۸۲۹۱۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تحقق رویای بزرگ هازارد در گرو سخاوت رئال

«ادن هازارد» امیدوار است تا باشگاه رویاهایش یعنی رئال مادرید بتواند پول هنگفتی را که برای انتقال وی از لندن به مادرید نیاز است، فراهم کرده و او را به آرزویش برساند.

ایرنا: تارنمای خبری گل روز چهارشنبه نوشت: «ادن هازارد» ستاره بلژیکی چلسی مصمم است تا به آرزویی که خود آن را «انتقالی رویایی» نامیده است، جامه عمل بپوشاند.

مادریدی ها از سال ۲۰۱۶ برای جذب هازارد ابراز تمایل کرده اند و انتظار می رود به منظور تکمیل این قرارداد مبلغی معادل ۱۳۰ میلیون دلار پرداخت کنند.

این در حالی است که «ایسکو» به مهره ای غیرقابل استفاده برای سفیدپوشان تبدیل شده و این بدان معنا است که فروش احتمالی ملی پوش اسپانیایی بخشی از مبلغ مورد نیاز برای ورود هازارد به سانتیاگو برنابئو را تامین کند.

علاوه بر این، کهکشانی ها طی ۲ فصل گذشته، از نزدیک شدن به هازارد اجتناب کرده و همین امر موجب شده است تا آنها با توجه به عدم جذب خریدهای گرانقیمت در سال های اخیر، برای جذب مرد بلژیکی پس انداز مناسبی کرده باشند.

تحقق رویای بزرگ هازارد در گرو سخاوت رئال

از سوی دیگر، وارد شدن هازارد به آخرین سال قراردادش با آبی های لندن، اهرم فشار خوبی را در اختیار باشگاه مادریدی قرار خواهد داد؛ با این حال این اهرم فشار، با توجه به کیفیت بازیکن مد نظر، شاید چندان هم به منفعت مادریدی ها نباشد چرا که ممکن است راضی کردن چلسی و هازارد به معضل بزرگ «فلورنتینو پرز» بدل شود.

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا رئال مادرید برای خرید هافبک 28 ساله چلسی پیشقدم خواهد شد یا نه اما در صورت فرض این سناریو، با توجه به اظهارات آشکار هازارد در خصوص اشتیاقش برای ملحق شدن به جمع مدافع عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، هازارد آخرین روزهای حضورش در استمفورد بریج را سپری خواهد کرد.

نکته دیگر رقم قرارداد تازه چلسی با هازارد است؛ به عبارت دیگر، «انگولو کانته» به تازگی قرارداد خود را با آبی ها با مبلغی رکورد شکن معادل هفته ای 290 هزار پوند تمدید کرده و رقمی که نمایندگان هازارد برای تمدید به چلسی پیشنهاد داده اند حاکی از آن است که بالانشینان در استمفورد بریج در صورت تمایل برای استفاده از خدمات ستاره بلژیکی، باید رقم به مراتب بزرگ تری از آنچه به کانته می پردازند، پرداخت کنند.

این در حالی است که هازارد به تازگی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آر.ام.سی فرانسه اظهاراتی را عنوان کرده که به تیتر نخست روزنامه های سرتاسر جهان بدل شده است.

وی در این مستند می گوید: می دانم چه تصمیمی گرفته ام و به آن عمل خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج