۸۳۳۶۹۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

زکی‌پور: خود شفر گفت تو اصلاً مقصر نبودی!

مدافع چپ استقلال گفت: اهل خرج کردن در اینستاگرام نیستم تا الکی تعریفم را بکنند.

خبر ورزشی: میلاد زکی‌پور به فاصله یک هفته پس از گلزنی در دیدار مقابل پیکان و در حالی که به شدت از سوی هواداران استقلال مورد تشویق و حمایت قرار گرفته بود، با شکست در تبریز و گلی که اشکان دژاگه به ثمر رساند از طرف همان طیف هواداران مورد انتقاد قرار گرفت! او معتقد بود روی گل تراکتورسازی به هیچ‌وجه مقصر نبوده است.

*چه اتفاقی افتاد که به تراکتورسازی باختید؟

ما خیلی خوب بازی کردیم. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده درست می‌بردیم حتماً بازی را با برد یا حداقل تساوی تمام می‌کردیم.

*پس از باخت، خیلی‌ها علیه خط دفاعی استقلال انتقاد کردند و تو را مقصر به ثمر رسیدن گل دژاگه دانستند؟

این درست نیست. اولاً باید بگویم آن‌هایی که در این چند روز به هر طریقی که توانستند علیه من نوشتند و مرا دلیل شکست تیم عنوان کردند، همان‌هایی بودند که ۶، ۷ روز پیش، تعاریفی از من می‌کردند که بعضی از آن‌ها را خودم هم باور نمی‌کردم.

می‌گفتند سرعت انفجاری من در استارتی که برای گل به پیکان زدم با «یوسین بولت» (رکورددار جاماییکایی دوی سرعت دنیا) برابری می‌کرد ولی همان افراد که متأسفانه چیزی از فوتبال نمی‌دانند و یک بار این ورزش را انجام نداده‌اند، هرچه لایق خودشان بوده را در اینستاگرام به من نسبت داده‌اند.

زکی‌پور: خود شفر گفت تو اصلاً مقصر نبودی!

*شفر درباره گل دژاگه چه گفت؟ چون توپ در میانه زمین لو رفت. جایی که علی کریمی و داریوش شجاعیان بازی می‌کردند.

متأسفانه کسی از کار تاکتیکی تیم ما خبر ندارد و فقط دوست دارند انتقاد کنند و حرف بزنند. بعد هم که یک نفر یک انتقاد اشتباه را انجام می‌دهد بقیه آن را تأیید می‌کنند و اصلاً دنبال درست یا غلط بودنش نمی‌روند.

*شفر چه گفت؟

او که سرمربی تیم است، به من گفت تو اصلاً مقصر نبودی. سؤال من از منتقدان این است که وقتی استقلال در کل نیم‌فصل اول یک گل از جناح چپ دریافت نکرد، کجا بودند؟ چه اتفاقی برای استقلال رخ داده که بین ۱۶ تیم لیگ برتری کمترین گل خورده را دارد؟ ۷ گل در ۱۷ بازی یعنی هر بازی کمتر از نیم گل!

آن وقت باید به این شکل به آرمین سهرابیان و یا من حمله شود؟ راموس (کاپیتان ملی‌پوش رئال‌مادرید) هر دو بازی در میان سوتی می‌دهد آن وقت مدافعان استقلال حق ندارند در ۱۷ بازی یک بار دچار اشتباه شوند؟ تازه هر کسی که صحنه گل را ببیند، متوجه می‌شود تیم روی حمله بود که توپ لو رفت.

*با این شرایط فکر می‌کنی در این دیدار در ترکیب استقلال قرار بگیری؟

من همیشه برای بازی در ترکیب استقلال آمادگی لازم را دارم و هر زمان شفر صلاح بداند با قدرت بهترین بازی‌ام را برای استقلال به نمایش می‌گذارم. تابع کادر فنی هستم.

*از مشکلات مالی چه خبر؟

به هر حال همه تیم‌ها با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و در تیم ما هم کاپیتان‌ها به جای سایر بازیکنان صحبت می‌کنند.

*ظاهراً درباره اینستاگرام دلخور هستی؟

خیلی افراد هستند که با کمی هزینه در این فضا برای خودشان محبوبیت و فالوور جور می‌کنند تا هم معروف‌تر شوند و هم کسی به این شکل از آن‌ها انتقاد نکند ولی من اهل این کار‌ها نیستم. من حامی ندارم و روی پای خودم ایستاده‌ام. شکر خدا در این فصل پس از وریا غفوری با ۱۶ بازی، من با ۱۵ حضور از نظر تعداد و دقایق بازی دومین نفر در تیم هستم. در دو بازی که نبودم هم یک‌بار ۴ کارته و یک دیدار محروم بودم.

*بازی با پارس جنوبی جم را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

مسابقات دور برگشت همه مهم و سرنوشت‌ساز هستند. ما ناامید نیستیم و ان‌شاءا... در این دیدار با همراهی هواداران‌مان بهترین نتیجه را می‌گیریم تا ضمن جبران باخت دور رفت فاصله‌مان با تیم‌های بالای جدول را در همین اندازه نگه داریم و کم‌کم به آن‌ها برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rira

      نوش جون استقلالیهای عزیز. حالا جرات دارین از نازنازیایی تیمتون انتقاد کنید

    • بدون نام

      چرا اینقدر بی ظرفیت هستی . قبل از اینکه بیای استقلال هیچکس ترا نمی شناخت . اقای جوگیر همین هواداران هستن که نه تنها پولی نمیگیرن بلکه از جیبشون هزینه میکنن و پول شما را هم میدن و در سرما و گرما ار شما حمایت میکنن و باعث شهرت و بزرگی شما میشن

    • بدون نام

      وظیفه کمیته انظباطی هستش که با اینگونه افراد به شدت برخورد کنه . وقتی تماشاگران با تحمل هزار جور سختی میان ورزشگاه و حمایتتون میکنن توقع دارن که با غیرت و تعصب بازی کنید و حق دارن ناراحت باشن و انتقاد کنن . اقای زکی ی کم ظرفیت داشته باش تو خیلی کوچیک هستی

    • لنگ سوراخ سوراخ

      انشاالله انشاالله

    • پورسحایی

      میلاد اونی که باید بدونه که کی مقصر بوده خودش خوب میدونه گوش به این حرفا نده شاید تعدادی لنگی در لباس آبی به تو توهین کردند که هوادار نزد بازیکن خراب بشه لطفا گوش به این حرفها نده بدون که ی دونه ای بازیت یک یک یک است اس اس نا به حال من ندیدم از جناح تو گل بخوره یادت باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش همه را دلاک پندارد خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج