۸۲۷۷۳۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

نوراللهی، شبیه به «هشت»‌های قدیمی

احمد نوراللهی با رساندن خودش به بازی مقابل سپیدرود و ماندنش در زمین با وجود مصدومیت، کاری کرد که برانکو از او به خاطر حس مسوولیت‌پذیری‌اش تشکر کند.

ورزش سه: شاید هم آقای سرمربی می‌خواسته با تمجید و تشکر از این بازیکن به بشار رسن عراقی کنایه بزند. بازیکنی که بعد از حذف عراق قرار بود یکشنبه گذشته خود را به تمرینات پرسپولیس برساند اما این تیم را قال گذاشت و با ۶ روز تاخیر به تهران آمد.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل سپیدرود و با در نظر گرفتن اینکه در نبود بشار رسن عراقی محرومیت کمال کامیابی‌نیا و مصدومیت محسن ربیع‌خواه مشکل بزرگی برای برانکو در پست هافبک دفاعی ایجاد کرده بود، قرمزها از این می‌ترسیدند که در این مسابقه سخت و حساس با مشکلاتی جدی مواجه شده و با از دست دادن فضای بین مدافعان و هافبک‌ها لطمه بخورند.

جالب اینکه برانکو ایوانکوویچ قصد داشت از سیامک نعمتی یا شایان مصلح در این پست حساس بازی بگیرد اما با توجه به لطماتی که پیش از این در استفاده از بازیکنان غیرتخصصی در این پست خورده بود، دلش برای انجام این تغییرات قرص نبود. با این حال چاره‌ای هم نداشت. باید یکی از آنها را به جای هافبک‌های دفاعی‌اش بازی می‌داد اما در فاصله سه روز مانده به بازی با سپیدرود، تیم‌ ملی بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌ها را به ژاپن باخت و ملی‌پوشان عصر سه‌شنبه به تهران برگشتند.

پیش از آمدن‌شان و بلافاصله بعد از حذف تیم ‌ملی، نوراللهی به برانکو پیغام داده بود که می‌خواهد در رشت بازی کند و آقای سرمربی هم در پاسخ به او گفت که هر چه زودتر خودش را به تمرین تیم برساند تا در بازی با سپیدرود در رشت بتواند پست حساس و خالی‌مانده ترکیب یازده نفره پرسپولیس را پر کند.

نوراللهی با مسوولیت‌پذیری و احساس نیاز تیم به او در حالی که سه‌شنبه شب به تهران رسیده بود، صبح چهارشنبه در محل تمرین پرسپولیس خودش را به برانکو معرفی کرد و با تنها یک جلسه تمرین راهی رشت شد. اتفاقا بازی معقولی هم ارائه داد تا شاگردان برانکو به سلامت و با دست پر از رشت به تهران برگردند.

این بازیکن که در جام ملت‌ها تنها چند دقیقه مقابل ویتنام به میدان رفته بود، در حین بازی با سپیدرود به شدت مصدوم شد اما باز هم حاضر نشد استراحت کند. بعد از این مصدومیت که زانوی او را دچار مشکل کرده بود، وقتی به احمد نوراللهی گفتند تعویضت می‌کنیم، قبول نکرد و خواست که تا پایان مسابقه در میدان بماند.

در واقع با اینکه احتمال تشدید مصدومیتش وجود داشت، بار دیگر حس مسوولیت‌پذیری‌اش گل کرد و تصمیم گرفت در آن بازی که پرسپولیس جایگزینی برایش نداشت، تا سوت پایان در زمین بماند. اتفاقی که شاید نتیجه خوشایندی برایش نداشته باشد و او را از حضور در بازی این هفته برابر پدیده یا حتی بازی‌های بعد از آن محروم کند.

در واقع در دوره و زمانه‌ای که بازیکنان همواره در کوران مسابقات و تورنمنت‌ها دنبال یک روز استراحت بیشتر و یک سفر کمتر هستند و در حین مسابقات به شدت از پاهایشان مراقبت می‌کنند، نوراللهی به رشت رفت، جانانه بازی کرد و مصدوم هم شد تا این کار بزرگش به چشم برانکو بیاید و از شماره ۸ تیمش تمجید کند.

حالا و با این میزان از مسوولیت‌پذیری یا در اصطلاح عامیانه‌تر خوش‌غیرتی، احمد نوراللهی را می‌توان به شماره هشت‌های قبلی پرسپولیس مثل مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی‌مقدم و علی کریمی نزدیک کرد و حتما با این ماجرا محبوبیت او نزد هواداران پرسپولیس هم بیشتر خواهد شد اما معلوم نیست که او در بازی روز چهارشنبه مقابل پدیده هم بتواند به میدان برود.

حال آنکه پرسپولیس در این بازی هم کمال کامیابی‌نیا را به دلیل اخراج در بازی لیگ برتری با سپاهان و محرومیتی دوباره در اختیار نخواهد داشت و با توجه به مصدومیت ربیع‌خواه و دوری‌اش از تمرینات اخیر، غیبت نوراللهی هم برایش دردسرساز خواهد شد. این بازیکن البته خودش گفته که مقابل پدیده هم بازی خواهد کرد اما باید ببینیم آیا پزشک تیم (که زمان بازگشت نوراللهی را نامعلوم خوانده بود) و برانکو این را می‌پذیرند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما

      اگه خیلی اطلاعات داشتی این حرف نمیزدی کامیابی نیا جلو پارس جنوبی و سپیدرود محرومیت طی کرد

    • ناشناس

      ۸های پرسپولیس همیشه غیرت را معنا کرده اند! مجتبی محرمی ناصر محمدخانی و علی کریمی جادوگر!!

    • امین

      وقتی کیسه کشا غیرت احمد رو میبینن
      میگن وزیر پرسپولیسی نمیخوایم

    • بدون نام

      خخخخ کامیابی نیا تو بازی با پارس جنوبی به دلیل محرومیت و اخراج از بازی با سپاهان محروم بود و یک جلسه هم از اولین بازی که در جام حذفی انجام شد محروم بود پس بازی با پدیده محروم نیست حالا اطلاعات شما رو کی انجام میده جایی شک و تردید داره دوم اینکه نورالهی تو تمرین حاضر شده و میتواند با پدیده بازی کنه

    • بدون نام

      هشت پرسپولیس همیشه مقدس بوده و خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج