۸۲۳۰۸۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آیا رئال مادرید شانسی برای قهرمانی لالیگا دارد؟

تاریخ علیه شاگردان سانتیاگو سولاری است.

وبسایت نود: به نقل از گل، بعد از شروع متزلزل رئال مادرید در سال ۲۰۱۹ با تساوی مقابل ویارئال و شکست خانگی برابر رئال سوسیه‌داد، به نظر می‌رسد شاگردان سانتیاگو سولاری با دو پیروزی پیاپی مقابل رئال بتیس و سویا به فرم مورد انتظار بازگشته اند.

قهرمان سه دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا هم اکنون با ۳۶ امتیاز و حضور در جایگاه سوم، ۱۰ امتیاز با بارسای صدرنشین فاصله دارد؛ تیمی که در ۷ بازی اخیر لالیگا پیروز شده و به تعقیب کنندگان اجازه نزدیک شدن نداده است.

باقی ماندن ۱۸ بازی تا پایان فصل این امید را در دل رئالی ها و هوادارانشان برای جبران اختلاف و برپایی جشن قهرمانی در پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ زنده نگه داشته است اما تاریخ نشان می‌دهد که این امید نباید خیلی پررنگ باشد. در حقیقت هیچ تیمی در تاریخ رقابت های لالیگا نتوانسته این اختلاف سنگین در این مقطع از فصل را جبران کرده و قهرمان شود.

آیا رئال مادرید شانسی برای قهرمانی لالیگا دارد؟

بزرگترین کامبک رئال مادرید برای قهرمانی لالیگا در فصل 07-2006 رقم خورد. شاگردان فابیو کاپلو بعد از گذشت 24 هفته 6 امتیاز از بارسلونا عقب افتاده بودند اما در اواسط ماه می و در پایان هفته سی و چهارم، این اختلاف را به صفر رساندند. کهکشانی ها فصل را با امتیازاتی برابر با بارسا به پایان رساندند اما در نهایت به دلیل برتری در دیدارهای رودررو، قهرمانی را به همراه دن فابیو جشن گرفتند.

قبل از آن، شگفت انگیز ترین بازگشت به مسیر قهرمانی را بارسلونا و لویی فن‌خال ثبت کرده بودند.

بعد از گذشت 14 هفته از فصل 99-1998، بارسلونا 9 امتیاز کمتر از مایورکای صدرنشین داشت اما در پایان فصل، این آبی اناری ها بودند که با 11 امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در رده دوم، شانزدهمین قهرمانی خود در لالیگا را کسب کردند. اما باید در نظر داشت که آن تیم بارسلونا خیلی سریع به خود آمد و در همان هفته نوزدهم به صدر جدول رسید.

اگر لوکا مودریچ و رفقا به دنبال یافتن نمونه مشابه با این فصل هستند باید به والنسیای نسخه رافائل بنیتس رجوع کنند. در مقطع مشابه از فصل 02-2001 (پایان هفته بیستم) والنسیا 5 امتیاز کمتر از رئال مادرید اندوخته بود اما به رقابت بازگشت و در پایان فصل، با 7 امتیاز اختلاف نسبت به دپورتیوو لاکرونیا قهرمان لالیگا شد. البته با نگاهی به روند رئال دل بوسکه در ادامه آن فصل (کسب تنها 8 برد از 18 بازی باقی مانده) می‌توان دریافت که این رئال بود که قهرمانی را به خفاش ها تقدیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صلاح

      دال شایست قهرمانی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج