adexo3
۸۳۷۹۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حدادی‌فر: ذوب‌آهن به لحاظ بدنی مشکل دارد

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید بعد از دو بازی سخت در پلی‌آف، حالا تیمش آماده بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

ایسنا: قاسم حدادی‌فر، ‏‬ بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی الزورا عراق در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خیلی خوشحال هستیم که دوباره در این مسابقات شرکت می‌کنیم. ما بعد از دو بازی سخت به اینجا رسیدیم. در این چند هفته فشارهای زیادی روی ما بوده است.

برای بازی آماده هستیم. می‌دانیم که بازی سختی داریم. ان‌شاءالله که بازی خوبی انجام بدهیم. تیم حریف بازیکنان تکنیکی خیلی خوبی دارد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با برنامه کادر فنی و حمایت هوادارن‌مان از سد این تیم بگذریم.

حدادی‌فر ادامه داد: امسال یکی تیم خیلی جوان داریم و در حال پشتوانه سازی برای آینده هستم. این دو بازی در پلی‌آف از لحاظ روحی خیلی به ما کمک کرد تا بازیکنان در فضای این مسابقات قرار بگیرند. در صورتی که فشار روی ما خیلی زیاد بود. در بازی اول ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم و بعد از آن به قطر رفتیم و با یک تیم خیلی خوب بازی کردیم.

در کل از لحاظ روحی و ذهنی آماده هستم و فقط مشکل بدنی داریم چون ۳ روز به ۳ روز بازی می‌کنیم که با ریکاوری این مشکل هم تا حدودی حل شده است. امیدوارم فردا با تمام توان آن چیزی که مربی‌مان از ما می‌خواهد را انجام بدهیم. می‌دانیم که کار سختی داریم. به صورت کلی تیم جوانی داریم و در سال‌های آینده تیم و شرایط بهتری خواهیم داشت.

حدادی‌فر در مورد رویارویی با تیمی از عراق هم بیان کرد: تیم‌های عراقی قدرتی هستند. همیشه همین گونه بوده است. هم از لحاظ فیزیکی و تکنیکی تیم خیلی خوبی هستند. می‌دانیم بازی مشکلی داریم. در سطح ملی هم همین‌طور است. ما بازیکنان تلاش می‌کنیم از پس مسئولیت پیاده کردن تاکتیک‌های سرمربی بر بیاییم و بتوانیم فردا گام خوبی برداریم. فردا اولین بازی خانگی را انجام می‌دهیم و خیلی مهم است که بتوانیم پیروز شوم. امیدوار هستیم که از گروه‌مان صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج