جاباما
۸۲۳۷۶۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

موسوی: ژاپن مرموزترین تیم آسیا است

ملی پوش سابق کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال ژاپن هنوز قابلیت‌های اصلی‌اش را به نمایش نگذاشته و بسیار مرموز مقابل حریفانش به میدان رفته است.

خبرگزاری مهر: سید علی موسی اظهار داشت: تیم‌های مدعی قهرمانی در آسیا در مراحل گروهی با همه توان شان بازی نکردند و اصل قوای تیمی شان را برای مراحل حذفی و حساس نگه داشتند. برای همین است که چهره واقعی جام ملتهای آسیا را از مرحله یک هشتم مشاهده می کنیم.

وی افزود: از اول هم تیمهای صعود کننده کاملا قابل پیش بینی بودند و حتی می شد تصور کرد کدام تیمها به مرحله یک چهارم خواهند رسید. شاید تنها میهمان ناخوانده این مرحله ویتنام باشد و تیمی که جایش در بین ۸ تیم برتر خالی است، عربستان است.

مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان گفت: باوجود بازیهای خوبی که تیم هایی مثل ایران، کره و به ویژه قطر نشان داده اند، به عقیده من از تیم ژاپن در این بازیها به راحتی نباید عبور کرد. ژاپنی ها بسیار مرموز بازی کرده اند و فقط دنبال حداقل ها برای پیروزی بودند.

موسوی خاطرنشان ساخت: بعید می دانم تیم ملی ایران برای عبور از چین مشکل خاصی داشته باشد و ژاپن هم ویتنام را حذف خواهد کرد. بازی ایران و ژاپن بسیار تعیین کننده است و بعید نیست برنده این بازی قهرمان جام باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص ادامه همکاری کی روش با تیم ملی ایران گفت: خیلی ها می گویند کی روش پول زیادی گرفته است. شاید ما پول خوبی به او داده باشیم اما امکانات مناسبی در اختیارش نگذاشته ایم و باید بپذیریم کی روش نسبت به امکاناتی که به او دادیم نتایج خیلی خوبی گرفته است. او سالهاست فوتبال ایران را در رنکینگ یک آسیا نگه داشته و یک نسل جدید برای فوتبال ایران ساخته است.

ملی پوش سابق کشورمان خاطرنشان ساخت: امیدوارم در خصوص ادامه همکاری کی روش بهترین تصمیم گرفته شود و اگر قرار است در پایان جام ملتها همکاری با او قطع شود، مربی بزرگتر از او را برای تیم ملی بیاورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداکنه اگه به ژاپن خوردیم بازی رانبازیم چون ممکنه شاهدزخم زبون دوباره ات باشیم که :خوشحالم که ایران فهمیدبازی باژاپن سخت است مثل مصاحبه ات بعدازبازی پرسپولیس وکاشیما که گفته بودی خوشحالی که پرسپولیس فهمیدبازی فینال سخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج