adexo3
۸۳۷۲۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چلسی و آخرین فرصت‌ها برای همکاری با زیدان

به گزارش سان، تماس‌های یوونتوس با زین‌الدین زیدان، مدیران باشگاه چلسی را به این نتیجه رسانده که در صورت تعلل برای توافق با زیدان، فرصت جایگزینی ساری با او را برای همیشه از دست خواهند داد.

ورزش سه: درحالیکه رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر از تمایل مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن زین‌الدین زیدان به جای ماتوریتزیو ساری خبر داده بودند، روزنامه سان اعلام کرد برقراری تماس از طرف یوونتوس با زیدان و قصد این باشگاه برای جایگزینی مکس الگری با سرمربی فرانسوی، مدیران چلسی را به این نتیجه رسانده که اگر هر چه سریعتر درباره آینده ساری تصمیم نگیرند، فرصت استخدام زیدان را برای همیشه از دست خواهند داد.

چلسی و آخرین فرصت‌ها برای همکاری با زیدان

سان می‌گوید مکس الگری، سرمربی یوونتوس با فرا رسیدن تابستان، این باشگاه را ترک خواهد کرد و یوونتوس برای جانشینی او زین‌الدین زیدان را انتخاب کرده است. اما یوونتوسی‌ها به این بسنده نکرده‌اند و در روزهای اخیر تماس‌هایی با زیدان برقرار کرده‌اند.

چلسی و آخرین فرصت‌ها برای همکاری با زیدان

بنابراین، چلسی که می‌داند زیدان ۵ سال سابقه بازی در یووه را داشته و هیچگاه علاقه‌اش به این باشگاه را کتمان نکرده، به این نتیجه رسیده که باید هر چه سریعتر درباره سرنوشت ساری تصمیم بگیرد چون تعلل بیشتر ممکن است زیدان را از دسترس این باشگاه انگلیسی خارج کند.

این در حالی است که ساری بعد از شکست از منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه به شدت تحت فشار قرار داشت، با پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل تاتنهام انتظار دارد مدیران باشگاه به او فرصت بیشتری برای سازمان دادن چلسی و کسب نتایج بهتر بدهند.

چلسی و آخرین فرصت‌ها برای همکاری با زیدان

ساری از سوی دیگر با عدم استفاده از کپا، دروازه‌‌بان طغیانگر چلسی، در بازی مقابل تاتنهام نشان داد که توانسته کنترل رختکن تیم را بدست بگیرد و از صحبت‌های او بعد از پیروزی مقابل تاتنهام چنین برمی‌آمد که به ادامه کار در این باشگاه لندنی امیدوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج