۸۲۷۹۳۹
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جباری: آقای زمانی چرا سرکار بودید، حرف نمی‌زدید؟

پیشکسوت استقلال به شدت از حسن زمانی انتقاد کرد و گفت که امثال خودش به دنبال سهم خواهی نیستند.

ایسنا: علی جباری، پیشکسوت استقلال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: من فکر می‌کنم هرکسی جای کی‌روش بود ما می‌توانستیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم. من فکر می‌کنم در این هشت سال آن چیزی که باید و شاید از کی‌روش عاید فوتبال ایران نشد. او در گذشته به استقلال ضرباتی زد که نمی‌خواهم به آن‌ها اشاره کنم ولی در کل به نظرم شفر و حتی برانکو بیشتر از او به این فوتبال کمک کرده‌اند.

او درباره انتقادات حسن زمانی از مسعود سلطانی فر در روزهای اخیر گفت: صحبت من خطاب به زمانی است. چرا آن زمان که عضو هیأت مدیره بودی این حرف‌ها را نمی‌زدی؟ من قصد تخریب ندارم ولی اگر دوستان سمتی داشتند، باید انتقادات سازنده را همان موقع مطرح می‌کردند. آقای زمانی چرا آن زمان که سرکار بودی حرف نمی‌زدید؟ شما مگر عضو هیأت مدیره نبودید؟ حالا که شما را کنار گذاشته‌اند شروع کردید به حرف زدن؟

جباری: آقای زمانی چرا سرکار بودید، حرف نمی‌زدید؟

وی افزود: من اخیراً دیدم که او درباره جواد قراب هم صحبت کرده و پای او را هم به میان کشیده است. آقای زمانی، جواد قراب مال باشگاه استقلال است.

او برای استقلال زحمت کشیده است. او از بهترین‌های استقلال بوده است. حالا مدتی در هیأت مدیره بوده و به دلایل قانونی نتوانست ادامه دهد ولی الان در جمع پیشکسوتان هست و به باشگاه خدمت می‌کند. او الان مشکلات پیشکسوتان را در کنار سایر دوستان حل می‌کند. ما که جوانی‌مان در این باشگاه گذشت دنبال سهم خواهی نیستیم.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره وضعیت این تیم صحبت کرد و گفت: تیم ما جوانان خوبی دارد و بازیکنان خارجی هم اضافه شده‌اند و فکر می‌کنم روز به روز تیم ما بهتر می‌شود. شفر شعور بالایی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند. آینده استقلال برای من روشن است. مصدومان برگشته‌اند. وجود شجاعیان و محسن کریمی به تیم کمک می‌کند. با کمک هواداران می‌توانیم نتایج خوبی در ادامه راه بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بروپت‌پیس‌بااون‌فرمت.کیروش‌رفت‌جایی‌که‌لیاقتشودارن‌دیگه‌ول‌کنیدپاچه‌بنده‌خدارو.پیزوری.

    • بدون نام

      من‌نمیدونم‌حرخرفتی‌که‌نیخواددیده‌وشنیده‌بشه‌چراازکوروش‌کبیرمایه‌میزاره.بدبخت‌اگه‌میخوای‌بواسطه‌کوروش‌دیده‌بشی‌حرجی‌نیست‌لااقل‌مثل‌بچه‌آدم‌ازنیمه‌پروپیمون‌لیوانش‌بگوکه‌دروغ‌نگفته‌باشی‌نامرد.

    • بدون نام

      آقای جباری شما بازیکن بزرگ ومحبوبی بودی .برای حفظ پست وصندلی ات سخنگوی سلطانی فر نباش.مثل حجازی مردباش هرچند در حدی نیستی اسمت با اون مرد بزرگ بیاد

    • بدون نام

      قربونت‌برم‌خداهرچی‌ناآدم‌شپشووبی‌شخصیت‌وشغال‌صفته‌شدن‌‌بدگوی‌شیربیشه‌مردانگی‌وشجاعت.‌به‌خدای‌احدوواحدقسم‌که‌هیجکدومتون‌بندتنبون‌کارلوس‌بزرگ‌هم‌نمیشین.پس‌بسوزیدتازمان‌فرورفتن‌درچاه‌قبر.کیروش‌هم‌خدایی‌داره!!!!وهزاران‌دل‌عاشق‌که‌بجون‌خودش‌وبه‌کوری‌چشم‌حقراازروزیکه‌ازین‌محنت‌سرارفته‌آب‌خوش‌ازگلومون‌پایین‌نرفته‌.الهی‌آب‌خوش‌ازگلوی‌نجس‌بدخواهاش‌پایین‌نره!!!

    • بدون نام

      عشق آبی دلان هستی سلطان جباری عزیز زمانی که اسم سلطان رو یدک مکشیدی کسی به گرد پات نمیرسید حالا علی پروین رو لنگیهای کیسه کش سلطان میدونن خخخخخ هر لقبی ما روی بازیکنان میذاریم لنگیها تقلید میکنن

    • دکتر نیک اقبال

      قیافت شبیه فسیل. حیف انتری مثل تو ک عضو باشکاه بزرگ استقلال بودی

    • علی اس اس

      خیلی ماهی جباری اسطوره

    • علی اس اس

      خیلی ماهی جباری اسطوره

    • تاااااجیممݥ

      سلطان واقعی خودتی مرد بررگ.خخه اونها هم یه سلطان به گفته خوذشون داره سلطان علی دمبه

    • اوسیراک

      ای جباری فسیل هنوز زندس؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کل مسولان اینطوره زمانی که سر کرسی هستن هیچی نمیگین وقتی کرسی را از دست میدن بر میگردن اعتراض این کار در ایران مد شده

    • مهدی اس

      واقعا در تعجبم از برترین ها که به راحتی کامنتهایی که به یه شخص توهین میشه رو منتشر می کنه . این شخص چه علی پروین باشه چه جباری... مثل اینکه هممون عادت کردیم به این بی اخلاقی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج