adexo3
۸۲۴۸۶۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ایده جالب پی‏‌اس‌جی برای انتقام از بارسلونا

پاری‏‌سن ژرمن که در رقابت با بارسلونا برای جذب «فرانکی دی‎یانگ» شکست خورد تصمیم دارد برای نباختن جنگ تبلیغاتی یکی از ستاره‎های این تیم را به خدمت گیرد.

خبرگزاری مهر: فرانکی دی‌یانگ، ستاره‌ای که در روزهای گذشته توجه تیم‌های مطرح اروپایی را به خود جلب کرده بود در نهایت تصمیم گرفت از بین دو تیم بارسلونا و پاری‌سن ژرمن که جدی‌ترین مشتریانش بودند تیم اسپانیایی را انتخاب کند.

به همین دلیل تیم فرانسوی که طعم شکست را چشیده دوست دارد از بارسا انتقام بگیرد. این تیم که پیش از این هم نیمار را با فعال کردن بند فسخ قرارداد به خدمت گرفته بود، تصمیم دارد یکی از ستاره‌های دیگر بارسا را به خدمت گیرد، فیلیپه کوتینیو.

مطبوعات فرانسه بعد از ناکامی پاری‌سن ژرمن در جذب دی یانگ مدعی شدند که ناصر الخلیفی تصمیم دارد ستاره برزیلی بارسا را به خدمت گیرد تا جنگ تبلیغاتی را به این تیم نبازد.

دنیل ریولو، روزنامه نگار مطرح در توئیترش نوشته کوتینیو در بارسلونا در بهترین شرایط و در دوران اوجش نیست و با وجود این که قراردادش با بارسا تا ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد، تیم فرانسوی تصمیم دارد از این ضعف استفاده کند و برای جذبش اقدام کند. رقم فسخ قرارداد کوتینیو در بارسلونا ۴۰۰ میلیون یورو است و این بار بعید است بتواند از این راه این بازیکن را به خدمت گیرد.

پی‌اس‌جی پیش از این نیمار را با همین روش و با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو به خدمت گرفته بود. این بار البته بعید است بتواند ۴۰۰ میلیون یورو برای جذب کوتینیو بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیرپلی مالی نمیزاره

    • جابر

      چرا انقدر چرت مینویسید...اح
      یجوری از ناصرخلیفه تصویر سازی کردین انگار عقده ایی کل کل...خود نیمار دوس داشت بره.تا یه چیز میشه ناصر میخواد از بایرن،یووه،لیور،منچستر انتقام بگیره...مگه جومونگ!!!لطفا مسائل فوتبالی رو ورزشی بیان کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج