به رتبه پنجم صعود کنند.

در آن سو برایتون با کسب ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.مرغ های دریایی در ۶ بازی اخیر خود، ۳ شکست شده و ۲ تساوی و ۱ پیروزی نتیجه تلاششان در دیگر بازی ها بوده و در فرم خوبی قرار ندارند. از همین رو انتظار می‌رود که یونایتد در بازی امروز نیز بتواند سه امتیاز را کسب کند و انتقام شکست در دیدار رفت دو تیم را بگیرد.

در ۴ تقابل اخیر دو تیم، ۲ پیروزی برای یونایتد و ۲ پیروزی برای برایتون به وجود آمده که نشان می‌دهد برایتون می‌تواند رقیب خطرناکی برای شیاطین سرخ باشد. مارکوس روخو، کریس اسمالینگ و مروان فلینی به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود و حضور الکسیس سانچس هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز خوزه ازکویردو و برناردو به علت مصدومیت غایب خواهند بود و علیرضا جهان بخش و مت رایان به علت حضور در جام ملت های آسیا نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی منچستریونایتد - برایتون

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج