۸۲۸۱۰۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کارت بازی کریمی و شجاعیان برای استقلال صادر شد

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت:کارت بازی داریوش شجاعیان و محسن کریمی با توجه به اینکه بازیکنان قبلی استقلال بودند صادر شده و این ۲ بازیکن مشکلی برای همراهی این تیم نخواهند داشت.

خبرگزاری فارس، فریبرز محمودزاده در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل گفت: نقل و انتقالات سیزدهم بهمن ماه به پایان رسید و قراردادهای مختلف به رویت همکاران ما رسید و با توجه به اینکه کمیته های حقوقی فدراسیون باید مجوزهای لازم را صادر می کردند تا این لحظه باشگاه های پدیده، نساجی و استقلال تهران در پی اقدامات اداری هستند که مجوز را دریافت کنند.به محض اینکه کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی به ما اعلام کنند کارت بازی بازیکنان این ۳ باشگاه صادر خواهد شد.

وی که با رادیو جوان صحبت می‌کرد ادامه داد: البته کارت بازی داریوش شجاعیان و محسن کریمی با توجه به اینکه بازیکنان قبلی استقلال بودند صادر شده و این ۲ بازیکن مشکلی برای همراهی تیم استقلال نخواهند داشت.

وی در خصوص بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران گفت: بازیکنان خارجی باید شرایط سابقه در تیم های ملی و سطح کلی قاره ها را داشته باشد. البته کیفیت لیگ های آمریکای جنوبی و اروپا برای ما ملاک است و چون خیلی ها در مورد کی‌روش استنلی سوال پرسیدند باید بگویم فوتبال برزیل چون کیفیت بالایی دارد مصوبه ای را یک سال و نیم قبل در سازمان لیگ ایجاد کردیم که لیگ های ایالتی برزیل هم مورد تایید سازمان لیگ خواهند بود و به همین دلیل استنلی مورد تائئدی سازمان لیگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در مورد منشا هم بگید قبل پیکان تو کدوم لیگ معتبر بازی میکرد یا چند سال تو تیم ملی بازی کرد آگه کسی خبر داره بگه ما هم بدونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج