۸۲۴۷۴۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سولاری: بنزما متعصب است و با درد بازی می کند

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری بازی با اسپانیول به تمجید دوباره از کریم بنزما پرداخت.

ورزش سه: رئال امشب در زمین اسپانیول بازی حساسی پیش رو دارد و محکوم به پیروزی است. امید رئال در خط حمله به کریم بنزما و وینیسیوس است. کریم که در بازی با بتیس دچار مصدومیت از ناحیه انگشت دست شد، به دلیل نیاز رئال حاضر به جراحی نشد و فعلا با محافظ پزشکی بازی می کند. اتفاقی که تمجید سولاری را به دنبال داشت.

سولاری: بنزما متعصب است و با درد بازی می کند

سرمربی رئال در مورد بنزما گفت: « بنزما فراز و فرودهای زیادی در دوران فوتبالش داشته ولی در فصل جاری عالی کار کرده است. او بازیکنی متعصب و فداکار است و همیشه برای هم تیمی هایش فضاسازی می کند. همه در کنار کریم سطح بازی شان بهتر می شود. او در چند بازی اخیر با درد بازی کرده است. کریم مصدوم است ولی به خاطر نیاز تیم حاضر به فداکاری شده و همچنان بازی می کند. از نظر من او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست.»

اسپانیول: « به خوبی پرس می کنند و مهاجمان خوبی در خط حمله دارند. اسپانیول تیم خطرناکی است و به همین دلیل از همان ثانیه اول باید با تمرکز تمام و بدون اشتباه بازی کنیم.»

یازده بازیکن اصلی: « در هر بازی سعی من بر این است که بهترین تیم ممکن را به زمین بفرستم تا بیشترین شانس پیروزی را داشته باشیم. هدف من این است که بازیکنان شاد باشند و به بهترین فرم خودشان برسند. انتخاب یازده بازیکن اصلی کار ساده ای نیست. همه می خواهند بازی کنند و این غیرممکن است.»

پیروز نبرد با ایسکو: « تنها چالش و نبرد من، بازی است و نه هیچ چیز دیگر. تا انتهای فصل بازی های مهمی در پیش داریم و به تک تک بازیکنان نیاز دارم.»

وینیسیوس و ترس از مصدومیتی مشابه نیمار: « وینیسیوس و نیمار خود فوتبال هستند. سبک بازی آنها به گونه ای است که مدافعان را مجبور به خطا می کنند. از نمایش های درخشان وینیسیوس بسیار خوشحالیم و البته به داوران نیز اعتماد کامل داریم و مطمئنم که از بازیکنانی تکنیکی چون وینیسیوس در زمین محافظت می کنند. وفق پیدا کردن وینیسیوس با شرایط رئال بسیار سریع تر از حد تصور بود. در رختکن همه او را دوست دارند و به وی برای پیشرفت بیشتر کمک می کنند.»

گرت بیل: « مشخص نیست بازی کند. دوست دارم بیل وقتی به شرایط 100 درصدی رسید به میدان برود. در مورد همه مصدومانی که بهبود پیدا کرده اند نیز نظر من همین است. گرت برای ما بازیکن بسیار مهمی است. یک فوتبالیست فوق العاده.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هندوانه نده زیر بغل یارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج