۸۲۷۸۲۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

رادوشوویچ: می‌توانیم ۲ جام به هواداران بدهیم

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم می‌تواند در لیگ برتر و جام حذفی به مقام قهرمانی برسد.

خبرگزاری تسنیم: بوژیدار رادوشوویچ درباره برد پرسپولیس مقابل سپیدرود در جام حذفی گفت: بازی سختی بود و پیروزی در رشت آن هم در شرایطی که روی چمن مصنوعی بازی می‌کردیم، ارزش زیادی داشت. آنها با بازی در این زمین آشنا هستند، ولی شرایط برای ما خیلی سخت بود. خوشحالم که در دقایق پایانی به گل رسیدیم و اگر بازی به وقت اضافه می‌رفت، طبیعتاً کار پرسپولیس سخت‌تر می‌شد. سپیدرود هم واقعاً تیم خوبی بود، ولی ما عملکرد بهتری داشتیم و در نهایت به هدفی که داشتیم، دست پیدا کردیم.

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که در این بازی کلین‌شیت کرد، در رابطه با عملکرد خودش خاطرنشان کرد: هر وقت برای پرسپولیس بازی می‌کنم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم کادر فنی هم از من راضی باشد. همیشه چه در تمرین و چه در بازی انگیزه زیادی دارم تا بتوانم خودم را ثابت کنم و همیشه گفته‌ام که بازی کردن برای پرسپولیس برایم لذت‌بخش است.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌اش از عملکرد پرسپولیس در ادامه لیگ برتر و جام حذفی چیست، اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تری داریم، همچنین در ادامه جام حذفی که تیم‌هایی مثل پدیده و سپاهان در مسیر ما قرار دارند. با این حال باید بگویم که شخصیت پرسپولیس این امکان را فراهم می‌کند که در پایان فصل دو جام به هواداران هدیه بدهیم، چون پتانسیل رسیدن به قهرمانی در هر دو جام را داریم. البته می‌دانیم که کار سختی داریم و باید نسبت به گذشته خیلی بیشتر تلاش کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      نویسنده چرا از داوری و گلی ک لنگ با داوری زد نمیگی؟ حالا اگ ی تیم دیگه بود میکردینش تو بوق و کرنا

      پاسخ ها

      • چهار جانبه امجدیه رو میگن فینال آسیا عروس آسیا کیسه

        البته که ما توان هر سه جام رو داریم البته این رو بگم کنفدراسیون آسیا فقط میگه سپاهان و ذوب آهن و پرسپولیس فینال رو تجربه کردن نه بعضی ها که خودشان رو به ما میچسباند جان مادرتون امسال انصراف بدهید دوباره ششتا خور میشوید و بعد میان تو اینستاگرام میگن سرتون رو بردیم و حیث ایرانی رو بردین خدا کنه از اول حذف بشوند و میگن ضعیف بوده وای امسال خخخخخ الهلال العین و الدحیل با عروس آسیا چه شود به به حالا از دکل کی میخواهید بروید بالا

      • بدون نام

        البته با دوپینگ و زد وبند بازی کیسه همه آشنا هستند و یادمون نرفته تو فینال حذفی سر نفت رو بریدن با داوری که یک جام بهتون بدن هر کی به شما گل بزنه قطعا آفساید ه و هر چی آفساید بزنید قطعا گله این است کیسه زباله که دسته سه لیاقتشه

      • پارس پلیس

        میخاد تو بترکی از درد

    • بدون نام

      خواب دیدی خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره خواب دیدم که فرناز امده به من میگه بیا دوپینگ کن که هیچ کس کاری به ما نداره بعد میرویم تو آسیا کیسه گل میشویم مثل دو سال پیش کابوس شده براتون که العین و پارسال السد 5تا وای از ترس از خواب پریدم ...

      • بدون نام

        در کنار الطاف داوری و فدراسیون البته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج