adexo3
۸۳۱۲۸۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مدیرکل ورزش خوزستان:

مگر کسی به پرسپولیسی‌ها سنگ انداخت؟

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ناراحتی پرسپولیسی‌ها از این بود که آقای فتاحی به آن‌ها گفته بود تا زمانی که برق نیامده، از اتوبوس پیاده نشوند.

خبر ورزشی: افشین حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در واکنش به اتفاقات بازی فولاد با پرسپولیس و اینکه چرا هر بار این تیم به اهواز می‌رود، با مشکل روبه‌رو می‌شود، گفت: چه مشکلی؟ مگر کسی سنگی به پرسپولیسی‌ها انداخته یا مشکلی برای بازیکنان این تیم رخ داده است؟

حیدری در مورد قطع برق رختکن پرسپولیس هم اینگونه توضیح داد: فقط برق رختکن پرسپولیس نرفته بود بلکه برق منطقه رفته بود و ورزشگاه غدیر هم در آن منطقه قرار داشت که سریع مشکل حل شد.

واکنش حیدری به مسئله لغو بازی که از ساعاتی پیش از شروع این دیدار مطرح شد هم این‌گونه بود: این موضوع یک مسئله امنیتی بود که فرماندار اهواز باید در این‌باره توضیح بدهد و من نمی‌توانم چیزی بگویم.

مدیرکل ورزش خوزستان وقتی با سؤال ما در مورد اینکه چرا اتوبوس پرسپولیسی‌ها را به ورزشگاه راه ندادند روبه‌رو شد، این پاسخ را داد: ناراحتی پرسپولیسی‌ها از این بود که آقای فتاحی به آن‌ها گفته بود تا زمانی که برق نیامده، از اتوبوس پیاده نشوند و بعد به خود آقای برانکو گفتند مشکلی نیست و تیم می‌تواند از اتوبوس پیاده شود.

اینکه اتوبوس را راه ندهیم، درست نیست. ما تعهد دادیم پس از اتفاقات بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان موارد خطرآفرین را برطرف کنیم که خوشبختانه در بازی با فولاد شاهد آن نبودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افشین حیدری خان
      توووووف تو روی آدم دروغگو

    • بدون نام

      نه بابا گل رز انداختن

    • وحید

      مدیریت برق استان میگه قطعی برق نداشتیم اونوقت این آقا میگه برق منطقه ای رفته ؟تو این مملکت جز دروغ چیزی پرورش ندادن !!راستی چرا بازیکنان میهمان مشکل بمب گذاری نداشتن و تو رختکن بودن ؟

    • محسن مرادی

      من بیشتر قومامون تو خود اهوازن و بختیاری هم هستن زنگ زدم گفتن مشکل قطعی برق نداشتیم

    • بدون نام

      من خوزستانی هستم ولی مایه خوزستان است که اینچنین مهمان نوازی می کنند فرقی نمی کند پرسپولیس یا استقلال یا صنعت و نفت آبادان و بی کفایتی مسولین به وضوح دیده می شه و اینان به جای عذر بدتر از گناه . عذرخواهی کنند کمی از کشورهای ژاپن و کره یاد بگیرید و اشتباه خود را بپذیرید

    • بدون نام

      ایشان راست میگن سنگ پرت کردن حمله با سلاح سرد پاره کردن سرو کله پرس پلیسیها کار همیشگیشون بوده دیدن جواب نمیده بازم میبازن سیستم رو عوض کردن رفتن رو مغز و اعصاب .
      ظاهراً جوابش بهتر بوده

    • مسعود

      اتفاقا شرکت برق اهواز تاکید کرده که دراون تاریخ هیچگونه قطع برقی ثبت نشده! یعنی فقط برق یه نقطه خاص از ورزشگاه(رختکن پرسپولیس) بصورت عمدی قطع شده!

    • بدون نام

      اقای حیدری خواهشا منصف باش . ورزشگاه برق اظطراری داره . چند فصل گذشته اصفهان و اهواز بدترین رفتار را با پرسپولیس داشته اند . ایا نمیدونی که ورزش برای قهرمانیه . ایا برد در فوتبال اینقدر ارزش داره که تمام مسایل را زیر پا بگذارید

    • بدون نام

      قطع برق آمدن با پرچم ژاپن داوری و ....بازم طلبکارید؟

    • بدون نام

      چیزی که اعیان است چه حاجت به بیان است خوشبختانه علم اینقدر پیشرفت کرده که دروغ های این چنین افرادی بر ملا گردد

    • پارس پلیس

      خاک بر سرت ک مهمان نوازی خوزستانیا ک ورد زبون همست رو زیر سوال بردی خاک عالم بر سرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خوزستان همیشه همینه اوضاع مهمان نوازیتون حالا میخواد تیم استقلال اهواز باشه یا فولاد خوزستان باشه بیشترین سنگ پرانی همیشه تو خوزستانه چند سال پیش آب مسموم به بازیکنان تو اصفهان داده شد این دفعه برق و خوزستان قطع کردن سنگ پرانیهاتونم که همیشه هست ولی حالا اگه همین برخورد با خودتون چه شما چه اصفهانیها میشد چنان کولی بازیی درمیاوردید که اون سرش نا پیدا بود حیفه ملوان بندر انزلی که به لطف بی پولی سقوط کرد ولی خوزستان و اصفهان دو تا تیم ثروتمند تو لیگ دارن مسئولانشونم از پول برای قطع برق تو خوزستان و دادن آب معدنی مسموم استفاده میکنن

    • مهدی

      پرسپولیس شده نماد ایران و این خائنین وطن فروش دکل نورد سودای جدایی در سر دارند. پرسپولیس فقط نمادی از جدایی طلبی اراذل و اوباش شده زنده و سر بلند باد ایران ،مرده بادجدایی طلبان.در هر رنگو هر عقیده ای.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج