adexo3
۸۲۷۵۰۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نخستین واکنش سرمربی زنیت به خرید سردار

سرگئی سماک، سرمربی ۴۲ ساله تیم زنیت سن‌پترزبورگ برای نخستین‌بار به خرید سردار آزمون، مهاجم ایرانی از تیم روبین‌کازان واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت روزنامه بیزنس آنلاین روسیه، سرگئی سماک سرمربی ۴۲ ساله تیم زنیت سن‌پترزبورگ درباره ۲ خرید شب گذشته (جمعه) زنیت شامل باریوس و سردار آزمون و زمان حضور آنها در این تیم گفت: سردار آزمون پس از همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در دوران استراحت کوتاه‌مدتی به سر می‌برد و با کمی تاخیر به جمع ما ملحق خواهد شد. باریوس نیز در بازی بعدی زنیت حضور می‌یابد.

نخستین واکنش سرمربی زنیت به خرید سردار

سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در واکنش به این پرسش که آیا از خریدهای جدید رضایت دارد اظهار داشت: ما از انتقال آنها خوشحال هستیم. سردار آزمون و باریوس بازیکنان واجد شرایطی هستند که باید به زنیت سن‌پترزبورگ در حل وظایف تعیین‌شده کمک کنند. ما نخستین گام را برداشتیم و به زودی منتظر تغییر می‌مانیم. فکر می‌کنم تیم زنیت سن‌پترزبورگ قدرتمندتر خواهد شد.

سرگئی سماک در رابطه با پایان پرونده نقل‌وانتقال‌های زنیت خاطرنشان کرد: اگر درباره لیگ اروپا صحبت می‌کنیم انتقال‌ها برای ما پایان یافته است زیرا فهرست زنیت به یوفا ارسال شد. ما فقط 3 بازیکن جدید را جذب کردیم و برای بازی در لیگ برتر روسیه شاید بازیکنان جدید دیگری نیز به زنیت بپیوندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج