۸۳۹۳۲۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

«وینفرد شفر» مقصر باخت به الدحیل بود

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست سه بر صفر آبی پوشان به الدحیل قطر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: وینفرد شفر به عنوان سرمربی نقش اول و مقصر اصلی این شکست سنگین است.

ایرنا: سیاوش اکبرپور، مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال درباره شکست سه بر صفر برابر الدحیل قطر با بیان این مطلب اظهار داشت:استقلال در قطر عملکرد دور از انتظاری را به نمایش گذاشت و حاصل آن شکست سنگین سه بر صفر مقابل الدحیل بود. متاسفانه استقلال یک ریتم یکنواخت را از دقیقه اول تا آخر ادامه داد و تنوع تاکتیکی را از این تیم مشاهده نکردیم.

وی افزود: استقلال برابر الدحیل محتاط بازی کرد و کاملا مشخص بود آنها برای تساوی پا به میدان گذاشته اند. تیمی که این چنین بازی کند، در نهایت چاره ای جز شکست نخواهد داشت.

«وینفرد شفر» مقصر باخت به الدحیل بود

مهاجم اسبق استقلال خاطرنشان کرد: خط میانی استقلال قافیه را به هافبک های الدحیل باخت و آنها در طول 90 دقیقه نتوانستند نفرات کلیدی حریف را از کار بیندازند .اینکه شفر چه برنامه ای برای میانه زمین در نظر گرفته داشت، مشخص نبود.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که نقش شفر در شکست استقلال برابر الدحیل قطر چه قدر است ،گفت: او سرمربی و نفر اول کادر فنی استقلال محسوب می شود و نقش اول را در این شکست سنگین ایفا می کند. شفر می توانست زودتر دست به تغییرات بزند اما این کار را انجام نداد و تعویض های دیرهنگام وی فرصت را از استقلال برای در اختیار گرفتن جریان بازی گرفت.

وی اعلام کرد: به نظر من شفر باید از اعضای کادر فنی اش به ویژه فرهاد مجیدی در طول بازی بیشتر مشورت بگیرد. به نظر می رسد این مربی آلمانی در بازی های بزرگ عقاید تاکتیکی خودش را به کار می برد.

اکبرپور درباره اینکه استقلال در لیگ برتر چه قدر شانس قهرمانی دارد، اظهار داشت: استقلال با روندی که از ابتدای نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر در پیش گرفته، شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود به شرط آنکه از اشتباهات بازی با الدحیل درس بگیرد.

وی در پایان گفت: بازیکنان خارجی که در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر به استقلال آمده اند، قابل قیاس با بازیکنان خارجی ابتدای فصل نیستند و به طور حتم در ادامه مسابقات به این تیم کمک زیادی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه احمق خرفت

    • ترختوری ام با افتخار!

      اشتباه نکن اکبرپور! استقلال شانس اول قهرمانی نیست! شانس پنجم قهرمانی است فعلا! دیگه اینکه غیب گفتی خب معلومه سرمربی تیم مسئول عواقب و باخت تیمش است.

    • بدون نام

      منم با این نظر ک شفر خیلی دیر تعویض میکنه موافقم نمیدونم چرا میزاره دقیقه ۸۰ب بعد تعویض کنه اخه اون ده دقیقه بازیکن چکار کنه

    • بدون نام

      نیمه دوم باید اسماعیلی تعویض میکرد حتی پاتوسی .. نمیدونم چرا ایسما نمیزاره کامل تو ترکیب ،خسرو حیدری میاره ک از اول فصل تاحالا بازی نکرده

    • بدون نام

      تورو خدا ب شفر بگین زودتر تعویض کنین دقیقه ۸۰تا تعویض بشه و بازیکن بره داخل تیم حریف وقت کشی کنه بازیکن تعویضی چکار میتونه بکنه دقیقه ۸۰تعویض نکنه بهتره دیگه

    • بدون نام

      مربی نداریم متاسفانه

    • بیداری

      آقای اکبرپور طرف دار استقلال نیستم ولی شفر کاربلد هست، ازکجا میدانید مشورت نگرفته؟؟ روحیه استقلال قبل از بازی با کشیدن مو منشا نابود کردن، استقلال کمی غیرت نشان میداد از بازیکنان حمایت میکردن

    • بدون نام

      تیم حریف خوب آنالیز نشده بود تا جایکه بن عطیه که سرزن قهاری هستش بدون یارگیری تو محوطه تا تونست ضربه سر زد تا به گل رسید و دومین اشتباه عدم تفهیم وظیفه به بازیکنها بود که هیچ کدوم نمیدونستن باید چکار کنن تو این بازی از جمله غفوری و نورافکن و سومین اشتباه تعویض های همیشه اشتباه شفر و البته اشتباهات دیگه ولی در کل شفر مقصر اصلی است و شاید هم همین نتیجه بد کلک استقلال را بکند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلایل ضعف فوتبال وباخت استقلال سرمربی نیست مشکلات خیلی زیاده که سرمربی میتونه تنها یکیش باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج