۸۳۸۴۹۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش جالب سولاری به شایعه بازگشت مورینیو

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به اخبار حاکی از احتمال بازگشت آقای خاص به سانتیاگو برنابئو واکنشی جالب نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: سانتیاگو سولاری در نشست خبری پیش از دیدار خانگی فردا شب (سه شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل آژاکس آمستردام در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به سؤالات خبرنگاران از جمله پرسشی درباره شایعه بازگشت ژوزه مورینیو در پایان فصل پاسخ داد.

سولاری در این باره گفت: این باشگاه همیشه از جولیا رابرتز (هنرپیشه هالیوود) بیشتر طرفدار داشته است.

سولاری در پاسخ به سؤال کنایه‌آمیز خبرنگاری دیگر با این مضمون که «حالا جولیا رابرتز کدام یک را انتخاب می‌کند؛ مورینیو یا سولاری؟» اظهار داشت: سؤال خوبی بود اما بهتر است که این را از باشگاه بپرسید.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها درباره وضعیت تیمش در آستانه مصاف با نماینده هلند هم تأکید کرد: می‌خواهیم این بازی را ببریم و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. من به تیمم افتخار می‌کنم و الان خودمان را برای بازگشت به لیگ قهرمانان آماده کرده‌ایم.

واکنش جالب سولاری به شایعه بازگشت مورینیو

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید در نشست خبری امروز خود، نداشتن یک گلزن یا گلزنانی که خلاء کریستیانو رونالدو را پر کنند، منشأ اصلی مشکلات قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان دانست. سولاری در این باره اظهار داشت: نمی‌دانم لوکا چه چیزی گفته است اما ما درباره کریستیانو زیاد صحبت کرده‌ایم. او تاریخ زنده باشگاه است و کارهایی که برای آن انجام داده در ویترین آن باقی خواهد ماند.

تمام تلاش‌مان را برای ارائه عملکردی هرچه بهتر و حملاتی هرچه مؤثرتر انجام می‌دهیم. کاهش تعداد گل‌‌های رئال؟ این به عوامل مختلفی بستگی دارد. باید تمرکز، دقت و تلاش بیشتری داشته باشیم. نمی‌خواهم از شانس صحبت کنم اما این هم یک عامل تأثیرگذار در فوتبال است.

سرخیو راموس به دلیل تلاش عمدی برای سه اخطاره شدن در بازی رفت نه تنها از بازی برگشت رئال مادرید مقابل آژاکس بلکه در صورت صعود این تیم از بازی دور رفت تیمش در مرحله یک چهارم نهایی هم محروم شده است.

سولاری در این خصوص گفت: جای تأسف دارد که او نیست. راموس برای ما بازیکن بسیار مهمی است چون رهبر تیم است و تیم به تجربه‌اش نیاز دارد.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها در جواب این سؤال که آیا او خودش را بابت محروم شدن راموس مقصر می‌داند (گفته می‌شود که در بازی رفت راموس به دستور کادر فنی اقدام به خطای منجر به دریافت کارت زرد کرد) یا خیر، تأکید کرد: درک نمی‌کنم که چرا باید اینگونه باشد.

رئال مادرید فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان آژاکس خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منشا رو بگیرین خوب گل میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج