۸۳۷۸۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

بادامکی: تیم‌های آسیایی از پرسپولیس واهمه دارند

حسین بادامکی، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با عملکردی که پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان داشته است، حالا همه تیم‌های آسیایی از این تیم واهمه دارند.

خبرگزاری تسنیم: حسین بادامکی در مورد پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس در این مسابقه به مراتب بهتر از بازی‌های قبل خود در نیم‌فصل دوم عمل کرد و در همه خطوط مخصوصاً خطوط هافبک و حمله هماهنگ‌تر بود.

در این بین بازیکنانی چون مهدی ترابی و بودیمیر هم نشان دادند که اگر به هماهنگی بیشتری با تیم برسند می‌توانند مهره‌های مؤثری برای پرسپولیس باشند. این سه امتیاز برای پرسپولیس خیلی ضروری بود و قطعاً کمک می‌کند تا این تیم با روحیه خیلی خوبی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود.

پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس چهره تیمی را که می‌تواند قهرمانی خود را تکرار کند را داشته است یا نه؟»، خاطر نشان کرد: قطعاً پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ است و جایگاه فعلی‌اش در جدول هم به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند. پرسپولیس در نیم‌فصل تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرد و طبیعی بود که در این شرایط تیم تا حدی دچار ناهماهنگی و اُفت شود، اما رفته رفته این تیم انسجام همیشگی خود را به دست آورده است و چه بسا بهتر از تیم فصل قبل شود.

بادامکی: تیم‌های آسیایی از پرسپولیس واهمه دارند

هواداران در مورد رفیعی صبور باشند

بادامکی در مورد عملکرد سروش رفیعی در خط هافبک پرسپولیس که به نظر می‌آید با روز‌های اوجش فاصله گرفته است، خاطرنشان کرد: سروش رفیعی بازیکن باکیفیتی است و این مسئله را به خوبی ثابت کرده، اما با توجه به اینکه او یک نیم‌فصل را دور از میادین بوده، طبیعی است از فرم ایده‌آل خود دور باشد. من مطمئنم که او هر بازی بهتر از قبل خواهد شد و جایگاهی خوب در ترکیب پرسپولیس برای خود پیدا خواهد کرد. هواداران هم باید در مورد سروش صبور باشند و او را تحت فشار نگذارند تا در شرایط بهتری در ترکیب پرسپولیس بازی کند.

همه تیم‌های آسیایی از رویارویی با پرسپولیس واهمه دارند

بازیکن پیشین پرسپولیس با تأکید بر اینکه پرسپولیس در آسیا یک مدعی جدی برای قهرمانی است، اضافه کرد: با نتایجی که پرسپولیس در دو فصل اخیر در لیگ قهرمانان کسب کرده است حالا همه تیم‌‌هایی آسیایی از رویارویی با این تیم واهمه دارند. تیم برانکو یکی از مدعیان اصلی برای فینالیست شدن در آسیاست و من فکر می‌کنم این فصل شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

البته کار پرسپولیس از قبل سخت‌تر است، چرا که هر فصل که می‌گذرد تیم‌های عربی بیشتر برای قهرمان شدن هزینه می‌کنند و این فصل هم همین‌طور بوده است و نمایندگان کشورمان بازی‌های دشواری را در لیگ قهرمانان دارند.

طبیعی است که بودیمیر با منشا مقایسه شود

بادامکی در پایان در ارتباط با عملکرد ماریو بودیمیر و مقایسه‌ای که بین او و گادوین منشا از سوی هواداران سرخابی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: من بودیمیر را بازیکن باکیفیتی می‌بینم و مطمئناً بازیکنی که در نوک خط حمله پرسپولیس قرار می‌گیرد، انتظار از او خیلی بالاست، مخصوصاً اگر خارجی باشد.

بودیمیر جانشین منشا شده و طبیعی است همه این دو بازیکن را با هم مقایسه کنند. منشا در زمان حضورش در پرسپولیس شاید آن انتظاری که برانکو از وی داشت را برآورده نکرد و او تصمیم گرفت بودیمیر را جایگزینش کند. الان هم باید به این تازه وارد فرصت داد تا خودش را نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکتر نیک اقبال

      منشا.. سوزش برای لنگ. برانکو مافیا بدمیر.

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAAA

        چرا لو نگی ها حرفهای غیر منتظره میزنند احتمالا لنگ را به گردن بستن و راه نفس کشیدن بسته شده.

    • هر چه برانکو بگه

      ای قربون آدم چیزفهم باتعصب دقیقا گل گفتی

    • هر چه برانکو بگه

      خواهشن عکس تیمی ارتش سرخ آسیا میزارید عکس این گاومیش وحشی پاچور کثیف کیسه کش را نذارید.

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      تیمهایه داخلی هم ترسیدن از ترسشون همه کاری میکنند اما همچنان زیر هستند

    • پورسنایی

      اره مخصوصا حقیقی کثافت از رو در رو شدن تیمش با اس اس واهمه دارد آقایون حتی سناریوی حقیقی از پیش تعیین شده بود ودلیلش هم نرفتن‌ خطیر به سوئیس بوده گویا او حرف بزن ترین در بین کسانی که باید به سوئیس میرفتن بوده نبودن خطیر در سویبی باعث میشود که لنگ شاید شاید شاید به نفعش بشود بنابر این دستور کله شدن خطیر شبانه صادر میشود خدا ازتون نمیگذرد

    • (م..ب) مصطفی بادینی زاهدان

      نیست که دوتاجام باشگاههای اسیا رو داره یا بهترینو زیباترین گل فینال باشکاههای اسیارو پارسال زده!!!!!توهم یا امید دادن بیخود کدومش؟؟؟؟،

      پاسخ ها

      • MGZ

        نه اینکه شما دارید!!!!!!!!

    • (م..ب) مصطفی بادینی زاهدان

      نیست که دوتاجام باشگاههای اسیا رو داره یا بهترینو زیباترین گل فینال باشکاههای اسیارو پارسال زده!!!!!توهم یا امید دادن بیخود کدومش؟؟؟؟،

    • بدون نام

      خیر بادی جون دیگر نمیترسند چون عابر بانک نداره

    • کامران

      البته اونجا وزیر کمیته داوران کمیته ان ضباطی خبرنهاران صداوسیمای میلی مجریان خودفروخته تورک خان و...قدرت اجرایی ندارند.
      حتی برنامه مسخره گرگ ومیش هم درتصرف تیم حکومتی است!؟
      رئیس مافیا شون هم که عالیجناب سرخپوش رابین هود بودولی مافیاش هنوز به ریاست وویچ کیروش راپروند ولات فرستاد اهوازمنشارامحروم کنه.
      روی مافیای ایتالیاسفید شده!؟

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      بخدا این کیسه ها منطق ندارن یه حرف هایی میزنن که هر جور حساب کنی با عقل جور در نمیاد. همه جوره مظلوم نمایی میکنن اخه تیمتون فرار کرد رفت حالا چطور خطیر رو زدن تا اونجا نتونه حرف بزنه بعدشم احمقا اونجا وکیل های سه طرف حرف میزنند. بیسوادی هم حدی داره

    • بدون نام

      اره ترس دارن از کدوم قهرمانی یا شاید از گلهای که تو فینال اسیا زدن واهمه دارن خخخ برو جمش،کن عمو با این خبرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج