اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۷۲۶۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بررسی عملکرد ترابی مقابل نفت؛ چشمک ستاره!

ترابی در بازی مقابل نفت، ۴ دریبل موفق داشت، ۳ پاس‌کلیدی ارسال کرد، ۱ پنالتی گرفت و ۱ مرتبه هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.

وبسایت نود: در بین خریدهای این فصل برانکو، یک بازیکن متفاوت‌تر از بقیه بود. مهدی ترابی که برای دو پست هافبک کناری و مهاجم هدف باید نیاز پرسپولیس را رفع می‌کرد. ترابی ۱۲۹ دقیقه از این فصل را به اجبار در کنار علیپور به عنوان مهاجم بازی کرد و در سایر دقایق هافبک کناری تیمش بود.

مهدی ترابی در بازی جام حذفی مقابل پدیده یک پاس‌گل داد تا خیلی زود اثبات کند که پروفسور در نقل‌وانتقالات روی گزینه درستی دست گذاشت و خودش را از جمع خریدهای ناکام جدا کرد. هر چند که مهدی در بقیه بازی‌ها با ستاره مد نظر هواداران این تیم فاصله داشت.

بررسی عملکرد ترابی مقابل نفت؛ چشمک ستاره!

تا اینکه بالاخره در بازی روز قبل مقابل نفت آبادان، شماره 9 پرسپولیس آمادگی بالایش را به رخ کشید. ترابی در این مسابقه در بیشتر عملکردهای فنی بهترین بازیکن زمین بود. طبق آمار متریکا، مهدی ترابی با 4 دریبل، تکنیکی‌ترین بازیکن مسابقه بود. همچنین با ارسال 3 پاس در عمقِ موفق، در این زمینه نیز دست‌نیافتنی بود. ترابی سه مرتبه هم با ارسال پاس‌کلیدی برای تیمش موقعیت ساخت.

تنها خطای پنالتی بازی را او از مدافع حریف گرفت و در سایت آماری متریکا هم بهترین نمره مسابقه به او داده شد. مهدی ترابی در بازی مقابل نفت آبادان دو مرتبه هم با شوت شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد که یکی از آن‌ها را تیرک دروازه مهار کرد و دیگری را هم دروازه‌بان نفت با شیرجه‌ای تماشایی راهی کرنر کرد.

آمارهایی که نشان می‌دهد شماره 9 پرسپولیس به اوج برگشته و در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا، این خبر خوبی برای برانکو هم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون دایو تابلو رو میگی خخخ؟!!!

    • بدون نام

      یارو یه تیرک زده با یه دایو، شده ستاره خخخ!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج