اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۷۲۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دوست داشتنی مثل واتفورد برای لیورپول!

واتفورد باز هم با شکستی سنگین آنفیلد را ترک کرد.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان واتفورد بود و در پایان موفق شد با درخشش سادیو مانه و ویرجیل فن‌دایک، حریف خود را با ۵ گل مغلوب سازد.

واتفورد که در این فصل با کسب نتایج مطلوب خود را تا رده هشتم جدول هم بالا کشیده و در آخرین بازی قبل از سفر به آنفیلد، با هت‌تریک جرارد دلوفئو با نتیجه ۵-۱ کاردیف سیتی را شکست داده بود، باز هم ترک عادت نکرد و آنفیلد را با شکستی تحقیرآمیز ترک کرد.

در حقیقت این برای سومین فصل متوالی است که لیورپول در بازی های خانگی برابر واتفورد حداقل ۵ گل به ثمر می‌رساند. بازی دو تیم در این ورزشگاه در فصل ۱۷-۲۰۱۶، با برتری ۶-۱ لیورپول همراه بود و بازی فصل ۱۸-۲۰۱۷ نیز با پوکر محمد صلاح، با همین نتیجه ۵-۰ به پایان رسید. واتفورد آخرین بار در فصل ۱۶-۲۰۱۵ آنفیلد را با شکستی آبرومندانه ترک کرد، زمانی که با نتیجه ۲-۰ مغلوب شاگردان یورگن کلوپ شد.

دوست داشتنی مثل واتفورد برای لیورپول!

به نقل از اوپتا، از آخرین باری که تیمی در سطح اول فوتبال جزیره توانست در سه بازی متوالی خانگی دروازه یک حریف خاص را حداقل 5 بار باز کند، بیش از 60 سال می‌گذرد؛ زمانی که منچسترسیتی در فاصله فصل های 57-1956 تا 59-1958 توانست در سه مسابقه خانگی چلسی را به ترتیب با نتایج 5-4، 5-2 و 5-1 شکست دهد.

همچنین با دریافت این 5 گل، واتفورد به حریف دلخواه لیورپول یورگن کلوپ در آنفیلد تبدیل شد. لیورپول از زمان حضور کلوپ در 4 بازی میزبان واتفورد بوده و در این دیدارها 18 بار دروازه حریف را گشوده است تا به این ترتیب واتفورد با عبور از آرسنال (15 گل خورده از لیورپول در آنفیلد) به تنهایی متزلزل ترین مهمان ورزشگاه آنفیلد از زمان حضور یورگن کلوپ لقب گرفت.

یکی از چهره های ویژه این مسابقه ترنت آلکساندر آرنولد بود که در ارسال پاس گل هت‌تریک کرد. او در دقایق 9 و 20 هر دو گل سادیو مانه را ساخت و در ادامه در دقیقه 79، سومین پاس گل خود را به ویرجیل فن‌دایک داد.

به این ترتیب آرنولد با 20 سال و 143 روز سن به جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که توانست در یک مسابقه 3 پاس گل بدهد. رکورد قبلی در اختیار جرمن پنانت بود که در آگوست 2003 و در جریان برتری 3-2 لیدزیونایتد برابر میدلزبورو هر 3 گل تیمش را ساخت. پنانت در آن زمان، 3 ماه بزرگ تر از آرنولد بود. همچنین بعد از استن کالیمور، ولادیمیر اسمیچر و آلبرتو آکوئیلانی، آرنولد تنها چهارمین بازیکن لیورپول در تاریخ لیگ برتر است که توانسته در یک مسابقه 3 پاس گل ارسال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج