۸۳۳۳۳۵
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

فنونی زاده: برانکو، حذفی‌باز نیست

مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید برانکو برخلاف لیگ‌برتر نتوانسته در جام حذفی با اقتدار ظاهر شود.

ایسنا: مرتضی فنونی‌زاده،پیشکسوت سرخ ها درباره پیروزی دشوار پرسپولیس مقابل پدیده و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: با توجه به اینکه چند روز قبل دو تیم بازی کرده بودند، پدیده شناخت خوبی از پرسپولیس داشت. حریف شروع خوبی داشت و به گل هم رسید ولی شایان مصلح گل پدیده را جبران کرد.

وی با اشاره به نیمه نخست این بازی گفت: هر دو تیم در نیمه نخست خوب بازی نکردند. به خاطر حذفی بودن مسابقه، پدیده دنبال برگزاری بازی در وقت‌های اضافه بود. فشردگی مسابقات باعث شده برانکو از همه نیروهایش استفاده کند. به خاطر همین تعویض‌های ما یکنواخت است.

مدافع سابق پرسپولیس تاکید کرد: تعویض‌ها کلیشه‌ای شده است. برانکو بهتر می‌داند اما بشار و عالیشاه باید از ابتدا بازی کنند و بازیکنان جدید به مرور در بازی‌ها به تیم اضافه شوند و به هماهنگی برسند.

فنونی‌زاده یادآور شد: ترابی، سروش رفیعی و مهدی شریفی باید در نیمه دوم استفاده شوند تا به هماهنگی برسند. ترکیب نیم فصل نخست برای این بازی بهتر بود. منشأ از تیم رفته اما عالیشاه می‌تواند در خط حمله کمک کند.

او به موفقیت پرسپولیس در نیم فصل نخست اشاره کرد و افزود: دلیل موفقیت تیم هماهنگی بازیکنان و تعداد کم آن‌ها بود چرا که همیشه کنار هم بودند.

مدافع پرسپولیس اظهار کرد: به عقیده من به غیر از مهدی شیری که در نبود مدافع راست به طور ثابت بازی می‌کند، بقیه بازیکنان جدید باید رفته رفته به هماهنگی برسند.

فنونی‌زاده به عملکرد مهدی شیری اشاره کرد و گفت: ما همیشه بهترین مدافعین کناری را داشتیم. کار دفاعی شیری فوق العاده خوب است اما تیم پرسپولیس باید حمله کند و خط دفاعی نقش پررنگی در این موضوع دارد. شیری کیفیت لازم را در ارسال سانتر ندارد. او باید در بخش هجومی بیشتر کار کند.

وی درباره عملکرد محمد نادری در زمین بعد از مصدومیت سید جلال حسینی نیز گفت: با یک بازی نصفه و نیمه نمی‌توان فهمید. در بازی با فولاد هم او مرتکب خطای پنالتی نشد. من فکر می‌کنم او می‌تواند خاطرات آقای پنجعلی را زنده کند چرا که چپ پا است. او روی هوا خوب است و روی زمین هم می‌تواند بهتر شود. باید بازی‌سازی کند. باید ببینم در بازی‌های مهم چه کار می‌کند.

فنونی‌زاده اضافه کرد: فرصت اشتباه در خط دفاعی نیست. باید بیش از این کار کند. در پست او کسانی کار می‌کنند که جزو بازیکنان خوب ما هستند. سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده چندین سال است که در تیم هستند. وقتی سید جلال رفت، سکان رهبری تیم در اختیار شجاع خلیل زاده قرار گرفت.

او درباره ماریو بودیمیر نیز اظهار کرد: من پرسپولیسی دو آتشه هستم. روز اول هم گفتم کاش او را نمی‌آورند و منشأ می‌ماند. او سه، چهار بازی انجام داده و یک خطر جدی هم نتوانسته خلق کند. بهترین مهاجم‌های ایران همیشه در اختیار پرسپولیس بوده است. علیپور زحمت می‌کشد. منشأ باشد یا نباشد، علیپور خوب بازی می‌کند. همه این بازیکنان مکمل علیپور هستند. او نقش طارمی را بازی می‌کند.

فنونی‌زاده در ادامه به شوخی برای برانکو کری خواند و گفت: مشخص شد که برخلاف لیگ برتر که برانکو در آن استاد است، "حذفی باز" نیست.

وی درباره بازی پرسپولیس با سپاهان در مرحله نیمه نهایی اظهار کرد: سپاهان تیم خوبی است. برنده این بازی قهرمان است. ان‌شاء‌الله ما برنده می‌شویم. چون بازی بعد از لیگ است، ما به هماهنگی رسیدیم و هواداران نگران نباشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس!

      ما هم ممکنه از بودیمیر راضی نباشیم ولی برای اینکه بودیمیر موفق بشه چون به برانکو ایمان داریم میگیم هرچی برانکو بگه!

    • بدون نام

      اتفاقا رفتن به فینال آسیا تو اون وضعیت نشون داد بهترین کسی هست که توايران الان حذفی باز بودن بلده

    • بدون نام

      چرا جرات نداری بگی بودیمیر دراندازه لیگ برتر نیست، چه برسه تیم پرسپولیس، دلال بازی برانگو واطرافیانش بود، سکوت درمقابل این دلال بازی خیانت به بیت المال هست پیشکسوت پرسپولیسی ها چرا سکوت کردید؟ آقای پروین ومایلی درخشان خجالت بکشید چطور کریمی به وزیر خارجه ایران استوری میزاره جرات دار میشه که اصلاً درحیطه کاری ی بیسواد نیست دخالت بیجا کنه، حالا سکوت کرده

      پاسخ ها

      • ج

        اتفاقآبودیمیربازیکن خوبی است وبه درد پرسپولیس میخورد نوع حرکت وکنترل وضربه زدن به توپش مشخص میکنه که بازیکن فوتبال بلدی است وبه دردتیم پرسپولیس میخورد.

    • کامران

      سپاهان یادش می ده!؟

    • بدون نام

      جناب اقای فنونی زاده پیشکسوت محترم دلیل این همه مصاحبه پشت سرهم وانتقادات شما چیه ؟؟تواین شرایط که همه فوتبال ایران دست به یکی شدن تا پرسپولیس رو زمین بزنن شما دنبال چی هستین هر روز مصاحبه میکنین وفقط هم ایرادها رو میبینین بهتره مواظب باشین که جایگاهتون رو بین هوادارا از دست ندین

    • بدون نام

      اره خواهیم دید

    • بدون نام

      پس اون کی بود تو سه سال گذشته حذفی حذف میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج