adexo3
۸۳۸۵۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ظهور یک ستاره؛ آیا گواردیولا مدافع چپ خود را یافت؟

منچسترسیتی با پیروزی برابر بورنموث به صدر جدول رسید.

وبسایت نود: به نقل از بی‌بی‌سی، برتری یک گله منچسترسیتی در برابر بورنموث با تساوی لیورپول در دربی مرسی ساید همراه شد تا منچسترسیتی با تعداد بازی برابر، صدر جدول را در فاصله ۹ هفته تا پایان فصل از لیورپول پس بگیرد. اما این بازی نکات جالبی در خود داشت که در ادامه خواهیم خواند.

پیش از آغاز این دیدار، پپ گواردیولا از تمایل خود برای جذب یک مدافع چپ در تابستان سخن گفته بود. تلاشی که طول تابستان ۲۰۱۸ نیز انجام شد اما نتیجه ای در برنداشت. با این حال اگر آلکساندر زینچنکو، مدافع چپ سیتیزن ها در ساحل جنوبی به نمایش های این چنینی خود ادامه دهد، من‌سیتی نیازی به جذب یک بازیکن جدید در این پست نخواهد داشت و می‌تواند با خیالی راحت به تقویت سایر پست ها بپردازد.

با احتساب دیدار برابر بورنموث، زینچنکو تاکنون در ۳۲ مسابقه برای سیتی به میدان رفته و در این مسابقات، به آمار شگفت انگیز ۳۰ پیروزی دست یافته است. (از جمله ۴ پیروزی در بازی هایی که در جام اتحادیه به ضربات پنالتی کشیده شد) در عرصه رقابت های داخلی، او هنوز شکستی را به همراه سیتی متحمل نشده و در تمام ۲۷ مسابقه ای که به میدان رفته، در ترکیب تیم پیروز حضور داشته است.

ظهور یک ستاره؛ آیا گواردیولا مدافع چپ خود را یافت؟

تنها شکست او با پیراهن سیتی در رقابت های لیگ قهرمانان و با نتیجه 2-1 برابر بازل حاصل شد. او البته در دیگر ناکامی سیتی در این فصل از لیگ قهرمانان، تساوی 2-2 مقابل لیون، نیز حضور داشت. به دنبال پیروزی در دیدار روز شنبه زینچنکو نیز به تمجید از هوش و تعهد زینچنکو پرداخت و او را بازیکنی مهم برای آبی آسمانی ها خواند.

اما مسابقه ورزشگاه وایتالیتی یکی از آن بازی های آسان ادرسون درون دروازه سیتی بود. بورنموث که تحت نظر ادی هاو به ارائه فوتبالی هجومی در لیگ جزیره شهرت یافته، در مقابل صدرنشین لیگ برتر کاملا بدون آزار ظاهر شد.

گیلاس ها در این دیدار تنها 17.9 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند که این پایین ترین آمار آن ها از زمان حضور در سطح اول فوتبال انگلیس است. بورنموث همچنین در این مسابقه به چهارمین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که یک مسابقه را بدون زدن حتی یک شوت به پایان می‌رساند. جالب آن که نخستین تیم نیز این ناکامی را برابر منچسترسیتی تجربه کرده بود.

بورنموث در 5 مسابقه آخر خود در رقابت ها 4 بار شکست خورده و شاید دیدار در برابر هادرزفیلد قعر جدولی، بهترین قرعه ممکن برای هاو باشد؛ تیمی که با تنها 14 امتیاز در رده بیستم حضور یافته و 13 امتیاز با آخرین رتبه امن جدول فاصله دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج