adexo3
۸۲۱۸۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بهترین آمار دوران حرفه‌ای پوگبا در گلزنی

پوگبا در برابر برایتون هشتمین گل لیگ برتری خود را هم به ثمر رساند.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) منچستریونایتد میزبان برایتون بود و در ادامه روند خوب یک ماه اخیر، موفق شد مقابل مرغ های دریایی به پیروزی ۲-۱ برسد تا هفتمین پیروزی متوالی را جشن گیرد.

گل نخست این مسابقه را پل پوگبا در دقیقه ۲۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا ستاره فرانسوی در جدول گلزنان فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر ۸ گله شود. او اکنون و تا همین بخش از فصل با بهترین فصول خود از نظر گلزنی برابری کرده و با زدن تنها یک گل دیگر، بهترین آمار گلزنی خود در یک فصل را به جا خواهد گذاشت.

پیش از این او در فصل های ۱۵-۲۰۱۴ و ۱۶-۲۰۱۵ و زمانی که پیراهن یوونتوس را به تن داشت، موفق به زدن ۸ گل در طول یک فصل از سری آ شده بود. پوگبا در دو فصل اول حضور در یوونتوس به ترتیب ۵ و ۷ گل به ثمر رسانده بود و در دو فصل قبلی نیز به ترتیب ۵ و ۶ گل در لیگ برتر برای منچستریونایتد زده بود.

با در نظر گرفتن تمامی رقابت ها، او با زدن ۱۰ گل باز هم با بهترین فصول خود که همان دو فصل ۱۵-۲۰۱۴ و ۱۶-۲۰۱۵ بوده، برابری کرده است. پوگبا در دو فصل مورد اشاره علاوه بر ۸ گل سری آ، یک گل در کوپا ایتالیا و یک گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده بود و در این فصل در کنار ۸ گل لیگ برتری، در لیگ قهرمانان نیز ۲ گله است.

علیرغم مشکلات آشکار پوگبا با مورینیو، او فصل را با گلزنی در دو هفته ابتدایی برابر لسترسیتی و برایتون آغاز کرد و در ادامه برابر یانگ بویز (در لیگ قهرمانان اروپا) دبل کرد. با این حال، او برای گل بعدی خود تا روز ۲۸ اکتبر و پیروزی ۲-۱ برابر اورتون صبر کرد و بعد از آن نیز در حالی که شرایط ثابتی در ترکیب یونایتد مورینیو نداشت، ۸ بازی بدون گلزنی را پشت سر گذاشت.

از این ۱۰ گل، ۵ گل از ۲۶ دسامبر و در بازه ای ۲۳ روزه به ثمر رسیده اند تا پوگبا نشان دهد زیر نظر سولسشائر متحول شده است. این گل ها، بهترین اتفاق ممکن برای مربی است که می‌خواهد تیم خود را با محوریت هافبک قهرمان جهان بسازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج