adexo3
۸۳۷۴۱۰
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

خطیر: دعوای ما آبی و قرمز نبود، کوتاه نمی‌آیم

خبر درگیری فیزیکی علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی با علیرضا خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال در باشگاه انقلاب یکی از مجموعه‌خبرهایی بود که فوتبال ایران را تکان داد.

فرهیختگان: خبر درگیری فیزیکی علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی با علیرضا خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال در باشگاه انقلاب یکی از مجموعه‌خبرهایی بود که فوتبال ایران را تکان داد. تصاویر حضور خطیر در بیمارستان و گزارش پزشکی شکسته‌شدن بینی او از ۶ نقطه و همچنین ادعاهای حقیقی مبنی‌بر توهین‌های خطیر به او سبب شد با معاون باشگاه استقلال تماس بگیریم. گفت‌وگو با خطیر را در ادامه می‌خوانید.

شما در مجموعه ورزشی انقلاب چه می‌کردید که این ماجرا رخ داد؟

یک توضیح کامل بدهم که درمورد زمین‌های چمن هم بحث شود، چون خیلی به ما نقد کردند که چرا استقلال مشکل زمین تمرین دارد. ما در مجموعه زمین صنایع دفاع تمرین می‌کردیم. بعد تعدادی از بازیکنانی که در غرب تهران زندگی می‌کردند گله داشتند که زمین آنجا دور است و ما باید وقت‌مان در ترافیک گرفته شود. بعد تمرینات را به زمین پژوهشگاه در غرب تهران منتقل کردیم.

این‌بار عزیزانی که منزل‌شان در غرب بود، گلایه داشتند که مسیر دور است. گذشت تا اینکه زمین مجموعه ورزشی انقلاب را اجاره کردیم که مرکزیت بهتری برای طرفین داشت. زمین این مجموعه اما مشکل دارد و ما با یک شرکت قرارداد بستیم که مشکلات آن را برطرف کند.

قرار است این مشکلات تا آخر سال به اتمام برسد و ما در فروردین‌ماه در این زمین تمرین کنیم. چهارشنبه شرکت پیمانکار تجهیزات خود را برای خاک‌برداری و هوادهی و صاف‌کردن زمین چمن به مجموعه ورزشی انقلاب منتقل کرد، من هم حضور داشتم و هماهنگی‌های لازم را انجام دادم و به زمین رفتیم تا تجهیزات را پیاده کنیم.

روز اول‌شان هم بود و من باید می‌رفتم. کامیون درحال تخلیه بار بود و اتفاقا مدیرعامل شرکت هم حضور داشت. این دو نفر هم در زمین مشغول تمرین بودند. یکی از آنها آمد سمت من و اعتراض کرد که چرا شما در زمین چمن تردد دارید و امروز چرا این زمین شلوغ است؟

ظاهرا مربی حقیقی بود.

بله، من نمی‌دانستم این دو نفر آنجا حضور دارند. فاصله زیاد بود و دید نداشتم که ببینم نفر دوم یعنی آقای حقیقی که در سمت دیگری قرار دارد، چه کسی است چون داشتم به سمت ماشین‌آلات می‌رفتم. مربی ایشان به من اعتراض کردند و من هم برایشان محترمانه توضیح دادم که این زمین در اجاره باشگاه استقلال است. تجهیزاتی هم که می‌بینید برای خاک‌برداری چمن است و دیگر از فردا اصلا نمی‌توانید اینجا تمرین کنید، چون دیگر چمنی نیست که بخواهید از آن استفاده کنید.

از حضور حقیقی خبری نداشتید؟

خیر. مربی‌شان به من گفت این زمین در اجاره آقای حقیقی است. من تازه فهمیدم کسی که در سمت دیگر زمین حضور دارد، چه کسی است. به هر حال اطلاع دادم که چنین چیزی نیست و سیستم حراست و امنیت مجموعه انقلاب بسیار بالاست و نمی‌شود یک کامیون بدون قرارداد و هماهنگی وارد زمین شود.

ایشان مدام اصرار داشتند که این زمین در اجاره شما نیست. به هر حال باید به کارهای دیگر می‌رسیدم و به ایشان اطلاع دادم چون خاک‌برداری از فرداست، حضور امروز شما بلامانع است ولی از روز بعد اینجا خاک‌برداری می‌شود.

درگیری از اینجا آغاز شد؟

بله. درحال حرکت به سمت کامیون بودم که از آن سمت زمین صدای حقیقی را شنیدم که داشت فریاد می‌زد: «هوی! بیا اینجا ببینم.» به سمتش رفتم که ببینم چرا این‌طوری با من صحبت می‌کند؟ به من گفت: «شما؟» من هم با همان لحن خودش جواب دادم: «شما؟» یک توهین ناموسی به من کرد و بعد هم با صورت به بینی من ضربه زد! من شکستن استخوان بینی خودم را حس کردم.

دوستانی که آنجا بودند به کمک من آمدند و به حراست هم زنگ زدند. بعد هم به پلیس ۱۱۰ زنگ زده شد. ایشان هم می‌خواست لباس‌هایش را عوض کند و مجموعه را ترک کند که حراست مانع ایشان شد. اورژانس من را به بیمارستان منتقل کرد و ایشان را به کلانتری ۱۴۵!

در کلانتری چه اتفاقی افتاد؟ شما تنها بودید؟

خیر. معاون مجموعه ورزشی انقلاب هم با بنده حضور داشتند. اظهاراتم را نوشتم و ایشان هم اظهارات خود را نوشتند. مشخص شد ایشان اصلا قراردادی نداشته و ورودشان غیرقانونی بوده و تمام صحبت‌هایی که درمورد داشتن قرارداد با مجموعه داشتند، کذب محض است.

حتی بعد از سوال از حراست مجموعه مشخص شد ایشان سابقه ضرب و جرح با ماموران حراست همان مجموعه را هم داشتند. خود مجموعه انقلاب هم از ایشان در همان‌جا شکایت کردند. ایشان هم تشریف آوردند و اظهارات خود را بیان کردند که من شناختی از آقای خطیر نداشتم. من هم آنجا تاکید کردم ایشان اگر من را می‌شناخت، شاید با من درگیری فیزیکی پیدا نمی‌کرد اما اگر جای من یک شهروند عادی بود، چه می‌شد؟ من کوتاه نمی‌آیم و تا آخر پرونده هم هستم. بعد به پزشکی قانونی و بیمارستان آتیه رفتم.

حقیقی هم به بازداشتگاه منتقل شد؟

به من قول داده بودند ایشان آزاد نمی‌شود اما برای ایشان قرار وثیقه گذاشته شد و ۱۱ شب بیرون آمدند و بعد هم در اینستا لایو گذاشتند که من بیرونم و ببینم چه کسی می‌تواند من را زندانی کند و حرف‌های مشابه آن.

شما به ایشان یا بستگان ایشان توهین کردید؟

به‌هیچ‌عنوان. آدمی نیستم که بخواهم به ناموس کسی بی‌احترامی کنم. دلیلی هم برای این کار نمی‌بینم. در شأن و شخصیت من چنین کاری نیست.

درمورد پرسپولیس چطور؟

۹ ماه است به باشگاه استقلال آمده‌ام. تا امروز حتی یک‌بار هم علیه پرسپولیس مصاحبه نکردم. هیچ‌وقت هم نخواهم کرد. قصه من و آقای حقیقی قصه آبی و قرمز نبوده و نیست. ایشان می‌خواهد با این حرف‌ها تماشاگران پرسپولیس را پشت خودش بیاورد. من هم می‌توانم بگویم ایشان به هواداران استقلال توهین کرده تا هواداران استقلال هم پشت من دربیایند اما کار درستی نیست.

هیچ‌وقت از دیگران خرج نمی‌کنم. درمورد رابطه من با دوستان پرسپولیسی هم می‌توانید سوال کنید. با اکثر مدیران پرسپولیس رفقیم. با تعدادی از بازیکنان این تیم هم از زمان حضورم در فدراسیون ارتباط حسنه داشتم و ارتباطم را حفظ کرده‌ام. چرا باید یک جنگ هواداری راه‌بیندازم؟ خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس هم با من تماس گرفتند و حتی به من گفتند اجازه نده از اسم پرسپولیس استفاده کنند.

درمورد آقای حقیقی و رابطه ضرب و جرحش با کارمندان حراست مجموعه آزادی هم خودتان می‌دانید. سابقه ایشان در درگیری فیزیکی قابل قیاس با بنده نیست. من به کمیته اخلاق هم شکایت کرده‌ام و آنجا هم پای این پرونده خواهم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      آهان فهمیدم شما بدون اینکه کوچکترین صحبتی بکنی رفتی اونجا وکتک خوردی.خوب اگه اینجوری بود که دیگه هیشکی زنده نمیموند و همه در حال کتک زدن هم بودن.برو آقای معاون یه ذره شخصیت داشته باش به قهرمان یه کشور فحش دادی....

    • حمید

      آبروی خودتو بردی خاک ....

    • بیتا

      دماغ دارم بدم خدمتت خخ

    • بیتا

      دماغ بدم خدمتت خخخخ

    • صاعقه

      خیلی بیشعوری اقای ختر
      بیشعور واسه یه وعده ته

    • بدون نام

      کیسه کش دیه بگیر،،،

    • بدون نام

      خوب ادبش کرد
      این زباله خطیرکوهی دهاتی رو




      دمشق گرم
      این چوپونا از کدوم دره ای آوردن؟!

    • بدون نام

      دروغ گو و ترسو...

    • پرسپولیسیم

      خوب کرد ایکاش ... ..... تا دفعه بعد زر زر نکنی

    • بدون نام

      کیسه کش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد نیستی اگه کوتاه بیای چون این افرا د تربیت ندارن پر روتر میشن

    • سید کاظم از نرجه

      وای بر دهانی که بی موقع باز شود ما رو احمق فرض کردی مگه روانی تو هیچی نگی بزنتت بعدشم پزشک قانونی چیه مگه پول بده بزار بنویسنن اصلا دماغش سرجاش نبود یکی دیگه واسش تراشیدن گزاشتن

    • بدون نام

      سگ کی باشی

    • بدون نام

      خطیز بدون طی از جونش سیر شده

    • بدون نام

      هیچ غلطی هم نمیتونی بکنی مگر با قدرت و مافیا و پستی که داری

    • بدون نام

      مثل سگ داری دروغ میگی کاملاً مشخصه،مدیریت مجموعه باشگاه انقلاب میگه حقیقی قرارداد اجاره داشته اونوقت تو میگی نداشته،مگه باید با تو قرارداد می‌بسته مردک احمق،اول بشین قشنگ فکر کن بعد ور بزن نکبت

    • بدون نام

      کیرم تو ناموس خطیر...کیسه کش بیشرف

    • بدون نام

      واقعا لنگیها وحشی تش یف دارن خاک بر سر بی متون مافیایها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج