اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۴۶۳۸
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

مذاکرات پنهانی فدراسیون با مربی ایرانی

درباره سرمربی آینده تیم‌ملی بحث‌های فراوانی وجود دارد و نام مربیان مختلفی هم شنیده می‌شود که یکی از آن‌ها الکساندر نوری است.

خبرورزشی: درباره سرمربی آینده تیم‌ملی بحث‌های فراوانی وجود دارد و نام مربیان مختلفی هم شنیده می‌شود که یکی از آن‌ها الکساندر نوری است.

با اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند بعد از کی‌روش باید مربی بزرگتر از او به تیم ملی بیاید ولی فدراسیون فوتبال گزینه‌های مختلفی را در نظر دارد. فعلاً مذاکرات همچنان در حال پیشروی است و فدراسیون به یک گزینه بسنده نکرده است. آن‌ها با چند مربی مذاکره داشته‌اند و یکی از این مربیان الکساندر نوری بوده است. او سرمربی وردربرمن بود و بعد از جدایی از آن‌ها به اینگولشتات ملحق شد که در آنجا ناکام بود و تنها دو ماه دوام آورد.

مذاکرات پنهانی فدراسیون با مربی ایرانی

طبیعتاً نوری نسبت به کی‌روش گزینه بسیار کوچک‌تری است ولی بعضی از فدراسیونی‌ها که با این مربی ارتباط دارند معتقدند او باانگیزه است و اگر دستیاران خوبی کنارش چیده شود می‌تواند موفق باشد. در همین حال فدراسیون فوتبال مذاکراتی با این مربی داشته و از او وضعیتش را جویا شده که نوری تأکید کرده فعلاً جایی مشغول نیست و دوست دارد به ایران بیاید.

البته فدراسیون تنها خواسته از شرایط نوری مطلع شود و با گزینه‌های دیگر هم مذاکره خواهد کرد. تاج اعتقاد دارد باید فدراسیون با چند گزینه مذاکره کند، قیمت هم بگیرد و در نهایت بهترین مربی را برای تیم ملی انتخاب کند. فعلاً که نوری کاملاً مایل بوده به تیم ملی ملحق شود ولی خیلی‌ها اعتقاد دارند او نباید روی نیمکت ایران بنشیند. به هر حال نوری تجربه زیادی ندارد. شاید هم اصلاً فدراسیون قصد دارد موقتاً او را بیاورد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگردید ، بمیرید کسی مثل کی روش پیدا نمی کنید.

    • مهدی حقدوست

      اگه اینکار انجام بشه واقعا خاک بر سر فدراسیون.اون چه تجربه ای داره که تیم ایران رو هدایت کنه آخههههههههههه..خاک

    • ایرانی

      همچین میگه مربی بزرگتر از کیروش بیاریم انگار راجب دل بوسکه یا زیدان حرف میزنه . کیروش چی بود که این یکی باشه . فقط مربی داخلی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخایی دایی روبیارن؟یا کریمی چطوره؟

    • Ruse

      اگرنوری بامحمدتقوی درکنار هم درصورت کنارامدن باهم تیم راهدایت کنند خیلی بهتر از گزینه های خارجی است که بیایندوتا چندسال برای ماخرده گرفته وفخربفروشند وبه فوتبال وجوان و فرهنگ ما احترام لازم را نگذارند ما بعضی از امکانات رانداریم درست ،اما مگر از روزاول شرایط رانمی بینند که بعدبهانه جویی می کنند به امید روز های بهتر

    • کامران

      منتظرند وویچ بزرگ‌به اخرفصل برسه تا بیادالکی نیست زیرآب یارو را زد وتیمش راتو آسیا به هم ریخت!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج