اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۲۱۹۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تعلل استقلال در نیم‌فصل کار دستش داد

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است هجومی‌تر شدن استقلال در نیمه دوم و پرس از جلو باعث شد تا فضا برای تراکتورسازی باز شود و این تیم بتواند به گل برسد.

ایسنا: هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق استقلال درباره دیدار دیروز (جمعه) تراکتورسازی و استقلال در چارچوب هفته هجدهم که با برتری یک گله تراکتورسازان همراه بود، اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم و بازی از آن کیفیت لازم برخوردار نبود. استقلال در نیمه اول سعی کرد فضاها را بگیرد.

در داخل محوطه جریمه هم تبریزی تنها بود و در موقع حمله هم کسی به او اضافه نمی‌شد. بازی دیروز استقلال نشان نمی‌داد که این تیم بتواند برنده باشد. این تیم نیمه دوم را پرفشار آغاز کرد و پرس از جلو را در دستور کار خود قرار داد و همین قضیه باعث شد تا فضاهایی که استقلال در نیمه اول قصد پوشش آن را داشت باز شود و تراکتورسازی از آن استفاده کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد تراکتورسازی در مقابل این تیم تصریح کرد: تراکتورسازی تیم سرعتی خوبی است و تاکتیک این تیم استفاده از عمق است. روز گذشته و پس از هجومی‌تر شدن استقلال، راه تراکتورسازی برای استفاده از عمق دفاع استقلال باز شد و اشکان دژاگه که محوری‌ترین بازیکن در این تاکتیک است، دست و بالش باز شد و توانست از فرصت استفاده کند و تیمش را پیش بیاندازد.

طباطبایی درباره کیفیت خریدهای جدید استقلال و هماهنگی آن‌ها با سایر بازیکنان این تیم تصریح کرد: کیفیت بازی دیروز بازیکنانی مثل ایسما و منشأ را نمی‌توان با دیدار با پیکان مقایسه کرد. الان نمی‌شود درباره بازیکنان جدید استقلال صحبت کرد. استقلال فرصت ۴۰ - ۵۰ روز نیم‌فصل را از دست داد و برای خرید بازیکن دیر دست به کار شد.

به همین دلیل این بازیکنان خارجی یا آماده نیستند یا با سایر بازیکنان هماهنگ نیستند. آمادگی و هماهنگی که باید نیم‌فصل به دست می‌آمد را استقلال به دلیل تعلل از دست داد و نتیجه‌اش امتیازهای حساسی می‌شود که در این بازی‌ها از دست می‌دهد.

دروازه‌بان سابق استقلال درباره نیمکت‌نشینی سیدحسین حسینی گفت: به هر حال دو دروازه‌بان هم آماده باشند، بالاخره یکی از آن‌ها باید بازی کند زیرا استفاده از سیستم چرخشی کاملاً اشتباه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عادل

      مردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عروس اسیا بلد نیست برقصه میگه زمین کجه خخخخخخخخ

    • فریبرز آریایی

      درود بر تو

    • بدون نام

      این طبل طبلهایی زمانی که استقلول میبره میگه بازی خوب و عالی بود ولی باخت استقلول باشه بازی خوبی نبود و ارزش نداشت پس داداش خودتی......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج