اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۴۷۰۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ربیع‌خواه کجاست؟

ظاهرا ربیع‌خواه دوباره مشکل پیدا کرده که این روزها باز هم انفرادی تمرین می‌کند اما عجیب است که کادر پزشکی پرسپولیس هیچ توضیحی درباره آخرین وضعیت این بازیکن ارائه نمی‌دهد.

ایران ورزشی: خیلی وقت پیش بود که محسن ربیع‌خواه به تمرینات برگشت و گفتند مصدومیت را پشت سر گذاشته اما عجیب اینکه او برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هم در لیست پرسپولیس قرار نگرفت. هافبک دفاعی بی سر و صدای پرسپولیس که در دو فصل گذشته جزو بازیکنان اصلی این تیم بوده و برانکو همیشه بخاطر بازی دادن به او انتقاد می‌شنید، حالا باید بازی با نفت مسجدسلیمان را هم مثل خیلی از بازی‌های این فصل از پای تلویزیون تماشا کند.

ربیع‌خواه که بعد از یک مصدومیت طولانی از مهرماه آماده‌ی بازی شده و در دیدارهای حساس لیگ قهرمانان در مراحل نهایی هم به میدان رفته بود، در یکی از بازی‌های تدارکاتی اردوی قطر در تعطیلات نیم‌فصل دوباره مصدوم شد. بعد از این مصدومیت، از سوی کادر پزشکی پرسپولیس مدت دوری این بازیکن کوتاه اعلام شد و حتی به نظر می‌رسید از بازی اول در لیگ برتر ربیع‌خواه آماده حضور در میدان باشد.

ربیع‌خواه کجاست؟

با این حال طی پنج بازی گذشته پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی نام این بازیکن در لیست تیم قرار نگرفته و حالا برای هفتیمن بازی متوالی باز هم خبری از شماره 18 نیست. جالب اینکه از دو سه هفته قبل برانکو مدام در مصاحبه‌هایش این جمله را تکرار کرده که در مورد ربیع‌خواه ریسک نمی‌کنیم. مشخص نیست مصدومیت محسن ربیع‌خواه بطور دقیق چه داستانی دارد و او چه زمانی آماده بازی می‌شود که برای به میدان فرستادنش نیازی به ریسک نباشد.

جالب اینکه او بعد از مدتی تمرین انفرادی در سالن، از جمعه گذشته با تیم تمرین کرد اما ظاهرا دوباره مشکل پیدا کرده که این روزها باز هم انفرادی تمرین می‌کند اما عجیب است که کادر پزشکی پرسپولیس هیچ توضیحی درباره آخرین وضعیت این بازیکن ارائه نمی‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      من دیییی ربیع خواه باااشه.این ک به درد فوتبال نمیخوره.ب قول مالرها اینو باید گذاشت کوشه ای وباکجوک بهش پرت کرد وبرای هدف وتیرنشونه سمش عالیه.

    • ن

      نگران‌نباشید داور بازی در میاره

    • آوا زرین تاچ دلاک حموم زنونه در قدیمام

      حالا ی چیزی میگم ها با این تیتر کثیف

    • بدون نام

      هر جا نام پرسپولیسه این کیسه کشم هس این بزرگی مارو نشون میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج