جاباما
۸۲۹۱۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شماره هشت پرسپولیس؛ خستگی‌ناپذیر و پرانرژی

احمد نورالهی هافبک دفاعی تیم پرسپولیس در بازی با پدیده نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد و تا پایان نیز در بازی حضور داشت.

ورزش سه: احمد نورالهی بی تردید یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس بوده است. نمایش های نورالهی در لیگ هجدهم به قدری خوب بود که کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی نیز او را به جام ملت ها برد. هافبک دفاعی تیم پرسپولیس در شرایطی راهی جام ملت ها شد که پیش از لیگ هجدهم هیچگاه به تیم ملی دعوت نشده بود و کارلوس کی روش نیز کمتر چنین مواردی را به تیم ملی می برد اما عملکرد نورالهی به شکلی بود که کی روش نتوانست از آن بگذرد.

شماره ۸ سرخ ها در امارات فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد اما به هر حال بازی در جام ملت های آسیا را تجربه کرد که این موضوع اتفاق بسیار مهمی برای کارنامه فوتبالی او محسوب می شود. نکته جالب این که دو روز پس از پایان جام ملت ها، نورالهی در بازی با سپیدرود به میدان رفت و ۹۰ دقیقه نیز بازی کرد. برانکو با علم به این که شاگردش اردوی قطر و جام ملت ها را با تیم ملی سپری کرده، چنین تصمیمی گرفت چرا که دو هافبک دفاعی دیگرش شرایط مسابقه را نداشتند.

شماره هشت پرسپولیس؛ خستگی‌ناپذیر و پرانرژی

نورالهی علی رغم خستگی نمایش خوبی را مقابل سپیدرود ارائه کرد و به تنهایی در پست هافبک دفاعی موفق به کنترل عناصر هجومی تیم علی کریمی شد. پس از آن با بازگشت کمال تصور می شد، نورالهی به نیمکت منتقل شود و یک بازی استراحت کند اما برانکو بازهم ستاره این فصل تیمش را در زمین قرار داد اما این بار احمد در پست هافبک راست به میدان رفت.

او 90 دقیقه جنگید و تلاش کرد و نقش پررنگی در پیروزی 2-0 تیمش در این بازی حساس داشت. دو نمایش قابل قبول در نیم فصل دوم نورالهی را رقیبی جدی برای کمال کامیابی نیا کرده و همچنین نورالهی نشان داده که یارای رقابت با مهدی ترابی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و بشار رسن که عناصر هجومی هستند را دارد.

شماره هشت پرسپولیس؛ خستگی‌ناپذیر و پرانرژی

بازی بعدی سرخ ها مقابل فولاد در خوزستان خواهد بود و مهدی ترابی نیز می تواند در این بازی به میدان برود؛ باید دید در آن مسابقه برانکو هشت پرانرژی و خستگی ناپذیرش را در زمین قرار می دهد یا این که از شماره نُه جدید سرخ ها رونمایی می کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

      علت خستگی ناپذیری او این است،
      اصلا تکانی نخورد که خسته شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج