اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۸۵۰۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

وینفرد شفر: امیدوارم منشا به الدحیل گل بزند

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که منشا در دیدار فردا با الدحیل موفق به گلزنی شود.

سایت باشگاه استقلال: وینفرد شفر، سرمربی آبی ها در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل الدحیل قطر گفت: قبل از شروع نشست خبری می خواهم دقایقی صحبت کنم. به تیم ملی قطر بابت قهرمانی در جام ملت های آسیا تبریک می گویم و از این اتفاق خوشحال شدم. فوتبال قطر را نزدیک به ۱۰ سال است که تعقیب می کنم. در گذشته شاید اشتباهاتی داشتید اما خیلی خوب روی استعدادهای خود کار و تلاش کردید.

وی درباره دیدار با الدحیل تصریح کرد: بازی اول ما برابر الدحیل است که تیم سال گذشته نیست. چند بازیکن به این تیم اضافه شدند و یکی از بهترین های قطر است و ما باید با بیش از صد در صد وجود خود تلاش کنیم. روحیه تیمی، احساس بسیار خوب و شانس بالا برای کسب نتیجه خوب داریم. مشخص است که چرا من امروز می خواستم منشا اینجا (در نشست خبری) باشد. او فصل گذشته برای پرسپولیس بازیکن مهمی بود و به الدحیل گل زد و امیدوارم فردا نیز این کار را تکرار کند.

وینفرد شفر: امیدوارم منشا به الدحیل گل بزند

شفر در واکنش به تجربه دیدار با نمایندگان قطری، گفت: در لیگ قهرمانان سال گذشته با الریان نیز بازی کردیم. مشکل ما برابر السد این بود که در خانه شکست خوردیم اما در قطر خیلی خوب بازی کردیم. در قطر 10 نفره شدیم و شانس خوبی داشتیم تا نتیجه را برگردانیم اما این اتفاق رخ نداد. السد با ژاوی و گابی با تجربه تر بود اما الدحیل نیز تیم خوبی است و در فاز حمله و دفاع بازیکنان خوبی دارد. ما باید برنامه خود را داخل زمین اجرا کنیم. ما تیم جدیدی نسبت به سال گذشته داریم و تمرکز بالا و ذهنیت برتری و پیروزی دو فاکتور تیم ما است و فردا می توانیم برنده باشیم.

سرمربی استقلال با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات، خاطر نشان کرد: این سیستمی که مسابقات لیگ قهرمانان برگزار می شود، برای ما خوب نیست و من موافق نیستم. مانند اروپا باید مسابقات از ابتدا تا پایان فصل باشد. ما فصل گذشته به یک چهارم نهایی رسیدیم اما فصل به اتمام رسید و 4 بازیکن ما رفتند و ما با تیم جدید در ادامه مسابقات شرکت کردیم و این برای فوتبال آسیا خوب نیست. فدراسیون فوتبال آسیا باید این سیستم را تغییر دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • يه دوست

      ديوانه آلماني تا ديروز ميگفت نميشناسمش به گل نزدنش تيكه مينداخت، حالا يه پاس گل و يه گل زده حالا جو گير شده

    • بدون نام

      شوفر بیچاره به دستپرورده برانکو امید بسته پس از نوچه های خودت حتما نا امیدی؟

    • مهدی سیاه منصوری

      عالیجناب شفر شما امیدوار به گلزنی منشا هستی ولی من یقین قلبی دارم که منشا حمآ یکی از گلهای استقلال رو به ثمر خواهد رسوند.انشاالله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرتون آبروی ایرانو بردین

    • ح

      تیم پارسال نیست چند بازیکن ازش جداشدن وچندبازیکن جدیدگرفت که خوشبختانه هماهنگ نیستن میشه راحت شکستش داد.
      شفربین تیم استقلال دل خوش کرده به خارجیها وبه جای آرزوی موقیت تیم میگه آرزودارم منشاءگل بزندکل تیم استقلال شده سه بازیکن افریقای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج