adexo3
۸۲۸۸۸۷
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

«پیش‌خور» جدید ۲۵ میلیاردی در استقلال

باشگاه استقلال که طی ماه‌های اخیر با مشکلات مالی زیادی مواجه بوده و ناچار به پیش‌خور کردن بخش زیادی از قرارداد مالی‌اش شده، در اقدامی عجیب اوضاع را برای سال‌های آینده بحرانی‌تر کرد.

خبرگزاری مهر: هنوز فصل نقل و انتقالات هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر به پایان نرسیده بود که رفتن ستاره های تاثیرگذار فصل قبل استقلال خبرهای تلخ و ناامیدکننده‌ای را به هواداران منتقل کرد اما آنها به درستی نمی دانستند عاملی که باعث این جدایی ها شده چه بوده است.

برخی هواداران ضعف مدیریت و نابسامانی وضعیت باشگاه را دلیل جدایی ستاره هایی چون امید ابراهیمی، سرورجباروف، مامه تیام، امید نورافکن، مجید حسینی و ... می دانستند اما از همان زمان مشخص نبود خالی بودن خزانه آبی های تهران عامل تمام این مشکلات بود.

استقلال فصل را در شرایطی آغاز کرد که وضعیت مالی باشگاه رو به وخامت گذاشته بود و بدهی هایی که از گذشته وجود داشت اوضاع را برای مدیران باشگاه سخت کرد. پرونده‌هایی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا باز بود و طلب‌هایی که بازیکنان بی کیفیت خارجی از این تیم داشتند، عرصه را بر مدیران باشگاه تنگ کرد تا آنها برای فرار از محرومیت AFC و حتی FIFA ناچار به «پیش‌خور» کردن مبلغی از قرارداد با حامی مالی کرد.

شاید هر مدیر دیگری هم در باشگاه استقلال مسئولیت داشت چاره ای جز این نداشت و برای فرار از محرومیت، مبلغی از قرارداد با حامی مالی را پیش خور می کرد. اما این پایان ماجرا نیست و مدیران باشگاه استقلال طی یک ماه گذشته در اقدامی عجیب و برخلاف تعهدی که به شرکت مسئول تامین اسپانسر باشگاه دارند، با یک موسسه اعتباری مراوده داشته‌اند و با دادن امتیازات ویژه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این موسسه اعتباری دریافت کردند و در مقابل امتیازاتی هم داده‌اند.

این موسسه مالی که نتوانسته به تعهداتش در مورد کارت‌های هواداری عمل کند و ابهامات زیادی در مورد فعالیتش وجود دارد، در قرارداد اولیه‌ای که با باشگاه استقلال داشته باید سالانه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای این باشگاه آورده مالی داشت اما چند ماه بعد از قرارداد اولیه طی متممی که به همین قرارداد اضافه شده است و مشخص نیست بر چه مبنایی صورت گرفته، این رقم به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و باقی مانده به اما و اگر سپرده شده است.

مدیران باشگاه استقلال که در دریافت ۲۵ میلیارد ریال هم مرتکب تخلفاتی شده‌اند و این پول را به حساب یک شخص واریز کرده‌اند، برای اینکه بتواند این مبلغ را از قرارداد آینده پیش خور کند، حق بلیت فروشی باشگاه را که تا سال ۱۴۰۱ در اختیار این موسسه بوده یکسال دیگر تمدید کرده است!

این درحالی است که هنوز در مورد میزان آورده این موسسه اعتباری برای باشگاه استقلال ابهاماتی وجود دارد و گفته می شود برخی مدیران این موسسه تعاملاتی با یکی از اهالی تبلیغات داشته‌اند و در همین تعاملات بوده که قرارداد منعقد شده بیشتر به سود موسسه شده تا باشگاه استقلال!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از چه میترسید وزیر هست هوای سوگلیشو داره تیم حکومتی دسه سومی

    • بدون نام

      شر ورها چیه مگه قرارداد با ایرانسل نبستن وحق بلیط فروشی رو دوتا تیم پایتخت تا سه سال به این اپراتور ندادن؟ این حرف ها شایعه است من یادمه یکی از هیات مدیره چند ماه پیش تو رادیو مصاحبه کرد واینو گفته چطوری الان میگین بلیط فروشی رو به یه موسسه مالی دادن؟ یا شما شایعه میکنید یا اون عضو هیات مدیره دروغ میگه ولی بعیده اون عضو تو رادیو زنده همچین دروغی رو بگه احتمالا شما یه چیزایی شنیدن کلاغ چهل کلاغش کردین

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      همش ضرر مالی ب باشگاه. مدیران نالایق

      پاسخ ها

      • دایی بایرن کریمی بایرن هاشمیان بایرن مهدوی کیاهامبورکیسه چی

        دوماه دیگه کاسه گدایی دستشون میگیرن میرن جلووزارت ورزش

    • آنتی لنگ

      شما لنگیا پیش خور که هیچ ،پس خور و آینده خور هم که کردید

    • ش.ص

      تیم دوزاری حکومتی

    • کوروش کبیر

      چند ساله که هرگز نمیشنویم پرسپولیس بدهکاره یا بازیکناش پول نگرفتن فقط دنبال این هستند که استقلال را به حاشیه ببرن . نویسنده مطلب فکر میکنه که میتونه با این چرندیات طرفداران استقلال را دلسرد کنه اما آقای بی شعور مردم هزاران بار از تو فهمیده ترن .به این علت که بدهی پرسپولیس تا چندماه پیش چند برابر استقلال بوده . اونوقت چطور میشه که استقلال پیش خور کرده
      یعنی منظور شما این هست که خزانه دولت دست پرسپولیسیاست

    • آبی آسمونی

      لنگ پاره شد!

    • بینام

      ایناکه هیچی حالیشون نیست فعلا میخوان دهن هواداراشونوببندندبعدا باهوچی گری وکولی بازی پول ملتومیگیرن همیشه همینجورکاراشونوپیش میبرن

    • کیسه فروش

      این تیم کیسه حقیر نصف هوادارای ما رو هم ندارن ولی بازم از طریق سامانه دوبرابر ما پول میگیرن. از طریق باند بازی و وزارت ورزش و اسپانسر و ... بعد میگن وزیر پرسپولیسی !!!
      آخه حقارت و نفهمی تا کجا کیسه جون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج