۸۳۵۹۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دانشگر: اوایل فصل عصبی بودم

تیم فوتبال استقلال تهران در یک بازی جذاب و دیدنی توانست ذوب‌آهن را در آزادی با سه گل شکست دهد و به رده چهارم جدول تکیه بزند.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال تهران در یک بازی جذاب و دیدنی توانست ذوب‌آهن را در آزادی با سه گل شکست دهد و به رده چهارم جدول تکیه بزند. این پیروزی درحالی به دست آمد که هشتصدمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر به نام محمد دانشگر ثبت شد؛ مدافعی که در نیم‌فصل اول چندان نتوانست انتظارات را برآورده کند و مدتی هم از ترکیب دور بود و حالا دوباره به ترکیب اصلی شفر بازگشته است. گفت‌وگو با دانشگر در ادامه می‌خوانید.

مقابل تیم منصوریان پیروزی دلچسبی کسب کردید.

بازی خیلی سختی بود. ذوب‌آهن هفته گذشته در لیگ قهرمانان کامبک زده و با روحیه بسیار بالایی به آزادی آماده بود. مربی این تیم علیرضا منصوریانی بود که سابقه مربیگری در استقلال را دارد و به همین دلیل حساسیت بازی برای هر دو تیم بالا بود. اما این حساسیت برای تیم ما بیشتر بود، چون فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. خداراشکر با تمرینات و تدابیری که کادرفنی ما اتخاذ کرده بود، توانستیم بازی را ببریم و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کنیم.

هشتصدمین گل استقلال در لیگ برتر را با پاس پاتوسی به ثمر رساندی. چه حسی داری؟

خداراشکر توانستم برای تیمم گلزنی کنم، از این بابت خیلی خوشحالم. پاتوسی هم فکر نمی‌کنم نیازی به تعریف و تمجید من داشته باشد. بازیکنی که در این دو دیدار کیفیتش را دیده‌ایم.

دیگر خارجی‌های تیم را چطور دیدی؟

منشا انصافا زحمت زیادی در تیم ما می‌کشد، من مطمئنم ایسما هم بدنش آماده شود، بازیکن خیلی خوبی در زمین خواهد شد. او هم بازیکن باکیفیتی است. در کل تیم ما تیم خیلی خوبی است. ان‌شاءالله هرچه زودتر طارق و علی کریمی هم به جمع‌مان اضافه شوند.

استقلال مهره‌های زیادی هم روی نیمکت دارد که از نظر کیفی تفاوت آنچنانی با بازیکنان اصلی تیم ندارند.

بله. تیمی مثل استقلال وقتی می‌خواهد در دو، سه جام بجنگند باید مهره زیادی هم داشته باشد. در بازی‌های آینده که فشرده‌تر هم دنبال خواهد شد، نیاز می‌شود به دیگر بازیکنانی که روی نیمکت هستند، بازی داده شود و بازیکنان اصلی استراحت کنند.

اوایل فصل هواداران تیم از عملکردت راضی نبودند، اما کم‌کم به مهره اصلی خط دفاع استقلال تبدیل شدی و توانستی اعتماد هواداران و کادرفنی را جلب کنی.

اول فصل شرایط استقلال نه‌تنها برای من بلکه برای خود باشگاه هم اصلا خوب نبود. تیم ما مشکلاتی داشت که کم‌کم درحال رفع شدن است. الان تیم خوبی شدیم و وقتی تیم ما خوب باشد، همه می‌توانند خوب کار کنند.

زیاد هم اخطار می‌گرفتی!

اوایل فصل کمی عصبی بودم ولی الان این مشکل را در خودحل کرده‌ام و سعی می‌کنم در درگیری‌ها شرکت نکنم.

قبول داری بازیکنان تیم اعتراض زیادی به داور می‌کنند و کارت زرد بی‌مورد می‌گیرند؟ مثل روزبه چشمی که به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفت و بازی با فولاد را از دست داد.

قبول دارم بازیکنان ما خیلی اعتراض می‌کنند ولی برخی داوران هم خیلی با بازیکنان بد صحبت می‌کنند. لحن صحبت‌کردن‌شان با بازیکنان اصلا خوب نیست.

با فولاد بازی دارید، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بازی خیلی سختی است. تیم فولاد کادرفنی، بازیکنان و تماشاگران خیلی خوبی دارد. ان‌شاءالله بازی قشنگی باشد و ما هم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

کم‌کم بازی‌های لیگ قهرمانان شروع خواهد شد. پیش‌بینی‌ات چیست؟

بازی‌های خیلی سختی پیش رو داریم و البته برای تیم‌های هم‌گروه‌مان هم سخت خواهد بود. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم مثل همیشه که استقلال تیم مقتدری در آسیا بوده، امسال هم تیم خیلی خوبی باشیم و نتیجه بگیریم.

فکر می‌کنی تیم‌تان با شفر بتواند مثل سال گذشته از گروه مرگ صعود کند؟

صددرصد. تلاش می‌کنیم و ناامید هم نیستیم. ما به آینده روشنی خوشبین هستیم.

مشکلات مالی تیم حل شد؟

حواله پارسال بازیکنان پاس شده، البته برای دو، سه بازیکن هنوز پاس نشده است ولی باشگاه درصدد است زودتر این مشکل را حل کند، چون نزدیک عید است. ما هنوز به ۵۰درصد دریافتی‌ها هم نرسیده‌ایم.

مشکل دیگر تیم‌تان در این فصل نداشتن زمین تمرین مناسب بود، حل شد؟

خداراشکر امکانات‌ تیم بهتر شده و زمین تمرین‌مان هم نسبت به قبل بهتر است.

هواداران استقلال به قهرمانی تیم در لیگ امیدوار باشند؟

صددرصد. از روز اول خود ما امید به قهرمانی داشتیم. هنوز هم امیدواریم و برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج