۸۳۷۶۸۵
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

بودیمیر: هنوز با هیچ چیز آشنا نیستم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ضمن گفتگو درباره احساس بازی کردن برای هواداران پرسپولیس گفت: هنوز با هیچ چیز آشنا نیستم و نیاز به زمان دارم.

خبرگزاری مهر: برانکو ایوانکوویچ در نیم فصل رقابت های لیگ برتر تصمیم گرفت لیست بازیکنان تیمش را تقویت کند. سرمربی پرسپولیس پس از اینکه این باشگاه محرومیت خود را از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال پشت سر گذاشت تصمیم به غربالگری در بین بازیکنان گرفت تا گادوین منشا در لیست خروجی پرسپولیس قرار بگیرد و مارکو بودیمیر هموطن وی از دیناموزاگرب کرواسی به پرسپولیس بیاید.

انتقال منشا از پرسپولیس به استقلال تهران باعث شد تا همه هواداران پرسپولیس منتظر درخشش بودیمیر که جانشین وی شده بود باشند. مهاجم بلند قامت پرسپولیس با وجود اینکه نتوانسته است برای این تیم در بازی های نیم فصل دوم گلزنی کند اما در بازی پنجشنبه گذشته پرسپولیس با صنعت نفت آبادان توانست عملکرد خوبی داشته باشد تا در لحظاتی از این دیدار مورد تشویق هواداران هم قرار بگیرد.

ماریو بودیمیر درخصوص پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان، حضور در جمع شاگردان برانکو و انتظاراتی که هواداران این تیم از وی دارند صحبت کرد که در پی می خوانید:

برد خوبی با موقعیت های زیاد گلزنی داشتیم

مهاجم کروات پرسپولیس درخصوص برد یک بر صفر هفته گذشته این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: فکر می کنم هواداران از دیدن بازی لذت بردند. در فوتبال مهم است که وقتی داور سوت پایان بازی را می زند خوشحال باشی و هواداران هم از دیدن تیمت راضی باشند. فکر می کنم امروز با وجود اینکه حریف قدرتمند و محکمی داشتیم توانستیم خوب بازی کنیم. موقعیت های گل زیادی هم داشتیم که می توانستیم بیشتر از اینها به حریفمان گل بزنیم اما نشد.

همه چیز برایم جدید است

وی درباره حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: همه چیز برایم جدید است. سبک فوتبال، نحوه بازی کردن و تمام اینها برایم تازگی دارد. شناختی از فوتبال ایران تاکنون نداشته ام. باید روز به روز خودم را به این محیط جدید نزدیک تر کنم.من هنوز با هیچ چیز آشنا نشده ام و فکر می کنم زمان می برد تا بخواهم عادت کنم.

از انتخابم راضی‌ام

بودیمیر درباره انتخاب پرسپولیس برای انتقال از کرواسی به فوتبال آسیا اظهار داشت: از اینکه به پرسپولیس آمده ام خوشحالم. اهدافی به عنوان یک فوتبالیست دارم که مطمئنم می توانم در پرسپولیس به آنها هم فکر کنم. از انتخاب پرسپولیس خوشحال و راضی ام.

واقعا نیاز به زمان دارم

مهاجم سرخپوشان پایتخت در ادامه درباره انتظار هواداران برای اینکه قفل گلزنی اش برای پرسپولیس هرچه زودتر باز شود تصریح کرد: فکر می کنم بازی به بازی بهتر می شویم. این اتفاق یک موضوع تیمی است که روز به روز تلاش می شود تا بهتر بازی کنیم. درباره خودم هم باید بگویم که واقعا نیاز به زمان دارم تا با مسائل مختلف بیشتر آشنا شوم.

فضای تشویق ها مهیج است

بودیمیر که در جریان بازی این تیم مقابل نفت آبادان از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی تشویق شد درباره این موضوع گفت: فوق العاده است! احساسی که از هواداران می گیرم مهیج است. هواداران پرسپولیس در همین مدت کوتاه باعث شده اند تا بدانم چقدر این تیم برای آنها مهم است. انگیزه فراوانی به من می دهند. اتمسفر تشویق هایشان هیجان انگیز بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      نکنه پاتوسی و ایسما سالی 6 ماه میومدن ایران، قبلا اُنس گرفته بودن

    • بدون نام

      مگه خارجی تیمهای دیگه ک هر بازی گل میزنند ایرانی هستند این حرفا چیه؟ بازیکن خودش میدونه چکار کنه. برو ازبازیکن استقلال یاد بگیر

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      دلال برانگو

    • بدون نام

      یه پای منشا هزارتا این بودیمیر میارزه عیف شد رفت کیسه.

    • ۰۰۰

      حیف پولی که به این بازیکن بدو بمیر دادن

    • بیرو

      قراردادت تموم بشه آشنا میشی نمیدونم منشا جیش از این کمتر بود دادش به کیسه؟

    • رشنو

      برانکونشون داد درجذب بازیکن از کرواسی موفق نیست .پرسپولیس بلزیکن سرعتی ودریبل زن میخواد ن پایان رفعت دیگه یا فتح ابادی دیگه ماناصرمحمدخانی لازم داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج