adexo3
۸۲۹۴۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ادامه روند گلزنی های رئال مادرید در نیوکمپ

رئال مادرید همواره در نیوکمپ گلزنی کرده است.

وبسایت نود: به نقل از گل، گل زودهنگام لوکاس واسکز در ال‌کلاسیکوی چهارشنبه شب به روند مثبت رئال مادرید در ال‌کلاسیکوهای ورزشگاه نیوکمپ ادامه داد.

لوکاس واسکز در ششمین دقیقه از مسابقه چهارشنبه رئال مادرید را از حریف دیرینه پیش انداخت اما گل مالکوم در دقیقه ۵۷ بازی را به تساوی کشاند تا رئال مادرید با یک برتری خفیف پای به دیدار برگشت در برنابئو بگذارد. این نخستین گل واسکز در هفتمین ال‌کلاسیکوی دوران حرفه ایش بود.

گل ستاره ملی پوش اسپانیایی روند مثبت گلزنی کهکشانی ها در ورزشگاه نیوکمپ را ادامه داد. با استناد به آمار و ارقام اوپتا، رئال مادرید در تمامی ۱۵ ال‌کلاسیکوی اخیر ورزشگاه نیوکمپ دروازه بارسلونا را گشوده و در مجموع ۲۶ بار در این مسابقات گلزنی کرده است. این بهترین روند رئال مادرید از نظر گلزنی در مسابقات خارج از خانه در تاریخ ال‌کلاسیکو محسوب می‌شود.

رئال مادرید آخرین بار در جریان شکست ۵-۰ مقابل آبی اناری ها در فصل ۱۱-۲۰۱۰ لالیگا موفق به گلزنی نشد. پس از آن رئال در یک مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، ۸ مسابقه لالیگا، ۳ مسابقه کوپا دل‌ری و ۳ مسابقه سوپرکاپ به نیوکمپ آمده و در تمامی این مسابقات دروازه رقیب را گشوده است.

اما در مسابقه چهارشنبه شب سرخیو راموس نیز یک رکورد را به نام خود ثبت کرد. او با حضور در چهلمین ال‌کلاسیکوی دوران حرفه ای، با عبور از ژاوی به باتجربه ترین بازیکن ال‌کلاسیکوهای قرن بیست و یکم تبدیل شد.

رئال مادرید در حالی برای دومین بار در فصل ۱۹-۲۰۱۸ گام به نیوکمپ می‌گذاشت که در نخستین بازی این ورزشگاه را با شکست ۵-۱ ترک کرده بود تا جولن لوپتگی نیز از کار برکنار شود. در روز چهارشنبه، رئال تحت هدایت سولاری، جانشین لوپتگی نمایش بسیار بهتری داشت و اکنون روی کاغذ از شانس بیشتری برای صعود به فینال برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج