adexo3
۸۲۸۴۱۸
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

ژاوی: قهرمانی قطر ثمره اسپایر بود

کاپیتان سابق بارسلونا و کنونی السد قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات را ثمره فعالیت های شبانه روزی آکادمی اسپایر بیان کرد.

خبرگزاری فارس: ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا و کنونی السد قطر درباره پیش بینی اش را که پیش از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات اعلام کرده بود که قطر قهرمان این دوره می شود، در مصاحبه با شبکه الکاس گفت: قطر در این دوره با شایستگی به قهرمانی رسید. من یکی از افرادی هستم که در پروژه بزرگ قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر حضور دارم. فوتبال این کشور در مدت اخیر پیشرفت زیادی کرده است.

ستاره سابق بارسلونا درباره پیش بینی اش گفت: من اصلا شانسی نگفتم که قطر در فینال جام ملت ها ژاپن را شکست می دهد و قهرمان می شود. چون من از نزدیک شاهد تمرینات این بازیکنان جوان و با استعداد قطری بودم. وقتی من قبل از آغاز جام ملت های آسیا پیش بینی کردم که قطر قهرمان می شود همه به من دیوانه گرفتند.

ژاوی در پایان گفت: باعث افتخارم است که در پروژه قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ کمک می کنم. قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا ثمره اسپایر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      اینجا هم برای کیروش پک درست کردن ولی ایشون فقط ۳ روز توش تمرین کرد و به ده نفر فحش داد و دعوا کرد و رفت و حذف شد . توی قطر کار حساب کتاب داره ژاوی جان . اینجا رئیس فدراسیون بازنشست میشه ولی الا و بلا میگه نمیرم . مربی به همه توهین میکنه کسی جلک دارش نیست . بازیکن به مردم توهین میکنه کسی اعتراض نمیکنه . از قشنگتر یه عده مجری هم حقوق میگرن تا از فاجعه حماسه بسازن . انگار مردم کور هستن و نمیبینن که گند زدیم . قطر کاملا مستحق بود . دمشون گرم . دست پاک هستن و مستحق افتخارات .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خرزوخان پک و با کمپ اسپایر یکی میکنی

      • ایرانی

        جناب بی نام و نشان . تا دیروز که همتون به پک افتخار میکردین . میگفتین دستاورد اون ارباب موزابیکیتونه . چی شد حالا . یه مشت ملون و آفتاب پرست و بی مایه و علاف جمع شدین دور هم که خودتونم نمیدونین چرا و از کی طرفداری میکنین . ناراحتیتونم از اینه که چرا قهرمان نشدن تا مثل موریانه بریزین توی خیابون و تخلیه روانی بشین و شهر رو بهم بریزین . اصلا نه فونبال براتون مهمه نه سرمایه مملکت . لیاقتتون هم کیروش بود که اونم رفت . حالا ول و سرگردون شدین و دیگران گاز میگیرین . شفای عاجل انشالله.

    • بدون نام

      درود به شرفت .
      کشورهای عربی از ایران دارن میزنن جلو. اونم با شایستگی.

    • بدون نام

      نه بابا نتیجه حماقت و ضعف کنعانی زادگان بود

    • بدون نام

      ایران هم با دلال موزامبیکی میخواست قهرمان بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج